Bekijk originele versie : wie heeft er ervaring met negaffa shahrazaad?
hoi allemaal
ik had een vraagje ik ga binnenkort insha allah trouwen en ik heb veel over negaffa shahrazaad gehoord iedereen spreekt goed over der dus mijn vraag aan de dames is wie heeft er ervaring met deze negaffa en wat vinden jullie van der????
groetjes dou3a ;)
tempted_2_touch
12-11-2006, 21:28
uit amsterda???
jah uit amsterdam noord
heb je misschien tips voor me
dou3a
tempted_2_touch
12-11-2006, 21:39
jah uit amsterdam noord
heb je misschien tips voor me
dou3a
ze heeft verschrikkelijke kapsels vind ik echt niet mooi... als je er 1 uit amsterdam wil kan ik je de volgende aanraden:
touria gamar
fatima rbatia
fatima chakrouni
seloua cherrouda
malika de aker
miss_burberry
12-11-2006, 21:48
Ik vind haar wel goed.. Ik ken haar ook persoonlijk.. Haar echte naam is Amina..
En als je een kapsel of make up een beetje anders wilt kan je dat altijd aangeven.. Het is een hele lieve vrouw..
Anders moet je gewoon even een keer langsgaan om alles zelf te bekijken..
tempted_2_touch
12-11-2006, 21:54
Ik vind haar wel goed.. Ik ken haar ook persoonlijk.. Haar echte naam is Amina..
En als je een kapsel of make up een beetje anders wilt kan je dat altijd aangeven.. Het is een hele lieve vrouw..
Anders moet je gewoon even een keer langsgaan om alles zelf te bekijken..
geen vriendjes politiek he :hihi: ...
MarocTangaouia
12-11-2006, 22:42
hallo meid..
ik heb haar nog vrijdag meegemaakt op de bruiloft van mijn vriendin, ze heeft hele prachtige jurken, hele mooie kapsels en make up is ook heel mooi gedaan..
Als je haar wil nemen, raad ik je haar aan!! maar het beste is om zelf een keer bij haar langs te gaan.. Voor de rest is ze een hele aardige vrouw..
lellahoub
12-11-2006, 23:07
Ze is heel goed een echte aanrader mooie jurken.
ze is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed.
TanjaMocro
12-11-2006, 23:33
Is 't een vrouw op leefdtijd?
carameltje2
12-11-2006, 23:36
ik vind haar kapsel niet mooi gewoon simpel een bol op je hoofd dat is wat ze bij een vriendin van me heeft gedaan :maf: de jurken zijn ook simpel geen mooie stoffen
nou is goed dames bedankt voor de reacties en ik heb zelf ook wel gehoord dat ze der werk goed doet. nou ik ga wel langs dan om t met eigen ogen te zien
tnxx ladiess
dou3a
heey meid het is een aanrader hoor ik heb er laast meegemaakt op een bruiloft echt toppie der jurken zijn echt mooi en der make up en HAAR dus meid ik raad je zekerz aan om bij der langs te gaan dan zie je het inderdaad zelf..
veel suc6 en allah kemel 3lik belgair
groetjes rabab
miss_burberry
13-11-2006, 13:14
Is 't een vrouw op leefdtijd?
Nee.. Een jaar of 33..
miss_burberry
13-11-2006, 13:15
geen vriendjes politiek he :hihi: ...
En jij dan (dj) :hihi:
Ze is best goed.. Als ze dat niet was had ik dat ook wel gezegd :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.