Bekijk originele versie : KNOFLOOK TEGEN HAARUITVAL?? dat wil ik wel eens proberen!
laatmijmetrust
12-11-2006, 13:54
wie heeft hier ervaring mee
en wie zou mij kunnen vertelllen hoe je dit gebruikt;)
laatmijmetrust
12-11-2006, 13:59
halloooo help me dan
sweet_sihem
12-11-2006, 15:23
gistere was er een topic waar dit in stond: kook wat olijf olie met wat teentjes knoflook, en smeer het dan in je haar..
wel ik heb deze morgend wat olijf olie laten koken, heb er 4 teentje knoflook in gestoken, heb eve gewacht tot de knoflook heel donker werd.. toen heb ik het laten afkoelen.. en nu zit het in men haar.. en ik laat het er in trekke.. tot deze avond.. ik wou er een hoofddoek over aan doen.. zodat het de geur wat verminderd maar men moeder zei dat ik dat liever niet kon doen, anders slorpt die hoofddoek die olie, en het moet echt in je haar trekken..
:goedzo:
laatmijmetrust
12-11-2006, 15:39
ja ik had net knoflook geperst in die knoflookperser er zaten dus ook gwn beetje grote deeltjes knoflook in begrijp je.
en daarbij had ik gewoon 'koude' olijfolie bij gedaan en een beetje water.
ik heb het in me haar gedaan en het begon te kribbelen en deed beetje pijn.
toen kwam me moeder thuis :hihi: ze zei haallllll wegggg je tante khadija deed dat ook en nu heeft ze helemaal geen haar meer op der hoofd.
toen heb ik het maar uitgespoeld..dat ging echt moeilijk die knoflookdeeltjes wilde er maar niet uit!
maargoed dat was het :hihi:
sweet_sihem
12-11-2006, 16:02
ja ik had net knoflook geperst in die knoflookperser er zaten dus ook gwn beetje grote deeltjes knoflook in begrijp je.
en daarbij had ik gewoon 'koude' olijfolie bij gedaan en een beetje water.
ik heb het in me haar gedaan en het begon te kribbelen en deed beetje pijn.
toen kwam me moeder thuis :hihi: ze zei haallllll wegggg je tante khadija deed dat ook en nu heeft ze helemaal geen haar meer op der hoofd.
toen heb ik het maar uitgespoeld..dat ging echt moeilijk die knoflookdeeltjes wilde er maar niet uit!
maargoed dat was het :hihi:
hahahaha :lol:
nééh, ik heb alleen maar goeie ervaringen gehoord.. maar je hebt de knoflook geperst:lol: yaaa ezel:lol:
nééh ik heb olie laten koken, de teentjes look er in late trekke tot ze bruin begonen te worde, dan de olie in men haar gesmeert.. zit er nu nog steeds in:hihi:
laatmijmetrust
12-11-2006, 16:04
oooo :lol: moet dat zo
ewa ik d8 je moet dat ook erin doen hahahah
sweet_sihem
12-11-2006, 16:06
:lol: haha! je hebt me echt doen lache:D
:sjans:
laatmijmetrust
12-11-2006, 16:10
ewaa daarom heb ik deze topic geplaatst maar niemand wilde reageren.
dus toen heb ik zelf maar wat gefixed
sweet_sihem
12-11-2006, 16:25
jah, jammer..
Sorry dat ik zo laat reageerde op je topic, maar was pas toen op m.nl:o
men excuses:sjans:
laatmijmetrust
12-11-2006, 16:27
nee joh
mijn eigen schuld :hihi:
Badiya_99
12-11-2006, 17:24
Iedereen wilt het proberen, maar niemand vertelt of het goed werkt
zinalady80
15-11-2006, 14:46
ik heb nog nooit gehoord dat knoflook slecht is voor je haar ik doe het nu bijna een jaar ik doe knoflook olie eigeel citroen mazhar en henna kruiden in me haar en dat 3 uur laten in trekken en dan was ik het met elgasoel en daarna 1 keer shampoo en me haar is heel gezond ervan geworden en dit alles bij elkaar doe ik in de mixer en maak ik heeeeeel fijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.