Bekijk originele versie : Knappe meisjes met selchte karakter zijn niks voor deze tijd.
Dus werk meer aan je innerlijk dan aan je uiterlijk :cool:
Die zijn voor players aantrekkelijk maar niet als het om trouwen gaat!!
De jongens van tegenwoordig letten meer op de innerlijk als het om trouwen gaat.
Zijn mensen die niet mee eens zijn? :cool:
En trouwens.. als een meisje trouwt dan is ze na een jaartje toch niet meer knap! :stout:.
mocro_souhaila
18-07-2003, 21:20
hoezo is ze na een jaartje niet meer knap :confused:
BentDagilia
18-07-2003, 21:24
Alsof jij lekker bent en een goeie innerlijk hebt... PLEASE :ego:
OMDAT DAT MEISJE NA 1 JAAR TEVEEL HEEFT GENEU.KT, EN GEEN ENERGIE MEER HEEFT DUS ZIE JE HAAR RIMPELSSSSSSSS YEAHHHHHHHH SUCKERSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!
wallah deze topic is egt lachwekkend
kijk eerst naar jeself en dan pas naar andere
safi beslama
boussa kelk
MissBlaBla
18-07-2003, 21:27
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Die modepoppetjes worden vaak als showmodel gebruikt. Van trouwen komt vaak niks terecht (uitzonderingen daargelaten). Wanneer het om trouwen gaat merk ik dat er meer naar het innerlijk wordt gekeken en daarmee compenseren ze de rest. Ikzelf vond het uiterlijk vroeger erg belangrijk, nu niet meer zo... Dat verandert allemaal als je ouder wordt. Dus ik begrijp je stelling wel.
BlaBla
Studentmet5cent
18-07-2003, 21:27
Hij heeft gelijk!
Origineel gepost door HotLady
HAHAHAH MASRIYAAAAAAAAAA :goedzo:
Ik heb ALTIJD gelijk!:bril:
mocromagic
18-07-2003, 21:29
uiterlijk brengt bij elkaar en innerlijk houdt bij mekaar.......
meer heb ik er niet op te zeggen.
:stout:
Don't Hate Me Because I'm SEXY ! :D
Hahah met jou kan k praten meid :goedzo:
Of niet.:stout:
MaRoC_BoYs
19-07-2003, 14:43
Marokkaanse meiden denken dat ze met hun neppe gezichten de jongens krijgen maar ze moesten eens weten hoe wij over ze denken
Met zo een meid trouw ik dus echt niet!
Die meiden zijn letterlijk en figuurlijk versleten!!
ps.ik heb het niet over alle marokkaanse meiden diegene waar ik het over heb zullen ook wel als eerste heel fel gaan reageren
Origineel gepost door Angel_eyz
Dus je wil zeggen, er zijn geen mooie meiden met een goed innerlijk!
Ja, heel weinig althans. De meesten kunnen niet omgaan met al die aandacht. En gaan zich anders gedragen. Arrogant en asociaal. Maar dat geldt ook voor jongens die er goed uitzien.
Maar alhemdoelilah zijn er nog zowel jongens als meisjes die een goed uiterlijk en een goed innerlijk hebben én de islam praktiseren.
LieveMeisje
19-07-2003, 15:38
Origineel gepost door Masriya
OMDAT DAT MEISJE NA 1 JAAR TEVEEL HEEFT GENEU.KT, EN GEEN ENERGIE MEER HEEFT DUS ZIE JE HAAR RIMPELSSSSSSSS YEAHHHHHHHH SUCKERSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!
:hihi:
GangstaLovin
19-07-2003, 15:49
:jammer: ...marokkaanse jongens ... :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.