Bekijk originele versie : Imaam die sihr weghaalt..
Just_Me19
12-11-2006, 20:08
Hey dames en heren,
Ik vroeg me namelijk af of iemand een Imaam kent in Amsterdam die sihr weghaalt..?? Het is met Spoed..
Alleen serieuze reacties a.u.b..
saida123
13-11-2006, 11:59
je kan deze imam vragen 0624311185
SebtaHilwa
13-11-2006, 14:18
Het is niet de imam die de sihr weghaalt.De enigste halal manier is om veel
bidden ,doua's en hulp te vragen aan Allah (swt)
Hij kan je genezen niemand anders
ahlam-85
13-11-2006, 14:34
helemaal mee eens, maar allah zegt dir sabab wana nkemel;)
ik denk dat deze meid een imam zoekt die koran versjes leest geen aeha ofzo:maf2:
no_brains
13-11-2006, 14:54
Ik ken niemand, maar ik weet wel dat het mogelijk is om dmv
een eerlijke imam die de koran goed beheerst en die de oprechte
intentie heeft om de djinn eruit te laten komen, en die er ook
verstand van heeft, duiveluitdrijven.
zinalady80
13-11-2006, 15:06
geloof mij ik ken iemand die zwaar moslim is en die shor is nog steeds niet weg soms is bidden niet genoeg
no_brains
13-11-2006, 16:01
geloof mij ik ken iemand die zwaar moslim is en die shor is nog steeds niet weg soms is bidden niet genoeg
ken jij wat er van binnen die persoon is??
Just_Me19
13-11-2006, 16:53
je kan deze imam vragen 0624311185
Woont deze in Amsterdam meid..?
no_brains
13-11-2006, 19:21
ja!
oja? Dus jij kent alle gedachtes en intenties van die man?
zinalady80
13-11-2006, 20:12
ja! en wie zegt dat het een man is echt marokannen weer gelijk slecht denken tvoeeeeeeeeee ik ken me zus beter dan iedereen dus kom niet met je zogenaamde praatjes oke net alsof je alles beter weet
miss_dominant
13-11-2006, 22:00
Hoi,
Ik ben op zoek naar iemand die shor doet, voor mijn man. Geen gezever over haram, ik heb genoeg afgezien met die kloot. Iedereen raadt me aan om bij hem weg te gaan, maar zoals ik eerder zei; ik heb kinderen met hem, voor geen schande te doen voor mijn familie enz.. (zie topic multiproblems)
Veroordeel me niet, het is voor een goed doel. Ik ken genoeg meisjes waarvan ik denk dat zij iets gedaan hebben voor hun vriend of man. EN die mogen werkelijk alles, worden niet geslagen enz..
ik ben eerlijk en kom er recht voor uit..
Just_Me19
13-11-2006, 22:08
Hoi,
Ik ben op zoek naar iemand die shor doet, voor mijn man. Geen gezever over haram, ik heb genoeg afgezien met die kloot. Iedereen raadt me aan om bij hem weg te gaan, maar zoals ik eerder zei; ik heb kinderen met hem, voor geen schande te doen voor mijn familie enz.. (zie topic multiproblems)
Veroordeel me niet, het is voor een goed doel. Ik ken genoeg meisjes waarvan ik denk dat zij iets gedaan hebben voor hun vriend of man. EN die mogen werkelijk alles, worden niet geslagen enz..
Okeee dis is wel wat anders dan ik vroeg..
Maar goed, iedereen denkt anders, gelukkig is er verschil op de wereld..
alhaqieqat
13-11-2006, 23:48
Hey dames en heren,
Ik vroeg me namelijk af of iemand een Imaam kent in Amsterdam die sihr weghaalt..?? Het is met Spoed..
Alleen serieuze reacties a.u.b..
Hij is in de hemel maar alléén Jezus Christus(Sidna Isa) kan iemand volledig vrijmaken.
Als je wilt kan ik voor je bidden en de Here Jezus Christus vragen om je of iemand anders in je omgeving te bevrijden en te genezen.
Kijk naar de film:
Video over bevrijding van sihr en djins in de Naam van Jezus Christus. (http://www.genezing.info/video/20060611-tbj-bevrijding.wmv)
al7qq.
yasmina_25
14-11-2006, 00:56
he miss dominant.....als je , je man niet aan kunt, verander tenminste je naam.....heks is meer van toepassing hier, denk je niet?
sabah19utr
14-11-2006, 13:24
Hoi,
je bent een 1 al lafaard!
wat voor hart heb je om iemand gek te laten maken, je moet weten dat shoer altidj ooit weg zal gaan bij jouw man en dan zal hij weer worden zoals hij is.
bazz dat je dan nog kunt leven met je man en met het idee dat je hem hebt gehersenspoeld.
wist je dat het zijn leven kan kosten?!
als je al zo denkt dan weet ik 100% dat je man je niets voor niets je leven naar de hel maakt je bent een 1 en al heks zoals hier iemand anders het vermelde!
vrees allah swt in plaats van shitaan te aanbidden want dat is wat jij wilt gaan doen :jammer:
dit moets ik ook kwijt aan je ik weet dat zulke mensen die zo een denkbeeld hebben bijna niet te genezen zijn :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.