Bekijk originele versie : Wie betaalde jullie bruiloft?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
ikbendeBESTE
13-11-2006, 20:07
JIj of hij? samen? of de ouders?
tell me...
[meisjes (als ik:hihi:) zijn tegenwoordig echt veeleisend! ze3ma je trouwt maar 1 x blabla...kost niet niks, dus ben echt benieuwd!]
:kus:
mijn ouders en mijn zus trisinti, zij heeft trouwens de hele bruiloft geregeld, ik mocht alleen kiezen welke kleding ik wou, en daarnaast moest ik van haar zoveel mogelijk mijn mond houden anders zou zij in mijn plaats gaan zitten op de stoelen en de jurken aantrekken, en zou ik pas aan het einde met mijn man weg gestuurd worden :hihi:
ikbendeBESTE
13-11-2006, 20:13
mijn ouders en mijn zus trisinti, zij heeft trouwens de hele bruiloft geregeld, ik mocht alleen kiezen welke kleding ik wou, en daarnaast moest ik van haar zoveel mogelijk mijn mond houden anders zou zij in mijn plaats gaan zitten op de stoelen en de jurken aantrekken, en zou ik pas aan het einde met mijn man weg gestuurd worden :hihi:
:goedzo: lief joh, zo een zus, die al het gestress van je afneemt!! :kus:
was alles naar wens?
:goedzo: lief joh, zo een zus, die al het gestress van je afneemt!! :kus:
was alles naar wens?
ja zeker mijn zus is :love:
alles was meer dan naar wens:D
ikbendeBESTE
13-11-2006, 20:19
ja zeker mijn zus is :love:
alles was meer dan naar wens:D
alhamdoelilah! :kus:
Kwebbel_24
13-11-2006, 20:20
hoe oud s je zus miss France.
heelrijk he . .maar ik zou eht toch wel zelf willen organiseren.. dat je daarna ook trots naar het resultaat kan kijken :D
ik zal hem nooit alles alleen laten betalen. :o
AyourInou.
13-11-2006, 20:20
Up..:o
Ghatar_tangawia
13-11-2006, 20:21
Mijn man en vader! :D
ikbendeBESTE
13-11-2006, 20:22
heelrijk he . .maar ik zou eht toch wel zelf willen organiseren.. dat je daarna ook trots naar het resultaat kan kijken :D
Ik persoonlijk ook...straks vind ik het helemaal niet mooi of leuk wat mijn zus heeft geregeld, maar zou het echt top vinden als ze me helpen! :o
ikbendeBESTE
13-11-2006, 20:23
zo hoort het :hihi:
cuisinetje
13-11-2006, 20:24
Zo is het bij ons ook gegaan:D
Was nog jong en studeerde nog, had bijna geen rotte cent :hihi:
Dus hebben mijn man en mijn vader alles betaald.
ikbendeBESTE
13-11-2006, 20:25
Hey dames...hoe zit het dan met de huishoudelijke artikelen (meubels, maar OOK de kleinere keukenspulletjes etc.)
mijn zus is 29 jaar en ik wist wat ze ging doen ze deed sowieso niks zonder het met mij te overlegen en ik wist als geen ander dat het goed ging komen want toen was ik nog jong en had er helemaal geen verstand van en zij dus wel:D
en geloof mij het resultaat was zo :love:
Mijn man bijna alles!!!!
Hij is met de verkeerde getrouwd.. was een student met een dikke vette schuld!!!:)
Mijn ouders hebben alleen het eten betaald... en mijn tantes hebben de band voor ons betaald als cadeau.. de rest waas allemaal Hij..
julie hebben denk ook samen een feest gegeven, bij ons was dat dus niet het geval, ik heb mijn eigen huwelijksfeest gegeven en hij die van hem zelf want die van hun hebben zijn in Frankrijk gevierd omdat ze teveel mensen hadden konden we het niet samen doen
oke ja zo word dat indd in tetouan gedaan
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.