Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sommige mensen zijn echt gortdroog ...

Da_flow
19-07-2003, 12:29

Ik wil hierbij emsoem nomineren :)

SAMMYGIRL
19-07-2003, 12:45
:maf2: trouwens wat betekent gortdroog???

Da_flow
19-07-2003, 12:46
Origineel gepost door SAMMYGIRL :maf2: Ik wil hierbij Sammygirl nomineren voor "tromgeroffel" gek van de week :D Gortdroge PAP ken je dat? Dat is een pap die echt gewoon droog is en nauwelijks smaak heeft. vandaar de naam droog. De naam gort is een naam voor boeren in Ruwanda die net als de Koffiebonen boeren in Colombia moeten leven van de gort. Dus eigenlijk heeft het een dubbele betekenis. Gort voor de boer en gort voor de pap en als je gortpap koopt dan is dat afkomstig van een boer uit Ruwanda.

emsoem
19-07-2003, 12:49
:D =emsoem=

SAMMYGIRL
19-07-2003, 12:53

Origineel gepost door Da_flow Ik wil hierbij Sammygirl nomineren voor "tromgeroffel" gek van de week :D Gortdroge PAP ken je dat? Dat is een pap die echt gewoon droog is en nauwelijks smaak heeft. vandaar de naam droog. De naam gort is een naam voor boeren in Ruwanda die net als de Koffiebonen boeren in Colombia moeten leven van de gort. Dus eigenlijk heeft het een dubbele betekenis. Gort voor de boer en gort voor de pap en als je gortpap koopt dan is dat afkomstig van een boer uit Ruwanda. Nou, dank je wel voor de nominering, ik zal even kijken voor wat ik jou kan nomineren..... verder...bedankt voor je uitleg...maar ik heb het gevoel dat het nergens op slaat, slaat het wel ergens op dan mijn excuses. :D ik begrijp in iedergeval wat je bedoelt, thx...vor de moeite ;)

Da_flow
19-07-2003, 12:54
Origineel gepost door emsoem :D =emsoem= Kom en neem uw beker in ontvangst nietsnut ... http://www.batotrading.com/custom/beker.jpg

Da_flow
19-07-2003, 12:55
Origineel gepost door SAMMYGIRL Nou, dank je wel voor de nominering, ik zal even kijken voor wat ik jou kan nomineren..... verder...bedankt voor je uitleg...maar ik heb het gevoel dat het nergens op slaat, slaat het wel ergens op dan mijn excuses. :D ik begrijp in iedergeval wat je bedoelt, thx...vor de moeite ;) You are welcome en als je toevallig nog vragen hebt over wat dan ook, ik heb altijd een antwoord voor je. Me is helpdesk you know? Ps. for losers

emsoem
19-07-2003, 12:56
Origineel gepost door Da_flow Kom en neem uw beker in ontvangst nietsnut ... http://www.batotrading.com/custom/beker.jpg nee dankje de nominatie alleen al was een heel eer ;) die beker sorry...die kan ik niet aan nemen...hij ziet er niet uit damnzzzz ach jah wat kan je verwachten van een arme student..:) =emsoem=

Jemina
19-07-2003, 13:07
Da Flow :Iluvu:

SAMMYGIRL
19-07-2003, 13:11
Origineel gepost door Da_flow You are welcome en als je toevallig nog vragen hebt over wat dan ook, ik heb altijd een antwoord voor je. Me is helpdesk you know? Ps. for losers Nou ik nomineer je hierbij dan tot ' ereburger van de week ' Deze nominatie heb je te danken aan de hulp die je hebt aangeboden, door middel van het beantwoorden van mijn vraag. Dit heb je op een nette wijze gedaan, mijn compilmenten :D En als ik vragen heb, dan krijg je die zeker wel te horen............. Origineel gepost door Da_flow Ps. for losers Wat wil de 'ereburger' hier mee zeggen???