Bekijk originele versie : krullen
hallo dames,
ik had hier een keer gelezen dat er in kruidvat een spul voor haren wordt verkocht van eigenmerk en dat het heel goed is voor krullen wie weet hoe het heet
alvast bedankt
niemand??????????????????????????????
Fessia22
12-11-2006, 21:27
Salaam,
Bij de kruidvat ( en heel veel andere drogisterijen) verkopen ze krul controle. Dat is een middeltje dat je in je haar kunt wrijven om je krullen onder controle te krijgen. Tegelijkertijd krijg je er hele mooie grote krullen van. Het is van Andrelon en kost niet meer dan €3,-. We hebben allemaal verschillende haar typen, maar over het algemeen is men heel erg tevreden over dit product en is het ook niet altijd op voorraad, het gaat best hard.
Daarnaast is er van het zelfde merk (ook weer een busje met pompje) alleen heet dit geen krul controle, maar iets met volume voor gewichtloos haar ofzo. Ook dit is voor krullen, maar meer voor haar dat wel krult, maar waar geen volume in zit, waardoor die krullen er heel zielig uitzien. De prijs is het zelfde. Zo heb je nog andere versie's om het maar zo te zeggen, maar deze 2 zijn voor krullen en helpen beide goed.
Succes ermee...
Gr. Fessia
wortelsapje
12-11-2006, 21:52
hallo dames,
ik had hier een keer gelezen dat er in kruidvat een spul voor haren wordt verkocht van eigenmerk en dat het heel goed is voor krullen wie weet hoe het heet
alvast bedankt
Volgens mij bedoel jij Kruidvat Cremevoeding. Tenminste, dat is dat spul wat eigen huismerk is van de Kruidvat en wat veel Marokkaanse meiden gebruikten.
Het is alleen uit de handel gehaald, waarschijnlijk omdat het haaruitval veroorzaakte. Dus je kunt het niet meer kopen.
Chocolate_taste
12-11-2006, 21:56
krul control van andrelon is idd goed, maar je kan er ook de shampoo voor krullen van andrelon gebruiken en dande krul control niet kammen en je hebt een mooie bos krullen :)
Fessia22
12-11-2006, 22:01
De cremevoeding is niet alleen voor krullen en je krijgt ook er zeker geen mooiere krullen van. Verder is het idd zo dat de shampoo van Andrelon Krullen ook een aanrader is, vooral in combinatie met Krul Controle van Andrelon. Andrelon is overigens ook 1 van de weininge die goede producten heeft voor krullen. Soms lijkt het alsof het bij Loreal etc altijd maar draait om je haar zo glad/stijl mogelijk te krijgen...maar dat is mijn mening.
Succes!!
Volgens mij bedoel jij Kruidvat Cremevoeding. Tenminste, dat is dat spul wat eigen huismerk is van de Kruidvat en wat veel Marokkaanse meiden gebruikten.
Het is alleen uit de handel gehaald, waarschijnlijk omdat het haaruitval veroorzaakte. Dus je kunt het niet meer kopen.
AdvocaatHanan
12-11-2006, 22:03
Herbal.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.