Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ook zo een broer of broertje??

Pagina's : [1] 2

praatjes
19-07-2003, 21:51

Wat haat ik een jongen hier bij mijn uit de buurt, hij gebruikt vrouwen. Hij heeft 3 zusjes die de vrijheid krijgen om te werken, wel moeten ze dat kopen bij hem. Die meisjes hebben zelfs vriendjes ik vraag me af hoeveel ze daar voor moeten betalen. En dan zijn twee vriendingetjes die hij ook aftroeft. Dat maakt samen 5 vrouwen die voor hem de kost moeten winnen. Zo loopt hij school en werkloos rond in versace en armani kleding met een dikke pak geld.

BerberLayD
19-07-2003, 21:56
:eek:,..tfoe tfoei tfoe:jammer: laa hawla wa laa kawata ilaa billaah

Salaama
19-07-2003, 21:59
Ik mijn broer(tje) omkopen..hihihihi, In zijn dromen..Ze kopen mij soms om, je weet wel, als ze mijn auto willen lenen (mogen ze niet meer, want ik krijg mijn autotje gesloopt terug), of dat ik mijn broertje de papier werk regel, is hij te lui voor (belachelijk maar goed)'Mannen'.. Verder moet ik niet het lef hebben om een vriendje te nemen, doe ik ook niet, voor mijn eigen trots niet voor hun...'Ja en mijn broers versleten ook meiden aan de lopende band. (mannen)

chicamaroquia
Gelukkig niet zeg! :eek:

Masriya

DUS N.EUKT HIJ MET ZIJN DRIE ZUSJES?

praatjes
19-07-2003, 22:04
Origineel gepost door Masriya DUS N.EUKT HIJ MET ZIJN DRIE ZUSJES? Het is niet anders dan jij zegt, met andere woorden :)

Masriya
19-07-2003, 22:05
Origineel gepost door praatjes Het is niet anders dan jij zegt, met andere woorden :) Dus ik heb gelijk.

praatjes
19-07-2003, 22:05
Origineel gepost door Salaama Ik mijn broer(tje) omkopen..hihihihi, In zijn dromen..Ze kopen mij soms om, je weet wel, als ze mijn auto willen lenen (mogen ze niet meer, want ik krijg mijn autotje gesloopt terug), of dat ik mijn broertje de papier werk regel, is hij te lui voor (belachelijk maar goed)'Mannen'.. Verder moet ik niet het lef hebben om een vriendje te nemen, doe ik ook niet, voor mijn eigen trots niet voor hun...'Ja en mijn broers versleten ook meiden aan de lopende band. (mannen) Ewa jouw broert(je) is goed voor jouw :zwaai:

praatjes
19-07-2003, 22:09
Origineel gepost door Masriya Dus ik heb gelijk. Niet met die woorden, alleen mensen zoals ik hebben altijd gelijk, omdat ik het netjes verwoord en mijn woord is altijd betrouwbaar. Dus met die woorden heb jij geen gelijk. :)

Masriya
19-07-2003, 22:10
Origineel gepost door praatjes Niet met die woorden, alleen mensen zoals ik hebben altijd gelijk, omdat ik het netjes verwoord en mijn woord is altijd betrouwbaar. Dus met die woorden heb jij geen gelijk. :) Ja maar het is toch het zelfde?

praatjes
19-07-2003, 22:13
Origineel gepost door Masriya Ja maar het is toch het zelfde? Ja het is het zelfde, maar om je gelijk te krijgen moet je aan bepaalde pricipes houden, en dat doe jij niet.

MariamaMslma
19-07-2003, 22:14
Mijn broertje krijgt al een klets als ik iets voor de 2e x moet herhalen, en hij is nog wel een heel stuk langer dan ik. Geen grappen met marokkaanse dames :maroc:

praatjes
19-07-2003, 22:16
Origineel gepost door MariamaMslma Mijn broertje krijgt al een klets als ik iets voor de 2e x moet herhalen, en hij is nog wel een heel stuk langer dan ik. Geen grappen met marokkaanse dames :maroc: Ik wil jou heel graag geloven maar ik weet dat mensen zich kunnen vergissen. En volgens mijn vergis jij je eigen. Hey hoe zit het met jouw bankrekening is het een beetje gevuld of niet :)

MariamaMslma
19-07-2003, 22:19
Origineel gepost door praatjes Ik wil jou heel graag geloven maar ik weet dat mensen zich kunnen vergissen. En volgens mijn vergis jij je eigen. Hey hoe zit het met jouw bankrekening is het een beetje gevuld of niet :) Jeh grap, ik en een volle bankrekening....doe nie zo raar joh :rolleyes: Geloof mij, kletsen kan hij krijgen van me ;)

tachelhit102
19-07-2003, 22:20

Origineel gepost door praatjes Wat haat ik een jongen hier bij mijn uit de buurt, hij gebruikt vrouwen. Hij heeft 3 zusjes die de vrijheid krijgen om te werken, wel moeten ze dat kopen bij hem. Die meisjes hebben zelfs vriendjes ik vraag me af hoeveel ze daar voor moeten betalen. En dan zijn twee vriendingetjes die hij ook aftroeft. Dat maakt samen 5 vrouwen die voor hem de kost moeten winnen. Zo loopt hij school en werkloos rond in versace en armani kleding met een dikke pak geld. http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/082502/082502no_prv.gif Alhamdoulillah heb ik niet van die broers..

Pagina's : [1] 2