Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De meisjes van marokko.nl zijn gevoelig..

LZN
18-07-2003, 21:56

De meisjes van marokko.nl zijn gevoelig voor topics die over hun gaat! :eek: die willen alleen positieve dingen horen! :rolleyes:.

mocro_souhaila
18-07-2003, 21:57
ewa ja tog...we willen onze zelfvertrouwen verhogen.:rolleyes:..niet verlagen :(

reffia
18-07-2003, 22:03
HELEMAAL NIET!!!!!!! IK REAGEER VOORAL OP DAT WAT MIJ INTERESSEERT. Het is toch een discussieforum??????? :confused:

Oem_Lena
18-07-2003, 22:05
Origineel gepost door reffia HELEMAAL NIET!!!!!!! IK REAGEER VOORAL OP DAT WAT MIJ INTERESSEERT. Het is toch een discussieforum??????? :confused: wou ik net zeggen :)

rahmona
18-07-2003, 22:15

Origineel gepost door elmarocani De meisjes van marokko.nl zijn gevoelig voor topics die over hun gaat! :eek: die willen alleen positieve dingen horen! :rolleyes: das niet waar......word er alleen ziek van als er weer eens negatiefs word gezegt over marokkaanse meiden..........het is altijd wel leuk om te horen wat we wel goed doen..........

Junkie
18-07-2003, 22:26
Ja man, echt lange tenen.

rahmona
18-07-2003, 22:34
Origineel gepost door elmarocani En als er niks positief valt te vertellen? :stout: :kwaad: er is veel positiefs over ons te vertellen :kwaad: alleen jullie zijn blind:ego: Ja man, echt lange tenen. :ego: heb echt geen lange tenen:ego: weet niet waar je het over hebt....... :D