Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stage gezocht...

Siham0sS
13-11-2006, 22:16

salaam mensen ik ben op zoek naar een stage plaats, het liefst binnen de regio's Rotterdam, Utrecht of Den Haag wie kan mij daar aub bij helpen Ik doe de opleiding MBO Marketing & Communicatie niveau 4 2de jaars ik hoor graag of jullie me wel of niet kunnen helpen alvast bedankt Liefs van mij

SOCIALSKILLED
13-11-2006, 22:34
Misschien iets voor jou? http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=26354857 Overigens zul je zelf moeten uitzoeken welke eisen je opleiding stelt aan stage bedrijf. Sommige eisen lidmaatschap van branchevereniging en stage vergunningen enzo. Mocht dat zo zijn is dat het eerste stage opdracht die je krijgt :-) Het is Haarlem, met de trein naar Rotterdam korter als Utrecht. (45 minuten meen ik)

Siham0sS
13-11-2006, 22:45
Misschien iets voor jou? http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=26354857 Overigens zul je zelf moeten uitzoeken welke eisen je opleiding stelt aan stage bedrijf. Sommige eisen lidmaatschap van branchevereniging en stage vergunningen enzo. Mocht dat zo zijn is dat het eerste stage opdracht die je krijgt :-) Het is Haarlem, met de trein naar Rotterdam korter als Utrecht. (45 minuten meen ik) hey heel erg bedankt ik neem zo even een kijkje... dus van rotterdam naar haarlem is 45 min bedoel je?

SOCIALSKILLED
13-11-2006, 22:58
hey heel erg bedankt ik neem zo even een kijkje... dus van rotterdam naar haarlem is 45 min bedoel je? Neem je een enkele reis? :D Terugweg is altijd belangrijker. Immers na een dag werk wil je snel thuis zijn.

Siham0sS
14-11-2006, 18:58

Neem je een enkele reis? :D Terugweg is altijd belangrijker. Immers na een dag werk wil je snel thuis zijn. haha inderdaad gelijk heb. maar ik woon zelf in gouda dus ik weet niet. heen 45 min en terug 45 min is wel lang.:rolleyes:

SOCIALSKILLED
14-11-2006, 22:44
haha inderdaad gelijk heb. maar ik woon zelf in gouda dus ik weet niet. heen 45 min en terug 45 min is wel lang.:rolleyes: Gouda is goed te doen met eigen vervoer (auto), openbaar vervoer is niet zo goed.

Siham0sS
14-11-2006, 23:00
Gouda is goed te doen met eigen vervoer (auto), openbaar vervoer is niet zo goed. nou ja ik word 31 decmeber 18 en dan ga ik ook gelijk beginnen met rijden maar of ik hem dan op 26 februari al heb betwijfel ik....:rolleyes: