Bekijk originele versie : Wat is de juiste Temperatuur voor een mens??
dus als ie niet ziek is maaar gewoon!:o
Mysticalia
14-11-2006, 12:03
Voor de mens ligt de normale lichaamstemperatuur tussen de 36,5° en 37,5° Celsius. Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's morgens vroeg om ca 3 uur is de temperatuur het laagst, 's middags om ca. 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspannning de temperatuur tot boven de 38°C oplopen zonder dat dit abnormaal kan worden genoemd.
dit is wat ik vond :kweetnie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamstemperatuur
37 graden net als een kip
okee dank jullie wel dames:kus:
hartstocht
14-11-2006, 12:36
Dat is bij een vrouw geen 37 graden hoor.
Hangt van de periode waarin ze zit in de maand. Dit verschilt per vrouw, sommige zitten rond de 36.5 en stijgen na de ovulatie naar ongeveer 37 graden.
bellydancefan
14-11-2006, 12:47
dus als ie niet ziek is maaar gewoon!:o Ergens rond 36/37 graden. Dat is wel voor iedereen verschillend. Als ik 37,5 heb, weet ik dat ik hoog zit. Maar sommigen zitten zelf al zo hoog.
Enne: wieso? :D
dat vroeg ik mij dus ook aangezien ik elke ochtend moet meten en zit op de 36.5/ 36.6
vond dat erg laag, maar dat is dus normaal???
bij mij is 35 normaal.okee heb het heel vaak koud.maar 35 is bij mij normaal
Ergens rond 36/37 graden. Dat is wel voor iedereen verschillend. Als ik 37,5 heb, weet ik dat ik hoog zit. Maar sommigen zitten zelf al zo hoog.
Enne: wieso? :D
als het bij mij 37 is moet van de artsen zo snel mogelijk zkhs bellen lahihfed.want dat is bij mij absoluut niet normaal
hartstocht
15-11-2006, 13:46
dat vroeg ik mij dus ook aangezien ik elke ochtend moet meten en zit op de 36.5/ 36.6
vond dat erg laag, maar dat is dus normaal???
yep dat is normaal, je zult zien dat zodra je je eisprong hebt gehad die ongeveer met een half graadje gaat stijgen naar 37 of zelf iets er boven.
Als je zwanger bent dan blijft die hoog anders zakt die één á twee dagen voor je nieuwe menstruatie naar je begin punt.
ik zat zelfs op 36.2 en dans teeg die elke keer een beetje tot dat die na mijn eisprong ineens naar 37 ging.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.