Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vichy dermablend , wie kent het?

Pagina's : [1] 2

bouchra1000
13-11-2006, 14:16

hoi allemaal. zat te kijken op een site van vichy dat www.dermablend.nl heet. Zag dat er een creme te koop is voor 17,95. het is voor je litekens, of rode vlekjes of donkere kringen te gebruiken. het is te verkrijgen in 5 kleuren, vroeg me af of 1 van jullie het al heeft uitgeprobeerd. en of het inderdaad helpt. Ik hoor het graag

browneyes_h
07-12-2007, 21:21
UP? Wil em ook halen. :D

sasa82
07-12-2007, 21:26
het is echt heel dik....echt een masker gewoon:hihi: voor zulke dingen zou ik microdermabrasie doen.......en weg met dat make up...het helpt niet en is slecht voor je huid...en het ziet er niet uit

browneyes_h
08-12-2007, 09:38
Echt? Ik wil een foundation kopen die er niet nep uit ziet. Zelf gebruik ik 't niet veel, ik bedoel ik smeer niet veel op mijn huid ofzo. Ziet ie er nep uit?

browneyes_h
08-12-2007, 10:34

UHUP! :o Wil em echt gaan halen maar wil wel zeker weten oftie goed is. Ik wil geen nep effect. Iemand ervaring met deze foundation? :D

Miraclee
08-12-2007, 11:54
niet doen , als je dat op hebt is t net alsof je een masker op je gezicht hebt echt smerig gewooon

browneyes_h
08-12-2007, 12:20
niet doen , als je dat op hebt is t net alsof je een masker op je gezicht hebt echt smerig gewooon Is dat echt zo? Van andere hoor ik dat je juist geen maskereffect krijgt. Ach 't pakt natuurlijk bij de een anders uit dan bij de andere. Zie je echt duidelijk dat je 't op hebt? Welke foundation gebruik jij? :)

-imane-17
10-12-2007, 23:11
Die is echt nie goed ik heb een vette huid en dan zou je zeggen dat het wel goed uitsmeert omdat het er ook zo vloeibaar uitziet. maar dat doet het helemaal niet het blijft er gwn zo vies opzitten je kan het nie goed uitsmeren.

hulpbijwerk
22-07-2010, 23:46
wie gebruikt dit product en wat zijn de ervaringen

PrinceSs_me
23-07-2010, 00:59
hoi allemaal. zat te kijken op een site van vichy dat www.dermablend.nl heet. Zag dat er een creme te koop is voor 17,95. het is voor je litekens, of rode vlekjes of donkere kringen te gebruiken. het is te verkrijgen in 5 kleuren, vroeg me af of 1 van jullie het al heeft uitgeprobeerd. en of het inderdaad helpt. Ik hoor het graag nee geen ervaringen met deze, maar wel met de gewone foundation die gebruik ik voor bruiloften is wel fijn spul je hebt echt super weining nodig vooral ik met mijn super gevoelige huid

Pocahontas20
23-07-2010, 09:35
je hebt dermablend gewone foundation en dermablend in zo een potje voor erge vlekken. ik heb die gewone foundation in nr 45 gold, hij is prachtig!!!! heel egaal.. ik gebruik heel weinig dekt heel mooi!!

MAMACITA.
23-07-2010, 09:46
Je moet dan die foundation in tube halen niet dat potje. Dat is voor echt erge littekens enso. Je kan bijvoorbeeld een drupje van die foundation mixen met dagcreme en/of een andere vloeibaardere foundation en dat mengen. Haal eerst een tester bij de apotheek en probeer het uit.

Pocahontas20
23-07-2010, 16:04
mamacita gebruik je die ook? welke kleur?

MAMACITA.
23-07-2010, 16:07
mamacita gebruik je die ook? welke kleur? Ja, ik gebruik op dit moment nummer 55 omdat ik echt zwart ben geworden. Ligt echt aan de tijd van het jaar bij mij want in de winter gebruikte ik 35. Maar zoals ik al zei ik gebruik maar een drupje en meng het met dagcreme. Heb niet zo veel dekking nodig.

Dombl0ndje--
24-07-2010, 11:40

wie gebruikt dit product en wat zijn de ervaringen ik gebruik hem ook en je krijgt er een heel mooi egaale huid van hij smeert ook goed en dekt ook goed :goedzo:

Pagina's : [1] 2