Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WAt als je vader stiekem hertrouwt

Pagina's : [1] 2 3

OUIDAD1
01-07-2002, 12:29

salaam broeders en zusters.......... wat ik laatst van mijn buurvrouw had gehoord...daar viel mn bek vanopen...en wat blijkt :zij is niet de enige...na haar heb ik al van andere meiden gehoord dat hun vader in marokko is hertrouwd ,.....................speelt zich dit alleen in deze stad zich af...of horen jullie daar de laatste tijd ook veel over............... Met stiekem trouwen bedoel ik : naar marokko gaan en daar een andere vrouw huwen(niet een een jong mokkeltje,maar gewoon in de dertig).....en pas later het vertellen......of ze komen er zelf achter(je weet marokko en roddels hoe snel die gaan)............wat velen vervolgens doen is zeggen dat hun vrouw in holland lichamelijk gehandicapt is of zelfs overleden...............en ik weet dat een man daar een gevangenisstraf voor krijgt,maar dan moet zijn 1e vrouw daar wel naartoe gaan om het tegendeel te bewijzen...en dat is iets wat velen niet doen..........integendeel...ze slijmen juist extra bij hun mannen zodat ze hen zemma niet helemaal in de steek laten Wat ik ook vaak van vriendinnen hoor is dat hun vaders verandert zijn...geld oppotten voor marokko en alleen mat hun uiterlijk en sagga bezig zijn?????? Kennen jullie ook dit verschijnsel????? ik weet in ieder geval dat als mijn vader zoiets flikt buiten ons medeweten om.....dan hoeft hij niet niet terug te komen en helpen we ons moeder er wel doorheen.......

tha_lady
01-07-2002, 12:34
Origineel gepost door OUIDAD1 salaam broeders en zusters.......... wat ik laatst van mijn buurvrouw had gehoord...daar viel mn bek vanopen...en wat blijkt :zij is niet de enige...na haar heb ik al van andere meiden gehoord dat hun vader in marokko is hertrouwd ,.....................speelt zich dit alleen in deze stad zich af...of horen jullie daar de laatste tijd ook veel over............... Met stiekem trouwen bedoel ik : naar marokko gaan en daar een andere vrouw huwen(niet een een jong mokkeltje,maar gewoon in de dertig).....en pas later het vertellen......of ze komen er zelf achter(je weet marokko en roddels hoe snel die gaan)............wat velen vervolgens doen is zeggen dat hun vrouw in holland lichamelijk gehandicapt is of zelfs overleden...............en ik weet dat een man daar een gevangenisstraf voor krijgt,maar dan moet zijn 1e vrouw daar wel naartoe gaan om het tegendeel te bewijzen...en dat is iets wat velen niet doen..........integendeel...ze slijmen juist extra bij hun mannen zodat ze hen zemma niet helemaal in de steek laten Wat ik ook vaak van vriendinnen hoor is dat hun vaders verandert zijn...geld oppotten voor marokko en alleen mat hun uiterlijk en sagga bezig zijn?????? Kennen jullie ook dit verschijnsel????? ik weet in ieder geval dat als mijn vader zoiets flikt buiten ons medeweten om.....dan hoeft hij niet niet terug te komen en helpen we ons moeder er wel doorheen....... die is binnen 5 minuten weer gescheiden laterZ :blauwkus:

ya5mina
01-07-2002, 12:36
Origineel gepost door OUIDAD1 salaam broeders en zusters.......... wat ik laatst van mijn buurvrouw had gehoord...daar viel mn bek vanopen...en wat blijkt :zij is niet de enige...na haar heb ik al van andere meiden gehoord dat hun vader in marokko is hertrouwd ,.....................speelt zich dit alleen in deze stad zich af...of horen jullie daar de laatste tijd ook veel over............... Met stiekem trouwen bedoel ik : naar marokko gaan en daar een andere vrouw huwen(niet een een jong mokkeltje,maar gewoon in de dertig).....en pas later het vertellen......of ze komen er zelf achter(je weet marokko en roddels hoe snel die gaan)............wat velen vervolgens doen is zeggen dat hun vrouw in holland lichamelijk gehandicapt is of zelfs overleden...............en ik weet dat een man daar een gevangenisstraf voor krijgt,maar dan moet zijn 1e vrouw daar wel naartoe gaan om het tegendeel te bewijzen...en dat is iets wat velen niet doen..........integendeel...ze slijmen juist extra bij hun mannen zodat ze hen zemma niet helemaal in de steek laten Wat ik ook vaak van vriendinnen hoor is dat hun vaders verandert zijn...geld oppotten voor marokko en alleen mat hun uiterlijk en sagga bezig zijn?????? Kennen jullie ook dit verschijnsel????? ik weet in ieder geval dat als mijn vader zoiets flikt buiten ons medeweten om.....dan hoeft hij niet niet terug te komen en helpen we ons moeder er wel doorheen....... wat je vader ook flikt hij blijft je vader... wees maar blij dat je nog een vader hebt... mijn vader zou met nog 100 vrouwen mogen trouwen als hij nou nog leeft!! en hoe wil je je moeder erdoorheen helpe...je moeder flipt meisje... moet je je eige voorstelle da je een man hebt maar goed wij zijn moderner en jonger en kunnen zo weer trouwen met iem anders.... maar je moeder die al jaren me je vader getrouwd is... !!!IK !DENK! DAT DAT HEEL MOEILIJK ZAL ZIJN!!!

lynamina
01-07-2002, 12:42
HEEL ERG en dit verschijnsel komt hier ook vaak voor hoor... Vele mannen/vaders doen zoiets zonder er ook maar 1 woord over te vermelden NEEN DIT KAN NIET VIND IK ok ik weet dat een man meerdere vrouwen mag hebben maar HIJ MOET ZE KUNNEN ONDERHOUDEN en GELIJK BEHANDELEN nu in deze perioden NEE HOOR IK GELOOF NIET DAT DAT GAAT? Het eindigt toch meestal SLECHT AF? En Ouidad je zegt zelf dat die man dan VERANDERT, hij gaat zijn geld oppotten SPECIAAL VOOR MAROC nee hoor... IK zou daar een PROBLEEM VAN MAKEN ZEKER ALS IK ZIJN VROUW ZOU ZIJN...Als dochter zou ik me verlaten voelen... je het gelijk Ya5mina het zal moeilijk zijn maar mogelijk toch?

OUIDAD1
01-07-2002, 12:44

Origineel gepost door ya5mina wat je vader ook flikt hij blijft je vader... wees maar blij dat je nog een vader hebt... mijn vader zou met nog 100 vrouwen mogen trouwen als hij nou nog leeft!! en hoe wil je je moeder erdoorheen helpe...je moeder flipt meisje... moet je je eige voorstelle da je een man hebt maar goed wij zijn moderner en jonger en kunnen zo weer trouwen met iem anders.... maar je moeder die al jaren me je vader getrouwd is... !!!IK !DENK! DAT DAT HEEL MOEILIJK ZAL ZIJN!!! ik denk dat je appels met peren vergelijkt......kijk tuurlijk ben ik blij dat mijn beide ouders elhamdoelilah nog gezond zijn en begrijp me niet verkeerd...ik ben gek op mn vader...en daarom juist als hij stiekem zou hertrouwen zonder zijn kinderen en vrouw erover in te lichten dan.........is hij toch niet de vader die ik dacht dat hij was en is hij bovendien haram bezig....want met hertrouwen bedoel ik gewoon terwijl je eigen moeder gezond en capabel genoeg is een gezin te onderhouden terwijl je vader een vrouwtje in marokko heeft.......kijk ik ken mijn moeder en dat is een pittige dame.....hoe moeilijk het voor haar ook zal zijn.....ze zegt nu al...mocht mijn man dat ooit flikken>......dan rot ie meteen op naar haar en wil ik mijn scheiding...als hij haar boven zijn gezin kiest....hetzelfde raadt ze onze buurvrouw aan

soussiasaida
01-07-2002, 12:44
Het blijft mijn vader hoe dan ook, maar ik zou het toch heel erg vinden als hij dat mijn moeder en inclusief ons natuurlijk flikt!! Maar wat dat betreft, hoef ik nergens bang voor te zijn mijn pa gaat echt nooit hertrouwen terwijl hij al een schat van een vrouw heeft. :verliefd: :Iluvu:

ya5mina
01-07-2002, 12:46
liever dat mijn vader dan hertrouwt dan dat ie elke avond met een **** zit te ******!! ja toch?

OUIDAD1
01-07-2002, 12:47
maar ik begrijp eigenlijk de oorzaak niet..............want kinderen hebben ze al en een leuke gezellige vrouw met wie ze lief en leed hebben gedeeld...maar toch nemen ze een vrouwtje erbij in marokko........waarom....niet voor het geld,want hij moet haar onderhouden .......is het dan voor de sex???? of puur en alleen voor het aanzien: zemma kijk eens ik heb twee vrouwen........???

ya5mina
01-07-2002, 12:47
Origineel gepost door ya5mina liever dat mijn vader dan hertrouwt dan dat ie elke avond met een **** zit te ******!! ja toch? ho_e!r Neu K! e_n

OUIDAD1
01-07-2002, 12:49
Origineel gepost door ya5mina liever dat mijn vader dan hertrouwt dan dat ie elke avond met een **** zit te ******!! ja toch? daarheb je ook gelijk in.............maar waar het mij precies om gaat is de eerlijkheid.....kijk als wil hertrouwen....zeg het dan tegen je gezin en hij is verplicht eerst toestemming te vragen aan zn 1e vrouw...maar dat doen ze juist niet.....en dat maakt het zo erg....en krijg je zo een verlaten gevoel..........

soussiasaida
01-07-2002, 12:50
Origineel gepost door ya5mina ho_e!r Neu K! e_n :toink:

ya5mina
01-07-2002, 12:55
mij zou het ook om eerlijkheid gaan maar zou je het willen weten? ff eerlijk zijn he...als ik eigenlijk heel eerlijk ben weet ik het liever niet want als hij al van plan is om te hertrouwen denk je dat ie die plan dan niet doorzet!!!???!!!

OUIDAD1
01-07-2002, 12:58
ik zou het wel willen weten....zodat je jezelf er enigszins op kan voorbereiden en het is tevens een teken "respect" dat we in ieder geval nog enigszins meetellen........... maar ieder zn mening

snoesje
01-07-2002, 13:03
salaam, ik wil eigenlijk ook wel weten waarom mannen/vaders dit doen.... ik zelf zie het nut er niet van in want zijn inkomen gaat helemaal uit naar haar die in marokko dan he..... terwijl hij ook nog een gezin hier heeft???? dat begrijp ik dus nie....... ik zelf zie het gewoon als gekheid op hol geslagen ofzo...... trouwens wat ook wel voorkomt is dat ze hier hun vrouw in mekaar slaan en ondertussen ook nog een vriendin hier in nederland hebben en vervolgens verlaten ze het gezin voor zo'n meisje/ vrouw............ en trouwens ik kan wel begrijpen waarom die moeders dan zo slijmen bij de man die hun gaat verlaten want het is tog de vader van hun kinderen.. en in de tijd dat hun zijn opgevoed is het tog zo dat ze alles voor hun man moeten doen en ook gehoorzamen dus als hij een nog een vrouw wil dan moeten hun het maar goed vinden.... oke dit was mijn lange mening ahha......... ik lees jullie gauw................

Diano
01-07-2002, 13:12

Mijn vader is nu ong 9 jaar geleden op een ochtend vertrokken en 's avonds niet terug gekomen.. Wij werden gek, bang dat er iets gebeurd zou zijn. Mn ma belde 3 dagen later naar Marokko om mn zus te vermelden dat mn pa zoek was (mn zus woont in Marokko). Mn zwager nam op met "waar hebben jullie t over, hij zit gewoon hier" Mn ma eerste beste vlucht gepakt naar Marokko, komt ze er via via achter dat ie net een weekie getrouwd is en al 3 jaar 'verloofd'. Eenmaal terug gekomen in Nederland is er volgens paps niets veranderd en komt doodleuk naar huis. Mn ma heeft hem weggestuurd, ze zijn nu gescheiden. Ze is een paar jaar echt geflipt geweest. Huwelijk van 35 jaar ineens zomaar weg. Hij had inderdaad ook verhalen verteld dat mn ma hem mishandelde etc etc. Hij had zelfs een vrouw meegenomen die zich voordeed als mn ma om iets in orde te krijgen, wat ze ertegen doen in Marokko NIETS!!!!! Maar ja zulke dingen gebeuren echt en JA natuurlijk blijft t mn vader k zal mn vader ook nooit ontkennen, maar t heeft mij 7 jaar gekost voordat k hem onder ogen kon komen. K wilde 1 ding weten en dat is WAAROM en daar heeft hij me geen antwoord op kunnen geven, hij heeft me alleen kunnen vertellen dat hij ongelovelijke spijt heeft. Maar zoals we allemaal weten, wat gebeurt is kan je niet meer terugdraaien. MySweety,

Pagina's : [1] 2 3