Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vaders....

ya5mina
01-07-2002, 13:24

hoe gaan/gingen jullie met je vader om... want ik ken een paar meiden en die praten nauwelijks met hun vader... tja ik?!?! ikke en niet praten...tuurijk wel..met mijn vader had een goeie contact... met je moeder heb je meestal een betere contact weet niet maar dat is gewoon zo(meestal) maar hoe zit dat bij jullie geldt ook voor de jongens

Diano
01-07-2002, 13:27
mijn ouders zijn gescheiden maar toen mn pa er was, had k een betere band met mn pa dan met mn ma

Sarahsalima
01-07-2002, 13:27
WAAA mijn vader is mijn beste vriend, ik vertel hem meer dingen dan dat ik aan mijn moeder vertel. hij is de tofste, de beste, de mooiste, de knapste, de grappigste en de alllllerliefste :Iluvu:

OUIDAD1
01-07-2002, 13:33
ik heb geen aftandelijke maar ook geen close contact met ebba.....we praten met elkaar en lachen met elkaar.....en zeer belangrijke zaken bespreken we met elkaar...maar ik ben closer met mammie...maar dat komt ook omdat mijn moeder veel vraagt en ingeinteresseerd is.....mijn vader daarentegen is heel rustig en bemoeit zich nietmet iedereen.

ya5mina
01-07-2002, 13:35

als ik ergens heen wilde gan of iets wilde zei mijn vader: ga mnaar naar je moeder.... ewa altijd ruzie met mijn moeder met mijn vader nooit...eens in de zoveel tijd...was dat dan.. maar ja..moeder is ook strenger omdat zij je moet opvoede...met mijn vader kon ik ook goed opschiete enzo maar ja... weet je wat ook leuk is? een dagje stappen met alleen je vader serieus!! had ik een keertje gedaan...hadden we ook foto's gemaakte nzo in magreb...en keertje in nederland.. we gingen mijn moeder zoeken maar ze was ergens anders heen met mijn broer dus bleven we in de stad en beetje kijken :D IK ZAL NOOIT DIE DAGEN VERGETEN!!! serieus ik zou er alle voor over hebben om die dagen over te doen!! :) :D :)

pannenkoek
01-07-2002, 13:36
als ik geld wou ...............................................mam a als ik thuis kwam riep ik gelijk..........................mama als ik problemen had praate ik met...................mama als ik honger had............................................ mama als er ouderavond was,wie kwam er..................mama als ik liefde kreeg, kreeg ik het van...................mama als er klappen uitgedeeld werden, altijd door......mama (oei oei oei ) ga zo maar door en het was altijd mijn moeder. ik had nooit problemen met mijn vader hoor, hij is super relaxed, maar hij had er best wel wat vaker voor mij kunnen zijn i.p.v. altijd mijn moeder.

dodi_vega
01-07-2002, 13:37
uuhh gewoon een normale band.. zoals de meesten.. samen praten lachen.. enz.ik heb veel respect voor hem..... en m'n ma.. daar kan ik meer tegen zeggen.. enzo.. zij houdt me ook meer in de gaten dan m'n pa........ zied.. op de rechte pad blijven JIJ........ maar jah.. :) . ze zijn wel relax.. zoals de meeste ouders.

soussiasaida
01-07-2002, 13:41
Met mijn vader heb ik een goede band, maar met mijn moeder een veel betere!! :Iluvu: :verliefd: Kijk ik kan niet over alles praten bij mijn paps....... maar met mijn ma wel!

ya5mina
01-07-2002, 13:41
relaxte van al: ik mocht/mag altijd op kamp en nara schoolfeesten!!!! want zijn keiveel meisjes die dat niet mogen van hun vaderen moeder niet.....vooral die vader ze3ma roddels ofzo... en ook niet naar stad!! en ja probleme altijd MOEDER!! en ohh ja ook bij jullie dat jullie vader latijd om 9/10 uur journaal moet kijke... :D

ya5mina
01-07-2002, 13:42
Origineel gepost door ya5mina [B en ja probleme altijd MOEDER!! [/B] bedoelde ik dat als er dan probleme ware ik altijd naar mijn moeder moest gaan....van haar kreeg ik op mijn donder!! :(

nootje
01-07-2002, 13:45
hahaha pannenkoek zo ging t ook bij mij :D Latersz naoual

Hindaatje
01-07-2002, 13:51
MIJN PAPS IS ECHT SUPERRRR RELAXXED :wijs: IK KAN ALTIJD MET HEM LACHUH ENZO...ME MAMS LET ALTIJD ZO OP MIJ....EN ZE BEMOEIT ZICH OVERAL MEE(BEGRIJP IK WEL AAN ENE KANT).... BIsOUS HINDAATJE :zwaai:

NoreJihan
01-07-2002, 14:08
PANNEKOEK IK OOOK NU MAAR VROEGER WAS DAT HEEL ANDERS TOEN GING IKALTIJD MET MIJN VADER OM EN LACHTE MET HEM ,HIJ BRACHT ME ALTIJD NAAR SCHOOL ENZ MAAR NADERHAND TOEN IK WAT OUDER WERD 16,17.18 ENZ GROEIDE WE UIT ELKAAR HIJ PRAAT WEL! BIJV: WAAR WAS JE ,WAAR GA JE MAAE HEEL ANDERS EN NOU BEN IK GEWOON GEWEND DAT IK NAAR MIJN MA GA ENZ MAAR DAT IK VROEGER MET MIJN PA EEN HECHTE BAND HAD WAS OOK MAAR 4 JAARTJES WANT IK BEN NIET ECHT OPGEVOED DOOR MIJN PA MEER DOOR MIJN MA IK HEB NAMELIJK IN MAROKKO GEWOOND EN MIJN PA KWAM 1 KEER PER JAAR LANGS WIPPEN VANUIT NEDERLAND DUS ??? MAAR IK HOU WEL VAN HUN ALLEBEI MAAR TOCH IETSJE MEER VAN ME MOEDER WANT IK GA VOOR HAAR ECHT DOOR HET VUUR EN MOEDERS ZIJN ALTIJD OOK ZO GEVOELIG OOK ALS JE RUZIE HEBT MET JE PA EN ER GAAT WAT ZWAAIEN DAN IS DE MOEDER DIE JE UIT ELKAAR HAALT OF JE BESCHERMT ALS JE SOMS LAAT KOMT DAN IS WEER DE MOEDER DIE WAT VERZINT ZODAT JE GEEN KLAPPEN KRIJGT ENZ HEB IK ECHT GEMERKT ALS MIJN BROERS UIGINGEN EN ZE KWAMEN DAN LAAT THUIS DAN GING MIJN MA DE DEUR OPENDOEN WANT MIN PA ZETTE HET DAN OP SLOT OF MIJN MA VROEG GELD AAN MIJN VADER ALS WE GELD NODIG HADDEN OF ALS WE ERGENS NAARTOE GAAN VROUWEN ZIJN NOU EEN MAAL DE BESTE!!!!!!!!!!!!