Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Talentenjacht op Marokko.nl

Pagina's : [1] 2

camjo
19-07-2003, 22:00

haloo allemaal.. :zwaai: Ik ben MJ..de meesten van jullie (zeker diegenen die al meer dan 1 jaar lid zijn) kennen mij en mijn achtergrond.. MJLR was mijn plaats :D een tijdje geleden..nu ben ik meer bij de actualiteiten te vinden...ok.. Ik zie dat er zoveel nieuwe mensen bijgekomen zijn tbark'allah..dat is alleen maar positief :goedzo: en zeker jonge mensen.. :D Als ik niet stoor wil ik af en toe mijn bijdrage brengen...over verschillende onderwerpen.. En als iemand van jullie graag over iets wil praten..maar niet durft in de groep gooien..geen probleem, ik wil speciaal een topic daarover openen..wat ook het onderwerp mag zijn..het moet natuurlijk in het voordeel van de mens zijn.. Ik respecteer ieder van jullie...dat is altijd mijn vertrekpunt bij een discussie..en alles op zijn tijd..er is een tijd om te lachen..er is tijd voor ernst..er is tijd voor het eten, voor het slapen, werken, fantaseren, dromen, grappen, amuseren...enz..enz.. Hoeveel mensen (meisjes, jongens, dames, heren)..zitten met ernstige vragen..en snakken naar antwoorden..maar ze durven niet vragen te stellen..uit schrik uitgelachen of genegeerd te worden.. Waarom..omdat er geen tijd voor gemaakt wordt..men maakt van ernst grappen,..omdat er geen lijn tussen de verschillende emoties en gevoelings getrokken wordt..spijtig..maar dit vindt je overal hier of buiten dit forum.. .............. Ok...sorry mensen..dit was natuurlijk niet de bedoeling van deze topic.. De bedoeling is talentenjacht.. Dit idee kwam bij mij op..toen ik zag dat er zoveel jonge mensen op dit forum aanwezig zijn, die waarschijnlijk ook talenten bezitten..zie maar de verhalen en gedichten... Maar niet iedereen kan gedichten of verhalen schrijven..daarom deze topic.. Wat is de bedoeling..eigenlijk simpel.. Ik plaats hier een paar foto's...en die probeer jij in een verhaal te gieten..dus, jij beschrijft op jou manier en gevoel welk boodschap de foto's ons vertellen en je mag een verhaal rond verzinnen.. Iedereen mag nu meedoen..later zullen diegenen die gemakkelijk het gevoel en beschrijving hanteren..overblijven..en die zullen dan tegen elkaar opkomen...en uiteindelijk zullen de leden stemmen..diegene met de meeste stemmen..die wint de Talentenjacht... :D Euhhh...als het jullie niets zegt..mag je het ook zeggen..dan weet ik of ik moet doorgaan met deze topic of niet..de meerderheid wint natuurlijk.. Laat iets weten ;)

Chaimae
19-07-2003, 22:03
:goedzo: Doen!!! :goedzo:

chicamaroquia
19-07-2003, 22:04
Goed initiatief! :) Ik verheug me er op. ;)

MariamaMslma
19-07-2003, 22:05
geweldig :goedzo:

BerberLayD
19-07-2003, 22:06

kom op met die gedichten etc....:goedzo:.... IK en TALENT:(...

tachelhit102
19-07-2003, 22:26
Goed idee:goedzo:

chicamaroquia
19-07-2003, 22:28
Origineel gepost door BerberLayD kom op met die gedichten etc....:goedzo:.... IK en TALENT:(... Ook jij hebt een, al dan niet verborgen, talent... :) Dat kan zich op verschillende manieren uiten en kan op verschillende gebieden zijn.

mocromagic
19-07-2003, 22:38
bismillah!! ik ben benieuwd

camjo
19-07-2003, 22:56
Mooi...de meerderheid heeft gesproken :D Alleen ben ik nog aan het denken..hoe wij het beter kunnen presenteren... Ik zal een nieuwe topic openen..die talentenjacht heet..en daar zal ik de vier foto's plaatsen..maar, wat denken jullie ..of is een andere manier misschien beter..laat het weten..

mocromagic
19-07-2003, 23:06
ik denk dat het beter is om een topic te openen, maar dat de reactie naar jou prive toegestuurd worden voor een bepaalde datum/tijdstip.....anders gaan mensen elkaar napraten en is het niet origineel meer.... jij plaats de reactie dan allemaal na het genoemde tijdstip en dan kan er gestemd worden.

saidaaatje
19-07-2003, 23:07
heel goed ideee:goedzo: dus het is de bedoeling dat we bij elke foto wat beschrijven?? enne geen maghreb dit jaatr voor je?

camjo
19-07-2003, 23:18
Origineel gepost door mocromagic ik denk dat het beter is om een topic te openen, maar dat de reactie naar jou prive toegestuurd worden voor een bepaalde datum/tijdstip.....anders gaan mensen elkaar napraten en is het niet origineel meer.... jij plaats de reactie dan allemaal na het genoemde tijdstip en dan kan er gestemd worden. Dat is een goed idee van je..en hoe verder... Want de topic zal zakken...het beste is een topper van maken..en wie zijn schrijven naar mij heeft gestuurd..zal dat effe op de topic moeten melden.. Ik heb een assistent nodig.. :D om het goed en eerlijk te laten doorgaan..

camjo
19-07-2003, 23:19
Origineel gepost door saidaaatje heel goed ideee:goedzo: dus het is de bedoeling dat we bij elke foto wat beschrijven?? enne geen maghreb dit jaatr voor je? Nee Saida.. :( geen maghreb voor mij dit jaar.. Hopelijk binnenkort incha'allah (ik bedoel binnen een paar jaar :D )

mocro_souhaila
19-07-2003, 23:20
doen :goedzo:

saidaaatje
19-07-2003, 23:24

Origineel gepost door Mohammed Justice Nee Saida.. :( geen maghreb voor mij dit jaar.. Hopelijk binnenkort incha'allah (ik bedoel binnen een paar jaar :D ) ok dan....voor mij dit jaar ook niet....

Pagina's : [1] 2