Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagde mannen worden met uitsterven bedrijgt

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
18-07-2003, 22:34

Ik ben nog maagd en ik weet het zeker, steeds verweer ik me van de blondjes. Ze zijn bijna al niet meer van je af te houden. Praten helpt al lang niet meer. Je moet ze echt letterlijk van je af slaan!! Dit vergt veel capaciteiten van praatjes, waardoor er kans is om mijn maagdelijkheid te veliezen, en dat willen jullie niet. Maagde mannen worden met uitsterven bedrijgd, dus doe iets anders verliezen jullie weer een maagde man :) Wil ik stand houden dan moeten jullie dames mijn net even dat ene steuntje in de rug moeten geven die ik nodig heb. Jullie zouden mijn moeten aanmoedigen, stimuleren, coplimenteren, belonen maar vooral lief voor me. :verliefd:

BentDagilia
18-07-2003, 22:37
Waarom zou ik lief tegen je doen, als mijn sweetheart ook maagd is :ego: je bent heus niet de enige hoor en er zijn meer maagde mannen dan je denkt!!! dus je bent heus niet Speciaal of zo :stout:

mocro_souhaila
18-07-2003, 22:37
ik vind het heeel knap van je:rolleyes:

Masriya
18-07-2003, 22:38
IK BEN OOK MAAGD, VERDIEN IK GEEN MEDAILE?

RIF_CHICKIE
18-07-2003, 23:55

Origineel gepost door praatjes Ik ben nog maagd en ik weet het zeker, steeds verweer ik me van de blondjes. Ze zijn bijna al niet meer van je af te houden. Praten helpt al lang niet meer. Je moet ze echt letterlijk van je af slaan!! Dit vergt veel capaciteiten van praatjes, waardoor er kans is om mijn maagdelijkheid te veliezen, en dat willen jullie niet. Maagde mannen worden met uitsterven bedrijgd, dus doe iets anders verliezen jullie weer een maagde man :) Wil ik stand houden dan moeten jullie dames mijn net even dat ene steuntje in de rug moeten geven die ik nodig heb. Jullie zouden mijn moeten aanmoedigen, stimuleren, coplimenteren, belonen maar vooral lief voor me. :verliefd: ik ben ook maagd, so what?!?! nee serieus, ik ken geen 1 marokkaanse jongen die nog maagd is, duzz wallah ik vind het knap van je!!!!! serieus want de meeste jongens zijn niet meer te houden, zodra blondjes hun benen voor ze spreiden!! wallah ga zo door, is echt goed van je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :goedzo: :goedzo:

LieveMeisje
18-07-2003, 23:56
mascha allah :goedzo:

kickgirl
18-07-2003, 23:58
Lieve praatjes Je weet al dat ik dol op je ben, maar nu je me je grootste geheim hebt vertelt ben ik nu meer van je gaan houden! Hou het dus vol voor je eigen besef en respect en voor je lieve vrouwtje natuurlijk!! Luv ya Kiss Kickkie

Sfenza
18-07-2003, 23:59
Het is een plicht om maagd te blijven tot aan je huwelijk als moslim zijnde...dus ik ga niemand aanmoedigen of compilmenten geven...Ik ben ook nog maagd en ik hoor niemand mij compilmenten geven.. Zie het maagd zijn als een plicht en niet als een wedstrijd die je elk moment dreigt te verliezen. Gegroet.

K_Prone
18-07-2003, 23:59
Hier is er nog een maar ik word niet bedreigd :D

dima_zina85
19-07-2003, 00:02
Origineel gepost door praatjes Ik ben nog maagd en ik weet het zeker, steeds verweer ik me van de blondjes. Ze zijn bijna al niet meer van je af te houden. Praten helpt al lang niet meer. Je moet ze echt letterlijk van je af slaan!! Dit vergt veel capaciteiten van praatjes, waardoor er kans is om mijn maagdelijkheid te veliezen, en dat willen jullie niet. Maagde mannen worden met uitsterven bedrijgd, dus doe iets anders verliezen jullie weer een maagde man :) Wil ik stand houden dan moeten jullie dames mijn net even dat ene steuntje in de rug moeten geven die ik nodig heb. Jullie zouden mijn moeten aanmoedigen, stimuleren, coplimenteren, belonen maar vooral lief voor me. :verliefd: praatjes:rolleyes:...........welke marokkaan is nou maagd :confused: ........die bestaan niet hoor, k weet niet waar jij vandaan komt:D

RIF_CHICKIE
19-07-2003, 00:11
Origineel gepost door misantazaghin Hier is er nog een maar ik word niet bedreigd :D nu wel :stout: :stout:

Miss_Sammy
19-07-2003, 00:14
Origineel gepost door praatjes Ik ben nog maagd en ik weet het zeker, steeds verweer ik me van de blondjes. Ze zijn bijna al niet meer van je af te houden. Praten helpt al lang niet meer. Je moet ze echt letterlijk van je af slaan!! Dit vergt veel capaciteiten van praatjes, waardoor er kans is om mijn maagdelijkheid te veliezen, en dat willen jullie niet. Maagde mannen worden met uitsterven bedrijgd, dus doe iets anders verliezen jullie weer een maagde man :) Wil ik stand houden dan moeten jullie dames mijn net even dat ene steuntje in de rug moeten geven die ik nodig heb. Jullie zouden mijn moeten aanmoedigen, stimuleren, coplimenteren, belonen maar vooral lief voor me. :verliefd: Met alle respect: bedrEIgen en niet bedrIJgen.... ;)

Miss_Sammy
19-07-2003, 00:18
Origineel gepost door temsamni Ik ben geen maagd! Ben zelfs de tel van het aantal vrouwen kwijtgeraakt! :rolleyes: Ben je trots op jezelf??

K_Prone
19-07-2003, 00:31
Origineel gepost door RIF_CHICKIE nu wel :stout: :stout: check mijn ondertekening :bril: Sorry ik wacht tot ik trouw :D:D :D:D

RIF_CHICKIE
19-07-2003, 00:34

haha, bedoelde er nix mee, mafkees, gewoon fatoe´s wayouw waarom neemt iedereen mij altijd serieus :maf2:

Pagina's : [1] 2 3