Bekijk originele versie : Help,zoek een jas?Wie weet waar?
Salaam dames,
Ik heb al enige keren een paar meisjes in Rotterdam ermee zien lopen!
Het is een donkergroene jas tot aan de knien. Heeft een ceintuur van dezelfde kleur, middelmatig van breedte! De riem beschikt over een goudkleurig,onopvallend gesp (i think)
Voor de rest loopt die jas wijd van onder(ondelichaam)
Het is geen winterjas. Een beetje trenchcoatachtige jas, alleen van de onderkant loopt ie wijd, net als of er een tulerok eronder zit.
Ik zag een meisje in Rotterdam (mac) ermee lopen,maar was alleen te lui om op te staan en te vragen en schaamde me wel een beetje.
Wie kan me helppuuuuuuuuuuuuh?
bouchra1000
14-11-2006, 09:21
ik weet niet zeker, of je deze jas bedoelt maar ik heb er wel een gezien. bij c&a bij beurs, (geloof dat ie 79,00 is). als het donkergroen is .!
het hangt bij de midden gedeelte . dus als je beneden binnekomt gelijk links aanhouden en naar het middenstuk lopen. (veel korting artikelen daar) en veel jassen.
maar weet niet zeker of het daadwerkelijk die jas is.
riffiagirl_84
14-11-2006, 09:40
Hey dame
Ik denk dat ik weer over welke jas je het hebt, ik heb m namelijk ook ;)... Ik heb m van de Zara en hij was rond de 130€...
Succes...
Riffia -xxx- ...
Hey dame
Ik denk dat ik weer over welke jas je het hebt, ik heb m namelijk ook ;)... Ik heb m van de Zara en hij was rond de 130€...
Succes...
Riffia -xxx- ...
Zou je aub een foto willen maken van jouw jas alleen. Ik wil weten of het die jas is?
:o
ik weet niet zeker, of je deze jas bedoelt maar ik heb er wel een gezien. bij c&a bij beurs, (geloof dat ie 79,00 is). als het donkergroen is .!
het hangt bij de midden gedeelte . dus als je beneden binnekomt gelijk links aanhouden en naar het middenstuk lopen. (veel korting artikelen daar) en veel jassen.
maar weet niet zeker of het daadwerkelijk die jas is.
Ik ga morgen kijken!
riffiagirl_84
14-11-2006, 15:38
Zou je aub een foto willen maken van jouw jas alleen. Ik wil weten of het die jas is?
:o
Ik kan jammer genoeg geen foto plaatsen :( ... Anders had ik het met plezier gedaan ;) ...
Riffia -xxx- ...
TranQuility
16-11-2006, 21:13
Volgens mij is tie 99 euro en van de Zara. Die jas is gewoon dodelijk. :love:
Volgens mij is tie 99 euro en van de Zara. Die jas is gewoon dodelijk. :love:
Het is een jas van de zara. Je had em in de kleuren rood ,wit en groen,alleen waren ze al uitverkocht.
Dus voor diegenen die het hebben (nieuw) en in maat s. Ik ben bereid om het alsnog te kopen.
gr,
7alima
Nee, ik heb geen foto. Pas geleden zag ik ze wel op de zara site,maar nu hebben zij de lente/zomer collectie..
:huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.