Bekijk originele versie : Barbeque a.s. zondag voor alle leden
Ik wil zondag een barbeque houden voor mijn hongerige vriend Studentmet5cent. Als het een beetje meezit dan slacht ik de schaap die jullie meebrengen in de schuur. Hopelijk merken die hollandie niets anders shen messekiel. Mouhim het wordt een inzamelingsbarbeque. Iedereen mag komen als hij/zij maar iets meeneemt en de schaap natuurlijk.
Generaal Khadafi zorgt voor de saus anders blijf je maar thuis
Danoontje
19-07-2003, 00:43
Origineel gepost door Da_flow
Ik wil zondag een barbeque houden voor mijn hongerige vriend Studentmet5cent. Als het een beetje meezit dan slacht ik de schaap die jullie meebrengen in de schuur. Hopelijk merken die hollandie niets anders shen messekiel. Mouhim het wordt een inzamelingsbarbeque. Iedereen mag komen als hij/zij maar iets meeneemt en de schaap natuurlijk.
als jullie maar van mijn schaapje afblijven :D
Origineel gepost door Danoontje
als jullie maar van mijn schaapje afblijven :D
Hoe groot is die :D
Danoontje
19-07-2003, 00:46
Hoe groot is die :D
check die rooie :o
check die rooie :o
Zal ik mijn messen vast slijpen :giechel:
Het lijkt me typisch zo een schaap die niet mee wil werken aan zijn dood.
Danoontje
19-07-2003, 00:50
Zal ik mijn messen vast slijpen :giechel:
Het lijkt me typisch zo een schaap die niet mee wil werken aan zijn dood.
yups, een echte Diehard :D
Generaal_Kadafi
19-07-2003, 00:54
K EHHH BLIJF WEL THUIS HEHEHEHEE :rolleyes:
Origineel gepost door Generaal_Kadafi
K EHHH BLIJF WEL THUIS HEHEHEHEE :rolleyes:
Nee kom maar je hoeft geen saus mee te nemen, als je maar de schaap van achteren pakt :D
Ik bedoel bij zijn pootjes :D
:giechel: :giechel: :giechel:
Generaal_Kadafi
19-07-2003, 00:57
Nee kom maar je hoeft geen saus mee te nemen, als je maar de schaap van achteren pakt :D
Ik bedoel bij zijn pootjes :D
:giechel: :giechel: :giechel:
OKEEJ DAN KOM K WEL ALLEEN MAAR VOOR DE SCHAAP DAN HE! K WIL EM NIET BIJ DE POOTJES PAKKEN :rolleyes:
Ik zorg wel voor sfenz.....
yups, een echte Diehard :D
Geen nood .. Generaal Khadafi pakt de schaap van achteren :D
Alles voor het goede doel:
Goede doel (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=118822)
Origineel gepost door Sfenza
Ik zorg wel voor sfenz.....
Sfenz ;)
Die zijn lekkkkkkkkkkkkkker, maar even serieus bak je er echt iets van :giechel:
Origineel gepost door Generaal_Kadafi
OKEEJ DAN KOM K WEL ALLEEN MAAR VOOR DE SCHAAP DAN HE! K WIL EM NIET BIJ DE POOTJES PAKKEN :rolleyes:
Okeey dan pakt de schaap jou bij je pootjes :giechel:
Sfenz ;)
Die zijn lekkkkkkkkkkkkkker, maar even serieus bak je er echt iets van :giechel:
:giechel: :giechel:
Of ze lekker zijn dat laat ik aan jouw over...ik moet wel zeggen dat de sfenz die hier ligt al redelijk oud is...maar ach als je maar je maag vult...Dus ik eet de schaap en laat aan jullie de sfenz achter...
:boer:
Studentmet5cent
19-07-2003, 11:42
Skere tijden! BBQ op mijn dak!
Ik krijg hier honger van! Debar die schaap!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.