Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : midar

Pagina's : [1] 2

Massilia
30-06-2002, 23:00

Beste mensen, Wie gaat er dit jaar op vakantie naar marokko! Ik vraag me af of er mensen onder jullie ook uit het plaatsje midar komen. Wat vinden jullie van midar..........????? Vinden jullie het daar ook zo gezellig of ligt het echt alleen aan mij. Ik haat het daar en ik ben nog steeds boos op mijn pa omdat hij daar een huis heeft laten bouwen. nou reageer maar ik verlang naar jullie reactie's.................. gegroet, Massilia

SweetRose
30-06-2002, 23:02
midar!!! haha ik wooooon daar ooook nou jaa midar is gewoon midar hé ik vertrek incha allah de zaterdag naar ja hoor naar midar maar we blijven der niet lang...wij gaan een deel van maroc doorreizen...eindelijk!!! maar ja...midar, daar zitten veel geilers....dat is nou een feit...en veel papierzoekers...hahaha msakin!! enne wat kan ik nou nog vertellen over midar!! xxx

NoreJihan
30-06-2002, 23:19
ik ga naaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr OUJDA echt ik kan niet wachten tot ik da lieve mens zie MIJN LIEVE OMAATJE En ook de rest van de famillie Weet je als ik in marokko kom krijg ik altijd van dat tintelende gevoel in mijn buik,echt raar mischien ben ik ewoon verliefd op Marokko o ja Prettige vakantie iedereen groetjes Rachida

Hanaetje
01-07-2002, 00:59
Ik ga naar Rabat dit jaar.....Ons Huisje w8 daar lekker op ons... Rabat HERE WE COME !!!.....This sunday life in Rabat ...I'll hope u will all be there ...PLace To Be. !!!!.... Everybody has to come and if u are not there....I know where u live Sooooooooooooo...........Be SCARED ....Coz ur not gonna see the daylight anymore !!! hahahahahaha....(nu al schrik gekregen?) ;) Hanaetje gonna get ya !! ;)

Harlem69
01-07-2002, 01:03

Ik hou van Midar... ik heb r echt Zin in.... :stout:... XXX, http://gbnecom.glasshouse.nl/gbnecom_pics/VBA_VITRINE/PROD/1_1632001.jpg

Simran
01-07-2002, 12:16
hahahah, ik vertrek ook zaterdag En ik woon in een plaatje naast Midar.... Vreselijk midar alleen maar van die geile gozers, die alleen een bordje zien met ELGHARIZJ!!!! Maar ja het is toch altijd wel leuk, ook vooral om ze eens goed af te bokken....... :D :zwaai: :zwaai:

fatimael
01-07-2002, 12:54
Hoi, Ik woon ook in Midar!!! kben net terg uit vakantie, ben wel niet alleen in midar gebleven, heb rondgereisd. Maar ja, daar in midar valt echt niet veel te beleven. Meisjes kunnen niet naar buiten en mogen dat ook niet , waarom???? omdat er gewoon geen bal te zien is. groetjes F

SweetRose
02-07-2002, 00:42
Origineel gepost door fatimael Hoi, Ik woon ook in Midar!!! kben net terg uit vakantie, ben wel niet alleen in midar gebleven, heb rondgereisd. Maar ja, daar in midar valt echt niet veel te beleven. Meisjes kunnen niet naar buiten en mogen dat ook niet , waarom???? omdat er gewoon geen bal te zien is. groetjes F ken je me nog van mail??? je was weg daarom dat je niet meer mailde :D lmohim....ik vertrek de zaterdag incha allah en ik hoooop dat ik niet lang in midar blijf...want dat word mijn dooood xxx

SweetRose
02-07-2002, 14:05
Origineel gepost door elmarocani ik zie hier dat de meiden problemen hebben om in midar te wonen!!!! die meiden mogen mij wel bellen dan verlos ik ze wel uit midar!!!! Gratis en voor niets??? xxx

SweetRose
02-07-2002, 14:11
Origineel gepost door elmarocani ja hoor!! helemaaaaal gratis!!!! voor dit keer doe ik wel een bijzondering!!!(dus niet gierig) :D ik wil jullie graag helpen!!! Wel waar kom ik dan terecht..? Ben ik dan nog heel en gezond...heb ik al mijn tanden nog???... Jij lijkt wel :maf2: Wel voor één keer dat je niet gierig bent....wel ik moest wel effe :schrik2: xxx

SweetRose
02-07-2002, 14:22
Origineel gepost door elmarocani ja hoor!!! ik ga heel goed voor je zorgen!! en je komt dan ergens terecht waar je nog nooit eerder bent geweest!! was eigenlijk niet de bedoeling om je te laten schrikken!! :D ik wou je verassen!!! Wel ik weet best wel wat je van plan bent... :D je wilt terug wraak nemen van gisteren en me heeel nieuwsgierig maken...wel niet met mij hoor... :stout: Ondertussen ken ik je wel hoor.. :boogie:

SweetRose
02-07-2002, 14:34
Origineel gepost door elmarocani HMMM.....maar je hebt het nog steeds niet verteld hee??? ok dan....vertel het dan!! dan staan we gelijk!! :rolleyes: Oops sorrrryyyyy...kben het vergeten :melig: ik weet het niet meer :bril: :maf2: xxx

SweetRose
02-07-2002, 14:46
Origineel gepost door elmarocani :boogie: ik las vandaag nog een topic van dat de mensen van belgie slimmer waren dan nederlanders!! ;) bijkbaar dus niet heeee!!! :D Always and Forever my friend... :D xxx

SweetRose
02-07-2002, 14:54
Origineel gepost door elmarocani nou maar ik vergeet niet binnen 24 uur hoor!!! :D en jij wel!!!!!!!!!!!! verklaar dat ffff hoe slim je kunt zijn hee?? eerst een vooral waren het maar 12 uur....haha ten tweede het is niet omdat ik zeg dat ik het ben vergeten dat dat ook zo is...ik kan ook doen alsof hé... :melig: dus dat betekend dat ik het weet maar niet wil vertellen :D ik ben soms een echte temshoumt...zoals nu hé... :hihi: ewaa dom??? ik??? explain..??? xxx

SweetRose
02-07-2002, 14:59

Origineel gepost door elmarocani hahahahahh!!! ok dan atamsoemt!! ik pak je wel terug..........wanneer weet ik niet ;) maar het gebeurt wel!!!!! :D maar het is toch niet eerlijk hee??? ik had het wel verteld vorig keer,,,,,maar jij wilt dat niet!!!!!!!!!!!!!!!!! nou ik wacht dan op wraak hé....niet te lang wachten want ik vertrek de zaterdag richting MIDAR... :D niet eerlijk...jongen luister eens: HET LEVEN IS NOOIT EERLIJK... xxx

Pagina's : [1] 2