Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : EN KEN JE DEZE NOG? goeie oue tijd...

Pagina's : [1] 2 3

2Smart4u
19-07-2003, 16:55

http://www.frazled.com/~danny/jpg/cartoons/brothers.jpg we kennen ze allemaal nog........toen was alles nog leuk en niet zo verrot als nu!!

maghrebia007
19-07-2003, 16:56
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah........ :D en nu is bijna alles verot ja jammer genoeg wel :(

maghrebia007
19-07-2003, 17:06
hahaha ja snake....was echt leuk op de nintendo...hahahahhaha

Chaimae
19-07-2003, 17:09
Mario!!!!!!!!!:D Vroeger had ik zo en diskette daarvan...Ik speelde dar altijd op...Ik was echt verliefd op die twee...Maar toen is die kapot gegan..:(:( Ze hadden een tijdje geleden ook wel dat ze eerst gingen introduceren als mens..En daarna waren ze tekenfilmfiguren...Was op rtl4 ofso Tfoeeeeee eerst kwamen leuke dingen op rtl4...Nu alleen *** *** *** reklames.:kwaad: :D Ik wou dat ik weer 10 was..:hihi:

2Smart4u
19-07-2003, 17:09

Origineel gepost door JANACHMED nu moet overal SEx in voor komen :) vind jij wel leuk he..... :hihi: ratje... ;)

maghrebia007
19-07-2003, 17:11
niet >>> :) maar>>> :( ghahahhaha echt jammer wallah..je ziet nu al op die kleine kinderfilmpjes van alles gebeuren...echt erg wallah..mar goed ik ben er niet mee opgegroeid was er toen al wel maar toen deed ik netjus mijn oogjus dicht hihi :D

MariamaMslma
19-07-2003, 17:13
It's the Mario Brothers. 1e spel op de nintendo, kweet nog dat er zo'n duckspel opzat met pistool erbij. Dat was pas het leven :D

maghrebia007
19-07-2003, 17:14
jaaaaaaaaaaaaaah dat was het zeker wallah...ik sloofde me altijd uit met dat soort spelletjus.. die groene buizen ken ik zeker ja..in sommige kwamen van die planten uit ken je die??? dan ben je af zehma hahahahhaa ooh he hoe kom je aan die naam van jou??? door die ene harlem style cd??? want die zit in me kop..toen ik jou naampie zag..dus bedankt :D

maghrebia007
19-07-2003, 17:16
Origineel gepost door JANACHMED :o is dat een JA of een NEE... hahahahhahaha :zwaai: geintjuhh hoor dat zouden wij nou nooit verwachten van onze JAN achmed....... vooral niet van achmed!!!!!!!!!!!!!hahahahahaha

MariamaMslma
19-07-2003, 17:17
Origineel gepost door temsamni Ik moest vroeger met schapenbotten en een plastic bal waar je je voeten aan openhaalde spelen! Eshmen computer! :rolleyes: Wij waren mensen van het goede leven ;)

Najmatje
19-07-2003, 17:17
Origineel gepost door Chaimae Mario!!!!!!!!!:D Vroeger had ik zo en diskette daarvan...Ik speelde dar altijd op...Ik was echt verliefd op die twee...Maar toen is die kapot gegan..:(:( Ze hadden een tijdje geleden ook wel dat ze eerst gingen introduceren als mens..En daarna waren ze tekenfilmfiguren...Was op rtl4 ofso Tfoeeeeee eerst kwamen leuke dingen op rtl4...Nu alleen *** *** *** reklames.:kwaad: :D Ik wou dat ik weer 10 was..:hihi: jah mario was toff man en ik heb de diskette nog maar ik speel hem niet meer alleen me zusje enz nog ;) :)

missroses_nadia
19-07-2003, 17:18
mariooo vond (vind) ik altijd zo leuk man heb egt plezier gehad met die nintendo :):D

maghrebia007
19-07-2003, 17:19
Origineel gepost door temsamni Ik moest vroeger met schapenbotten en een plastic bal waar je je voeten aan openhaalde spelen! Eshmen computer! :rolleyes: wuahahahahahah...mag ik mee spelen...hahahhahahaha aah ben je in marokko opgegroeid dan?? :D

maghrebia007
19-07-2003, 17:28
hihihihi iedereen kent achmed :giechel:

maghrebia007
19-07-2003, 17:35

neeeeeeeeeeeeeej nieks kazaaaaaaa iek heb die cd nu op hahhaha vandaar die ene naam hahha en inderdaad die van jamahoe is mooi ha!!! of moet juh nummer 3 luisteren..hahah als hij zegt dat hij:: iik weet neit of het duidelijk is maar als je hem kent is het wel duidelijk..hahaha kijk naar de vertaling hahaha die YO past gewoon niet maar dat maakt het nou juist zo cool haha kijk lees goebried inoe ga amsterdam die BMW goah azoeg eg thandierien manie djant... HAKAJ JOESIEGD hakaj joesiegd sawzajied ataj ekiem swag ataj..ikem sadhag YO hahahahhahahahaha die yo??? :D

Pagina's : [1] 2 3