Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoekbank

hafsa82
13-11-2006, 19:46

hoi ,ik had een vraagje? gister heb ik in gova meubelen,in belgie een mooie bank gezien. hij is in een soort daim,je hebt ze in verschillende kleuren,maar diegene die ik mooi vond was in het bruin of beige. nu waren er ook 2 modellen,de 1 zat comfortabeler dan de andere,maar ik vond daar dus een beige mooi,niet echt beige,maar toch licht! nu zei die verkoper,dat er daar vlug plekken opkomen van jeans enzo,maar ik geloofde hem niet zo,omdat hij wat raar klonk,hij wou ons meer die bruine aansmeren omdat die in voorraad was en op die beige moesten we dan 2 maand wachten.. komen er vlekken op een soort daim? van jeans,omdat we dat beiden vaak dragen,wil ik het graag weten? nu die bank,was een hoekbank en hij was 1600 euro,maar hebben jullie die ergens anders mischien gezien voor goedkoper?:kus:

cuisinetje
13-11-2006, 19:57
hoi ,ik had een vraagje? gister heb ik in gova meubelen,in belgie een mooie bank gezien. hij is in een soort daim,je hebt ze in verschillende kleuren,maar diegene die ik mooi vond was in het bruin of beige. nu waren er ook 2 modellen,de 1 zat comfortabeler dan de andere,maar ik vond daar dus een beige mooi,niet echt beige,maar toch licht! nu zei die verkoper,dat er daar vlug plekken opkomen van jeans enzo,maar ik geloofde hem niet zo,omdat hij wat raar klonk,hij wou ons meer die bruine aansmeren omdat die in voorraad was en op die beige moesten we dan 2 maand wachten.. komen er vlekken op een soort daim? van jeans,omdat we dat beiden vaak dragen,wil ik het graag weten? nu die bank,was een hoekbank en hij was 1600 euro,maar hebben jullie die ergens anders mischien gezien voor goedkoper?:kus: kijk eens op www.weba.be, die zouden normaal goedkoper moeten zijn, maar weet niet of ze hetgene hebben dat je zoekt.

hafsa82
13-11-2006, 20:06
dank je ,ik zie een paar vergelijkingen ,maar de details van stof staan er niet bij. maar toch bedankt

misssomaya
13-11-2006, 20:19
ik wil je een ding zeggen. neem geen beige, want ik heb een lederen beige bankstel. en je ziet het heel duidelijk als er iemand met jeans of zwarte kleding op gezeten heeft

hafsa82
13-11-2006, 21:51

gaat dat er dan niet af,wat komt er dan op,zijn het vlekken of meer strepen....

Tilleli
14-11-2006, 13:35
ik wil je een ding zeggen. neem geen beige, want ik heb een lederen beige bankstel. en je ziet het heel duidelijk als er iemand met jeans of zwarte kleding op gezeten heeft Leg er een 'grand foulard' overheen. Geeft ook nog eens een geheel ander sfeertje aan de woonkamer.

boyengirl
14-11-2006, 14:08
ik heb een 3 hoek bank voor 700 euro je kan alle kleuren pakken heb meer als 4 jaar en mankeert niks aan is geen echt leer bij doenja mode in utrecht hij staat ook in vleuten op zondag

hafsa82
14-11-2006, 22:59
wat voor stof heb ej dan?

solovely19
14-11-2006, 23:05
Jeans geeft wel af op lichte banken. Zeker nieuwe, donkere jeans. Zoals Tilleli al zei, leg er een grand foulard over, Maar dat is ook weer zonde van een nieuwe bank. Ikzelf zou nooit voor een lichte bank kiezen, jeziet er alles op en zeker met kinderen is dat heel frustrerend.

boyengirl
15-11-2006, 08:01
wat voor stof heb ej dan? heb geen stof heb leer maar dan niet echt maar dat je zie je niet heb 2 kids en hij ziet er nog goed uit mankeert niks aan