Bekijk originele versie : wie van de moedrs gaat .............
misshajar11
14-11-2006, 15:36
a.s. zaterdag Sinterklaas met z'n pieten verwelkomen!
Na een lange reis uit Spanje zal hij in de middag aan komen met zijn stoomboot.
Hebben de dames al een schoentje gezet..........
geef mij maar de gratis pepernoten :haha:
moslimmagirl
14-11-2006, 15:38
waar en hoelaat
Ik had gisteravond mijn schoen al gezet en vanochtend vond ik er een boodschappenlijstje in met alleen maar snoep en rotzooi:moe:
misshajar11
14-11-2006, 15:42
hij komt aan in zeeland en gaat hele land door met z'n paard!
Doe ik niet aan. Eerste pakjesavond is op el3eid el adha inshallah. Sinterklaas mogen ze uitgebreid op school vieren.
HoneyBee
14-11-2006, 15:45
Mijn kinderen vieren het alleen op school. Thuis doen we niks aan sinterklaas. Cadeautjes krijgen ze met el3ied zoals bij Noona. Ik vind dat kinderen vanaf kleins af aan moeten leren dat het niet een feestdag is die moslims vieren.
moslimmagirl
14-11-2006, 15:48
Mijn kinderen vieren het alleen op school. Thuis doen we niks aan sinterklaas. Cadeautjes krijgen ze met el3ied zoals bij Noona. Ik vind dat kinderen vanaf kleins af aan moeten leren dat het niet een feestdag is die moslims vieren.
mijn kids die weten nu ook dat sinterklaas niet bestaat!!!zoals de tandenfee ook niet bestaat..dat hebben we ze duidelijk uitgelegd dat het geen islamitische feestdag is..:goedzo:
ze worden al genoeg verwend met el3ied!!! bij mij is ook sinterklaas alleen op school!!!
mijn kids die weten nu ook dat sinterklaas niet bestaat!!!zoals de tandenfee ook niet bestaat..dat hebben we ze duidelijk uitgelegd dat het geen islamitische feestdag is..:goedzo:
ze worden al genoeg verwend met el3ied!!! bij mij is ook sinterklaas alleen op school!!!
aaaah dan zeggen ze tegen de nlse kids op school; Sinterklaas bestaat niet, die is nepp :hihi:
moslimmagirl
14-11-2006, 15:51
aaaah dan zeggen ze tegen de nlse kids op school; Sinterklaas bestaat niet, die is nepp :hihi:
je moet wel eerlijk zijn tegen je kinderen...en ze zij alle 3 oud genoeg om te weten dat hij niet bestaat...maar ze kijken wel naar de club van sinterklaas
Doe ik niet aan. Eerste pakjesavond is op el3eid el adha inshallah. Sinterklaas mogen ze uitgebreid op school vieren.
juist ja! wou net zeggen...
insaan_3aadi
14-11-2006, 15:55
Mijn zoontje zag gisteren sinterklaar op tv vraag ie aan zn vader 'Abba shkoen hadak :confused:? Hij weet nog helemaal niet wie sinterklaar is meskien :hihi:
Hey safah.. hoe is het?
Long time no see:kus:
Die van mij zijn ook helemaal weg van Sinterklaas, sinds hun 2e al. Ze mogen ernaar kijken en het volop vieren op school. Vind ik allemaal prima. Ze hoeven zich niet anders te gedragen op school maar thuis doen we het niet maar we vieren wel andere dingen.
Voor hun heeft het een voordeel omdat ze op meerdere momenten in het jaar een kadootje krijgen. Van school en thuis.
insaan_3aadi
14-11-2006, 15:55
Sinterklaar vieren ze ook niet op school mijn kinderen want die stuur ik insha Allah lekker naar een islamitische school :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.