Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ehje aftigh!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
19-07-2003, 17:43

hallo! hebben jullie soms ook van die beschamende momenten met je ouders????? ik was een keer samen met mn vader tv aan het kijken, ineens kwam er een soort afslankproduct op tv een je raad het al zowat....ja er kwamen dikke k on tj es lang en daarna de dunnere vorm en ik dacht dat mijn vader de afstand had tot hij riep ekes sine dus ik zei dat hij de afstand had maar hij bleek kwijt te zein dat is zoooooooo en beschamende moment.... nog een andere mijn broertje valt echt altijd in slaap op de bank dus was mijn zus van plan om hem maar een keertje naar boven te brengen...maar hij wou niet dus zei zij....ik tel tot drie en dan sta jij op: 1...2...3..en toen liet hij zo'n harde scheet! ":lol: :lol: maar toch :verdomme: vertel eens over jullie beschamende momenten met jullie ouders!.

iki_mocro
19-07-2003, 23:10
ahahahahahahahahahha, heb ik ook meegemaakt! blote pipi's met moeders kijke!

BerberLayD
19-07-2003, 23:18
:lol: ik moest lachen om die vn je broertje hahahhaah een keertje, vroeger deed ik altijd alsof ik sliep besch ethejgshien naar boven snap je:D,...dus mijn vader tilt me op..ik laat een vette scheet in zijn handen hahahhahahaaaaaaaaaahahahah minder erg:o nog iets, mijn vader zegt ook altijd kes seni,..dus op een gegeven moment kwm er shie sexfilm enz. en toen hoorde je het gekreun erg hard wegens volume hahahaha en we konden de afstandsbediening niet vinden:huil:..die dag was ik snel naar boven gerend wejeemmmaa de hele fmiilie was er,.ze zaten eljazira te kijken totdat ik 'marokko' uit zette..:lol:..moet er nu wel om lahcen eigenliijk

iki_mocro
19-07-2003, 23:19
ahhahahahahahhahahahhahahhaha :lol:

BerberLayD
19-07-2003, 23:21

pipi: niet lachen:huil: is erg..hahaha

Bent_Fes
19-07-2003, 23:23
Hahaha klinkt allemaal bekend in de oortjes........ :D :D

Enzy
19-07-2003, 23:24
ja man is erg. zulke dingen horen eigenlijk niet eens op tv :jammer:

mocro_souhaila
19-07-2003, 23:25
ik kijk weleens mtv enzo...en dan is me zusje er ook bij...maar als me vader er is kijk ik het natuurlijk niet..mijn zusje is 5 by the way en tijdje terug ging ze mtv doen, me vader zat met haar in de kamer, en toen kwam dirty van christina aguilera...en zij liet hem gewoon..en me vader zegt dus: kes seni....zegt zij zo: dat kijken souhaila en nourdin ook altijd(ik en me broertje)..ik kwam net de kamer in...wejouw...ik kon haar wel killen!!!

Bent_Fes
19-07-2003, 23:26
Origineel gepost door mocro_souhaila ik kijk weleens mtv enzo...en dan is me zusje er ook bij...maar als me vader er is kijk ik het natuurlijk niet..mijn zusje is 5 by the way en tijdje terug ging ze mtv doen, me vader zat met haar in de kamer, en toen kwam dirty van christina aguilera...en zij liet hem gewoon..en me vader zegt dus: kes seni....zegt zij zo: dat kijken souhaila en nourdin ook altijd(ik en me broertje)..ik kwam net de kamer in...wejouw...ik kon haar wel killen!!! Hahahaahahahah............wajaaaaaw :D

BerberLayD
19-07-2003, 23:27
een keertje...ik en een vriendin,..we liepen zo met onze mooie schoentjes tasjes e.d. in de stad en we zagen shie mooie groep guyz, dus wij jeweettog shiykie doen:D...in een keer valt de tasje van m'n vriendin en mijn vriendin wou em oppkken en bukte met haar **** naar die jongens en in een keer KaZZZZZZZZZZZZZZZTTT,..ik wist niet waar ik nar moest kijken jongens-vriendin-jongens-vriendin, uit eindelijk zag ik dat ze zowt huilde van vernedering hahahaha en toen heb ik haar mar snel mee gesleurd hahahaha mar die jongens lagen in een DEUKKKKKKKKKKKKKKKKK hahaha

Bent_Fes
19-07-2003, 23:31
Origineel gepost door BerberLayD een keertje...ik en een vriendin,..we liepen zo met onze mooie schoentjes tasjes e.d. in de stad en we zagen shie mooie groep guyz, dus wij jeweettog shiykie doen:D...in een keer valt de tasje van m'n vriendin en mijn vriendin wou em oppkken en bukte met haar **** naar die jongens en in een keer KaZZZZZZZZZZZZZZZTTT,..ik wist niet waar ik nar moest kijken jongens-vriendin-jongens-vriendin, uit eindelijk zag ik dat ze zowt huilde van vernedering hahahaha en toen heb ik haar mar snel mee gesleurd hahahaha mar die jongens lagen in een DEUKKKKKKKKKKKKKKKKK hahaha Wajaaaaaaaaaw dat is ook de top punt van vernedering..... :giechel:

Bent_Fes
19-07-2003, 23:32
En meiden, niemand van jullie gebroken hak?? Ik 2x helemaal vanaf de stad zo naar huis...erruggggg

BerberLayD
19-07-2003, 23:34
Origineel gepost door Bent_Fes Wajaaaaaaaaaw dat is ook de top punt van vernedering..... :giechel: ja en ik sotnd dar maar met me schoentjes en tasjes:maf: hahh wat kon ik doen? hahaha en nee geen gebroken hak..dat nog net niet:rolleyes:..mischien loop je te snel:D

Bent_Fes
19-07-2003, 23:40
Origineel gepost door BerberLayD ja en ik sotnd dar maar met me schoentjes en tasjes:maf: hahh wat kon ik doen? hahaha en nee geen gebroken hak..dat nog net niet:rolleyes:..mischien loop je te snel:D Nee 1 keer tijdens autorijden (vraag maar niet hoe...dont know), en 1 x werd ik aangereden door een fiets in de stad en daar vloog mijn hak de lucht in, echt *****-up!! :rolleyes: :o

BerberLayD
19-07-2003, 23:45

snakeswnnabite,.jij hebt nog nix meegemaakt vergelijken met mij:rolleyes:

Pagina's : [1] 2