Bekijk originele versie : Raibi...........
MariamaMslma
19-07-2003, 14:14
Wie kent dat......die danootjes uit de vriezer in Marokko. :D
Voor 1 rjel krijg je een doormiddengesneden Raibi :giechel:
Damn, wat mis ik Marokko :traan1:
tachelhit102
19-07-2003, 14:49
Origineel gepost door MariamaMslma
Wie kent dat......die danootjes uit de vriezer in Marokko. :D
Voor 1 rjel krijg je een doormiddengesneden Raibi :giechel:
Damn, wat mis ik Marokko :traan1:
Raibi jamila:hihi:
LieveMeisje
19-07-2003, 15:48
:verdriet: ik was helemaal vergten tot toen jij zei over die danootje rabi..damn ik verlang naar die danootje.... je had niets moeten zeggen hoor :huil:
MariamaMslma
19-07-2003, 15:55
Origineel gepost door snakeswannabite
doette mij ooke denken aan die groene vieze pommes......bleh...jij wille weten waarom ikke zo praten doen? jij moete kijke bij die ene ik hatte zin!.....niemand hatte reageerd:huil: a.u.b. jij moette reageer doen!
Meskiena steekje los of nie :maf2:
MariamaMslma
19-07-2003, 15:56
Wat dachten jullie van die reuze chuppa chups(wij hadden chuppa chup veeeeeeeeeel eerder dan Nederland)
Maar hoe heten ze ook al weer.........Kodjak volgens mij, damn wat een grote lolly's zijn dat
MariamaMslma
19-07-2003, 16:02
Origineel gepost door HotLady
Kojaaaaaaaaaak en raibi vind k nie lekker:jammer: maar kojak wel :boogie:
Kojak vin je niet lekker maar kojak wel....kiefesh :watte?:
MariamaMslma
19-07-2003, 16:06
Origineel gepost door HotLady
Nee kijk je zei tog : Wat dachten jullie van die reuze chuppa chups(wij hadden chuppa chup veeeeeeeeeel eerder dan Nederland)
Maar hoe heten ze ook al weer.........Kodjak volgens mij, damn wat een grote lolly's zijn dat
dus bedoelde ik nee kojak heet het en raibi vind k vies maar kojak nie jij snap :maf2:
O haha, ben niet zo slim :D
Maar het is wel kodjak, ging me ook niet om de spelling.........
ik spel het zus, jij spelt het zo
BerberLayD
19-07-2003, 16:17
wokadjow is viesssssssssssssss damnn vooral die ftiet bahbah..
raiby (ismath= koud) is lekker maar de 'original' raybi is viessss
weet je wat wij in maroc eerder hadden?¿? FANTA RED FRUIT EN DIE PAARSE wejoooooooow die zijn daar al shie 5jaar en nu pas in nl:maf:
en nog iets, ze hebben daar ook shie paarse lays..haha die hebben ze hier nog niet...megolen dat ze zijn...:jammer:
maar kiko's zijn lekker haha>>van die gebakken maiskorrels haaha:D jammmm
MariamaMslma
19-07-2003, 17:19
Origineel gepost door snakeswannabite
ja marokko loopt voor.....in eten....maar de kleren????ik zag een keer een jongen lopen in een spice girl t-shirt.....maar wokadiau is wel lekker!
haha, zo grappig hoe je dat zegt...wokadiau :giechel:
Iedereen zegt et ook anders, wij zeggen pokadio :zwaai:
PACINOchick
20-07-2003, 11:48
:) rabi JAMILA, !! is die roze danon je hebt ook eentje zeg maar uit de vriezer als ijsje ,wie kent dat en wie kent TANGO koek en rocket die kauwgom en die lollie waarvan ik wel 2 zwarte voortanden aanheb overgehouden maar was wel de moeite waard :D
PACINOchick
20-07-2003, 11:53
ze zijn roze en smaakte wel sweety! en ze waren wel goedkoop die gele munt van 20 dirjel alleen laten ze wel zwarte sporen achter op je tanden
MariamaMslma
20-07-2003, 12:35
En die rare zakjes chips dan die smelt op je tong :D
PACINOchick
20-07-2003, 12:39
ken je iets is heel zwaar irritant zehma speelgoed voor de kleintjes zo een ballon met een handvatje dan zo heen en weer als een jojo doen maakt heel hinderlijk geluid die ballon heeft alle kleuren van de regenboog
Geef mij maar MELFI, mmmmmmmmmm zalig, en wokadio is best lekker, maar best wel eerst zien of er geen dooie vlieg tussen ligt. :zwaai:
PACINOchick
20-07-2003, 16:15
MMmmmmm ZO EEN GEROOSTERDE bouderighhh ! lekkeh joh en slakken ik wee niet meer hoe ze heten maar is wel grappig woordje boes boesch ofzo ik wee niet meer zeker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.