Bekijk originele versie : Dit is niet normaal meer!!!
Aardbeitje
13-11-2006, 16:24
Ik heb een tijd geleden een ongeluk gemaakt met de auto...De schade van de tegenpartij was bijna niets...Een heel klein schrammetje die bijna niet te zien was...:kwaad:
Bij mij lag de hele voorkant van de auto eruit...En nu 5 maanden later krijg ik uiteindelijk een brief van mijn verzekeraar...die de schade heeft uitgekeerd aan de tegenpartij...en mijn premie bedraagt nu...214 euro per maand...:boos:
Auto verkopen dan maar? :moe:
Maar betaal je dan alsnog het geld wat zij gedockt hebben voor de tegenpartij??? Dit is misschien een domme vraag...maar ik wil het toch weten :hihi:
OemAbdoellah
13-11-2006, 16:25
vraag je vader die is toch rijinstructeur :PP
Aardbeitje
13-11-2006, 16:31
vraag je vader die is toch rijinstructeur :PP
Wat heeft rij instructeur te maken met een auto verzekering???
Hij heeft bijna nooit schade....:moe:
trisinti
13-11-2006, 16:33
stelletje dieven zijn het het enige wat ze doen is het schade bedrag voorschieten en dan halen ze het terug door middel van je premie te verhogen met bijna 40%..
Ghatar_tangawia
13-11-2006, 16:35
Verzekeringsbedrijven zijn echte smiechten :jammer:
Aardbeitje
13-11-2006, 16:36
stelletje dieven zijn het het enige wat ze doen is het schade bedrag voorschieten en dan halen ze het terug door middel van je premie te verhogen met bijna 40%..
wallah ik vind het ook verschrikkelijk!!! Ze hebben me ook de keuze gegeven om de schadebedrag aan hun in 1 keer terug te betalen en dan gaan ze mijn premie niet omhoog krikken...Maar je wilt niet weten hoeveel dat is...:jammer:
Aardbeitje
13-11-2006, 16:37
Verzekeringsbedrijven zijn echte smiechten :jammer:
Echt wel...Maar ik vind dat ze een beetje te ver zijn gegaan met mijn maandbedrag...3aykoeha wellah!!! :kwaad:
hannan2000
13-11-2006, 16:37
Ik heb een tijd geleden een ongeluk gemaakt met de auto...De schade van de tegenpartij was bijna niets...Een heel klein schrammetje die bijna niet te zien was...:kwaad:
Bij mij lag de hele voorkant van de auto eruit...En nu 5 maanden later krijg ik uiteindelijk een brief van mijn verzekeraar...die de schade heeft uitgekeerd aan de tegenpartij...en mijn premie bedraagt nu...214 euro per maand...:boos:
Maar betaal je dan alsnog het geld wat zij gedockt hebben voor de tegenpartij??? Dit is misschien een domme vraag...maar ik wil het toch weten :hihi:
Wat bedoel je???
Leila1982
13-11-2006, 16:40
Ik heb een tijdje geleden ook een aanrijding gehad, maar ik had gelukkig geen schade en zij wel. Het was niet mijn schuld, maar toch beweerde de tegenpartij van wel.
Uiteindelijk heeft mijn verzekeraar 50% van de schade vergoed en ik... ik kreeg een brief waarin stond dat ik het mijn schuld was.. Elhamdoellilah had ik geen schade, ja een kleine schram op de voorkant, die was niet te zien, maar stel dat ik wel schade had, dan kregen zij hun geld, terwijl het niet mijn schuld was, nou ja... fifty-fifty oordeelde mijn verzekeraar... ik dacht, bekijk het maar, heb geen zin in bezwaarschriften of wat dan ook.
Sad_Lady
13-11-2006, 16:45
als je premie is verhoogd hoef je niet ook nog eens de schade te betalen
het is het één of het ander.
rbattiiaa
13-11-2006, 16:49
:wow: wattttt zoveel alatiefff meen je dat nou echt per maand ?? Sorry maar ik zou dus echt de auto verkopen en verzekering opzeggen of verzekering op iemand anders naam zetten is toch van het zotte?
De schade wordt zo ie zo uitgekeerd aan benadeelde partij kom je niet onderuit.
Aardbeitje
13-11-2006, 16:51
Thanks ladies,
Het is niet dat mijn premie is verhoogd en dat ik alsnog de schade moest betalen..Nee, die keuze had ik gekregen! Of dat ik de schade in 1 keer betaal of dat mijn premie omhoog gaat...:moe:
rbattiiaa
13-11-2006, 16:52
om wat specifieker te zijn in dat laatste je bent er dus al voor verzekerd je verzekeraar moet het betalen en jij moet meer premie gaan betalen zodat je verzekeraar het enigszins kan compeseren.
Aardbeitje
13-11-2006, 16:52
:wow: wattttt zoveel alatiefff meen je dat nou echt per maand ?? Sorry maar ik zou dus echt de auto verkopen en verzekering opzeggen of verzekering op iemand anders naam zetten is toch van het zotte?
De schade wordt zo ie zo uitgekeerd aan benadeelde partij kom je niet onderuit.
Ja veel he!!! :jammer:
Ik kan eigelijk niet zonder auto...heb hem echt hard nodig :jammer:
214 euro is een kwart van mijn salaris....:(
Aardbeitje
13-11-2006, 16:53
om wat specifieker te zijn in dat laatste je bent er dus al voor verzekerd je verzekeraar moet het betalen en jij moet meer premie gaan betalen zodat je verzekeraar het enigzins kan compeseren.
Ja dat weet ik! Maar zoveel!!! :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.