Bekijk originele versie : uiterlijke schoonheid... is een illusie
mocroroosje15
13-11-2006, 23:11
dat vind ik, en hiermee bedoel ik dus;
Dat mensen op andere mensen vallen als ze een mooi uiterlijk hebben... maar vaak is die uiterlijk NEP
met NEP bedoel ik, ik ken zat meiden die er op school heel mooi uit zien.. maar als je ze thuis ziet.. zonder make-up en hun merkkleding dan zou je ze echt niet terug herkennen..
denken jongens hier eigenlijk nooit aan?
Of vinden jongens het normaal dat een meisje er vaak minder mooi uitziet met make-up
ok, een vraagje aan de jongens dus... hebben jullie ooit een vriendin gehad die er heel mooi uitzag.. en nadat jullie haar zonder make-up hadden gezien.. niet meer met haar verder wilden?
mocroroosje15
13-11-2006, 23:36
tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp
zoveel mensen die even stiekem komen lezen... maar geen reactie typen.. hebben jullie verbrandde vingertoppen ofzow? yallah typ
Ik wil vooral antwoord van de jongens hebben. ben benieuwd.
yasmina_25
14-11-2006, 00:00
wie mooi is, is mooi, punt uit...make up veranderd een kikker niet in een princes
blijkbaar is 't nodig voor de innerlijke rust.Ik vind 't zelf niks dat,,make -up.
mimim_330
16-11-2006, 19:12
nou ik vind het nergens opslaan.. dus al je een vriend hebt en hij ziet je normaal met make-up en dan een dag zonder en hij maakt het uit ahhahah wat voor vriend is het dan neemt iemand je omdat je een goed inerlijk heb of wordt je gebruikt voor je uiterlijk...
aminn1245
16-11-2006, 21:30
nou blijkbaar ben ik de 1ste jongen
ik denk dat een meisje niet mooi uit hoeft te zien maar dat ze jou een prettig gevoel geeft en dat je haar kan vertrouwen ik denk niet zo vaak aan de uiterlijk meestal zeggen me vrienden ze is k***** lelijk maar ik zeg jah maar haar hart is zo groot
dan word ik als homoh gepest :Pmaar k weet dat ze het niet nemen:P)L_
aminn1245
16-11-2006, 21:31
ik verqaacht een berichtje mocroroosje 15 om te weten wat je erover denkt
SOCIALSKILLED
16-11-2006, 21:36
Je kunt een model trouwen.
Maar als je straks achter de kiefplantjes in de bergen zit met je gerimpelde lichamen, wil je graag ook nog een goed gesprek hebben.
Het lijkt me niet dat iemand die met haar lichaam bezig is, degene is die je straks mentaal weet te bevredigen.
p0ppetje
17-11-2006, 11:36
Je kunt een model trouwen.
Maar als je straks achter de kiefplantjes in de bergen zit met je gerimpelde lichamen, wil je graag ook nog een goed gesprek hebben.
Het lijkt me niet dat iemand die met haar lichaam bezig is, degene is die je straks mentaal weet te bevredigen.
deze tekst is echt goed !!
enne ik vind dat je iemand zowiezo moet nemen om haar/zijn innerlijk...
zoals een gezegde:IK val niet op de mooie gezichten die speodig zullen vergaan... maar op de mooie harten die eeuwig zullen bestaan !!:goedzo:
mimim_330
17-11-2006, 21:33
helemaal mee eens p0ppetje :D
jasminae
17-11-2006, 23:17
haha wie mooi is, is gewoon mooi en wie kanke lelijk is, is dat klaar punt uit. maar ja iedereen ziet wel iets in diegene en dat maakt wel verschil. tuurlijk zeggen mensen hier jah innerlijk is belangrijker ofzo . maar dat is niet het gene wat je aantrekt in iemand. als iemand echt afschuwelijk lelijk is dan vraag ik me dus echt niet af hoe het met zijn innerlijk gesteld is SORRY maar dat is gewoon zo. gewoon eerlijk zijn over hoe je hierover denkt en niet meteen de rest na praten man:D pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
jasmy
SOCIALSKILLED
17-11-2006, 23:31
dat vind ik, en hiermee bedoel ik dus;
Dat mensen op andere mensen vallen als ze een mooi uiterlijk hebben... maar vaak is die uiterlijk NEP
Hier is een filmpje die dat bewijst.
http://www.boardsmag.com/screeningroom/commercials/3421/
jasminae
17-11-2006, 23:48
Hier is een filmpje die dat bewijst.
http://www.boardsmag.com/screeningroom/commercials/3421/
i got your point.
maar toch vind ik dat je niet meteen iedereen nep kan noemen als diegene zogenaamd snachts uit zijn/ haar bed wordt getild, zie je er zonder make-up of je haren gedaan te hebben er hoogstwaarschijnlijk niet zo mooi uit maar Lelijk is een andere uiterste.
SOCIALSKILLED
17-11-2006, 23:56
i got your point.
maar toch vind ik dat je niet meteen iedereen nep kan noemen als diegene zogenaamd snachts uit zijn/ haar bed wordt getild, zie je er zonder make-up of je haren gedaan te hebben er hoogstwaarschijnlijk niet zo mooi uit maar Lelijk is een andere uiterste.
Meid, denk jij nu echt dat een man zich alleen tot het uiterlijk aangetrokken kan worden?
Wat heb je aan een vrouw die je niet aanvult, die niet met je meedenkt, die je troost, die je aan het lachen maakt, waar je mee gelukkig kan zijn, waar je op je oude dag niet op uitgekeken bent?
De mensen die nu met hun uiterlijk zijn en de mensen die daarnaar kijken zijn LETTERLIJK voor elkaar gemaakt.
Je moet maar eens naar de scheidingscijfers kijken onder Marokkanen, die overtreffen de autochtonen namelijk, en dat is niet zonder reden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.