Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen

LZN
19-07-2003, 23:12

Het is opvallend hoe onze marokkaanse gemeenschap De islam verloochent Ze roddelen over elkaar Ze kleden zich niet volgens de islamitische normen Ze gaan uit, drinken alcohol, roken, Ze gaan relaties aan voor het huwelijk Ik vind het jammer dat het zover is gekomen waarom zien ze de islam niet als een bevrijding en niet als een gevangenis :( Wat denken jullie ervan? Wa Salaam Oegt Fi Dien.

iki_mocro
19-07-2003, 23:13
en de Afgaanse Gemeenschap dan?

mocro_souhaila
19-07-2003, 23:14
alleen de marokkanen?? :confused:

Oem_Lena
19-07-2003, 23:14
Origineel gepost door najiba24 Het is opvallend hoe onze marokkaanse gemeenschap De islam verloochent Ze roddelen over elkaar Ze kleden zich niet volgens de islamitische normen Ze gaan uit, drinken alcohol, roken, Ze gaan relaties aan voor het huwelijk Ik vind het jammer dat het zover is gekomen waarom zien ze de islam niet als een bevrijding en niet als een gevangenis :( Wat denken jullie ervan? Wa Salaam Oegt Fi Dien Alhamdoelillah ben ik een moslim

Salaama
19-07-2003, 23:15

Ik weet niet of je het weet, MAARRE; Er bestaat altijd zoiets als goed en kwaad, TEGENSTELLINGEN,,oftewel tegenovergestelde van iets; zwart wit leven dood mooi lelijk hard zacht,,,enz enz enz enz

Sammy84
19-07-2003, 23:23
Origineel gepost door iki_mocro en de Afgaanse Gemeenschap dan? Als jij dat ziet als de Islamitische gemeenschap zoals onze lieve Profeet (vzmh), dat heb je EN je verstand EN je ogen in je ....zitten...sorry dat ik dat zeg

GizoWizo
20-07-2003, 01:44
Maar ik denk dat ze dat gewoon niet wou veralgemenen, want de Marokkaanse gemeenschap verschilt wel veel van de Islamitische gemeenschap, als je weet wat ik bedoel ;)

saidaaatje
20-07-2003, 01:48
de marokkaanse cultuur is niet hetzelfde als de islamitische geloof... cultuur en godsdienst worden vaak met elkaar verweven..dat is fout... niet elke marokkaan is moslim, niet elke moslim is marokkaan:)

GizoWizo
20-07-2003, 01:51
Origineel gepost door saidaaatje de marokkaanse cultuur is niet hetzelfde als de islamitische geloof... cultuur en godsdienst worden vaak met elkaar verweven..dat is fout... niet elke marokkaan is moslim, niet elke moslim is marokkaan:) :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: