Bekijk originele versie : De intelligentste lid van Marokko.nl 2003....
BentDagilia
18-07-2003, 23:10
Hoi mensen
Ik zie sommige topics en reacties van mensen die goed nadenken over wat ze zeggen en die ook weten wat ze zeggen... Ze beschikken over een dosis intelligentie waaraan veel leden niet kunnen tippen. Ze zijn gewoon Slimmer of ze gebruiken hun hersens gewoon.
Mijn vraag aan jullie is om een top 5 te samen stellen met daarin de mensen die je het meest intelligent vind.De nummer een die krijgt 5 punten enz enz en de nummer 5 krijgt 1 punt...
Ik verzoek jullie vriendelijk om seriues te reageren en er geen kletshoek van te maken...Mensen nomineer niet iemand omdat hij jou ook heeft genomineerd. Doe het voor een keer seriues
Aangezien ik die topic starter ben begin ik gelijk met hem doorgeven van mij top 5
1- Mohammed Justice, Zijn topics zijn allemaal heel doordachtzaam en erg nuttig. Als hij reageert dan zit er geen onzin in zijn reacties en zie je ook dat er goed is nagedacht over zijn reactie...
2- Lala Amira, Zij is iemand die zich niet gauw laat fleshe.Ze wil iets zeker weten en probeert door logisch te redeneren andere mensen te helpen of ze te voorzien van nuttige Info...
3- Mocro Sohaila, Weet wat ze zegt en in haar reacties enzo zit altijd een kern van waarheid in... Ze zegt alleen iets wanneer ze het zeker weet en daarvoor moet je 2 keer goed nadenken
4- Vreemdeling, Zijn topics hebben meestal diepgang en getuigen ook van intelligentie... Je komt niet zomaar met onderwerpen waar hij mee komt.
5- Angel 20, De half moderator die vroeger gewoon een normalelid was, Zij heeft mij geleerd om de wereld van een andere kant te bekijken. Ze is erug intelligent tbarkallah en de manier waarop ze reageert is vredig. Ze kiest nooit een kant en ze motiveert haar antwoord altijd en dat vind ik knap...
petje af voor al deze mensen in me lijst :goedzo: Ik kijk erg tegen jullie op en ik vind dat jullie door moeten gaat met wat jullie doen...
Donderdag is de uitslag.
Alvast bedankt mensen ;)
_MaJesTeiT_
18-07-2003, 23:26
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hoi mensen
Ik zie sommige topics en reacties van mensen die goed nadenken over wat ze zeggen en die ook weten wat ze zeggen... Ze beschikken over een dosis intelligentie waaraan veel leden niet kunnen tippen. Ze zijn gewoon Slimmer of ze gebruiken hun hersens gewoon.
Mijn vraag aan jullie is om een top 5 te samen stellen met daarin de mensen die je het meest intelligent vind.De nummer een die krijgt 5 punten enz enz en de nummer 5 krijgt 1 punt...
Ik verzoek jullie vriendelijk om seriues te reageren en er geen kletshoek van te maken...Mensen nomineer niet iemand omdat hij jou ook heeft genomineerd. Doe het voor een keer seriues
Aangezien ik die topic starter ben begin ik gelijk met hem doorgeven van mij top 5
1- Mohammed Justice, Zijn topics zijn allemaal heel doordachtzaam en erg nuttig. Als hij reageert dan zit er geen onzin in zijn reacties en zie je ook dat er goed is nagedacht over zijn reactie...
2- Lala Amira, Zij is iemand die zich niet gauw laat fleshe.Ze wil iets zeker weten en probeert door logisch te redeneren andere mensen te helpen of ze te voorzien van nuttige Info...
3- Mocro Sohaila, Weet wat ze zegt en in haar reacties enzo zit altijd een kern van waarheid in... Ze zegt alleen iets wanneer ze het zeker weet en daarvoor moet je 2 keer goed nadenken
4- Vreemdeling, Zijn topics hebben meestal diepgang en getuigen ook van intelligentie... Je komt niet zomaar met onderwerpen waar hij mee komt.
5- Angel 20, De half moderator die vroeger gewoon een normalelid was, Zij heeft mij geleerd om de wereld van een andere kant te bekijken. Ze is erug intelligent tbarkallah en de manier waarop ze reageert is vredig. Ze kiest nooit een kant en ze motiveert haar antwoord altijd en dat vind ik knap...
petje af voor al deze mensen in me lijst :goedzo: Ik kijk erg tegen jullie op en ik vind dat jullie door moeten gaat met wat jullie doen...
Donderdag is de uitslag.
Alvast bedankt mensen ;)
Mijn top 5 is:
1. Najib26 hij is iemand die veel over de Islam weet en komt met echte argumenten over de Islam.
2. De Gastvrouw des Huizes des Marokko.nl(Saida), zij is iemand,
die altijd aan anderen denkt en wenst niemand het slechtste toe.... ;) en
ze beoordeelt iedereen even gelijk...
3. Cina is iemand die meestal goede topics opent bijvoorbeeld over het gebed en je ziet haar nooit klagen en heeft het beste voor ieder.... ;)
4. Uitgeblust, schrijft altijd van die mooie gedichten zowel over het leven als over de Islam echt die gedichten zijn top en zooo super..... :Iluvu:
5. Mohammed Justice eindelijk een volwassen persoon, die
af en toe het vuur onder handen neemt en opent van die goede topics die voor iedereen leerzaam zijn....... :)
Dit is mijn top 5....... :D ;)
BentDagilia
18-07-2003, 23:30
Saida bedankt voor je reactie, blijf het volgen wie weet scoren jou genomineerde hoog of wie weet sta jij heel hoog ;)
Danoontje
18-07-2003, 23:36
1. danoontje: omdat ze geen leven heeft :p
2. Danoontje: meestal domme antwoorden maar k mag haar wel :D
3. dAnoontje: dit is een echte loooooooser ze kan niet tegen haar verlies en is een domme schaap :)
4. daNoontje: lacht het hardst om haar eigen grappen, levenloos, arbeitloos, doelloos ennuuh geweld is altijd zinvol met haar in de buurt :o
5. danoonTJE: deze vind ik echt een topper een echte neeeeeeeeeerd doet slim maar is het niet jammer genoeg en ohja aandachtzoekertje.
:eek: volgens mij ging het over intelligentie :D
Oem_Lena
18-07-2003, 23:37
Origineel gepost door Danoontje
1. danoontje: omdat ze geen leven heeft :p
2. Danoontje: meestal domme antwoorden maar k mag haar wel :D
3. dAnoontje: dit is een echte loooooooser ze kan niet tegen haar verlies en is een domme schaap :)
4. daNoontje: lacht het hardst om haar eigen grappen, levenloos, arbeitloos, doelloos ennuuh geweld is altijd zinvol met haar in de buurt :o
5. danoonTJE: deze vind ik echt een topper een echte neeeeeeeeeerd doet slim maar is het niet jammer genoeg en ohja aandachtzoekertje.
:eek: volgens mij ging het over intelligentie :D :hihi:
_MaJesTeiT_
18-07-2003, 23:39
Mensen verpest aub de topic van Bent Dagilla niet...alvast bedankt.... :D ;)
BentDagilia
18-07-2003, 23:39
Danoonjt alsjeblieft... gir voor een keer seriues alsjbelieft :(
ik moet toch eff zeggen dat ¨doordachtzaam¨ niet in mijn woordenboek staat ........... of jij hoog zal scoren????? anyway no hard feelings
qua top 5 ben ik het over het algemeen met je eens
BentDagilia
18-07-2003, 23:46
het gaat er niet om of het in jou woorden boek staat het gaat erom of het in de van Dale woordenboek staat :ego: is Mijn taal dus sst :D en je hebt het misschien al gemerkt maar ik ben alles behalve intelligent dus ik zal niet hoog scoren of helemaal niet...
dus Najim jij hebt dezelfde Top 5 als ik? dan weet ik dat bij de punten telling...
Danoontje
18-07-2003, 23:46
whihhihihihihi ok lieverd ik hou op :D
ennuuh als je me weg wil hebben is ook goed ben het wel gewend dat mensen mij weg willen hebben
http://www.opkikkertje.nl/smilies/juni/Mhuil001.gif
ennuuhh najim heb je het tegen mij??? :( is goed k ga wel ff op i.net een gun bestellen zijn jullie van me verlost :(
Danoontje
18-07-2003, 23:48
Origineel gepost door lala_amira2
:hihi:
he pssssssssssssst vind je mij ook de allerdomste :D
Origineel gepost door Bent Dagilia
het gaat er niet om of het in jou woorden boek staat het gaat erom of het in de van Dale woordenboek staat :ego: is Mijn taal dus sst :D en je hebt het misschien al gemerkt maar ik ben alles behalve intelligent dus ik zal niet hoog scoren of helemaal niet...
dus Najim jij hebt dezelfde Top 5 als ik? dan weet ik dat bij de punten telling...
Oja ik wil je eff nog duidelijk maken dat mijn woordenboek de van dale is....... dan ik zou ik toch maar snel een nieuwe kopen......
ik ben de slechtste niet.......ik geef je het geld....... maar dan moet je er niet van gaan snoepen
BentDagilia
19-07-2003, 00:04
Asahbi je hebt me al gepakt met dat woordje.. Klaar begin er niet meerover strax ontvang ik schandes van die mensen hier ;)
maar geef je geld maar ik zla er goed voor zorgen :stout:
1- Bent Dagilia
2- Bent Dagilia
3- Bent Dagilia
4- Bent Dagilia
5- Bent Dagilia
Ik weet ik ben lief.:stout:
1...ik
2...ik
3...ik
4...ik
5...bent dagilia:D
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.