Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Positieve punten van Marokkaanse meiden

Pagina's : [1] 2 3

ya5mina
30-06-2002, 21:54

ik hoor alleen maar negatieve punten over marokkaanse meiden. en kwam net op het idee o een topic over positieve punten over maroc-girls te starten.... ewa ik ben benieuwd...vooral van tha boyss...\ IK HEB ER ECHT GENOEG VAN DAT ER ALLEEN MAAR OVER NEGATIEVE PUNTEN WORDEN GESPROKEN OVER MAROKKAANSE MEISJES... :) EWA KOM OP MENSEN!!! :)

Dida
30-06-2002, 21:56
ik kan lekkere MARMITA maken. maar of de rest van de MAROKKAANSE MEISJES DAT OOK KUNNEN.........:hihi: Ciao Baby ;)

igzeneej
30-06-2002, 21:57
Ze zijn het knapste ! :D

igzeneej
30-06-2002, 21:59
Ze zijn marokaans en dat zegt alles !!!

Dida
30-06-2002, 21:59

Origineel gepost door igzeneej Ze zijn het knapste ! :D je bedoelt ze zijn lekker..:hihi: Ciao Baby ;)

tha_lady
30-06-2002, 22:00
Origineel gepost door Crazy_Baby je bedoelt ze zijn lekker..:hihi: Ciao Baby ;) hahahahahhahahahahahahah laterZ :blauwkus:

ZiLaaL
30-06-2002, 22:01
*met ons heb je standaaaard lol *we weten van feesten *we hebben ons goed kunnen integreren met zn allen (nietwaar? :D) *we zijn schepsels van Allah (swt) wat al meer dan genoeg zegt. LOVE US!! :D

Dida
30-06-2002, 22:08
Origineel gepost door elmarocani geef mij maar een lelijke meid :D die wel normaal gedraagt!!! die irritante mooie meiden mag je ze van mij houden!!!! :D (een grapje maar!!)..........maar ik meen het wel een beetje hoor!!! jij wilt ook gewoon een lekkere chicie :hihi: Ciao Baby ;)

blijfjezelf
30-06-2002, 22:09
Ik moet wel zeggen dat de Marokkaanse meiden zich de laatste paar jaren goed kleden, zich goed verzorgen. De meeste hebben een rijbewijs een leuk autootje , maar .................................................. .. .................................................. .................................................. .................................................. ..... helaas ook meer Kapsones. ( Sorry ben zelf een meid, maar het is waar!!!)

tha_lady
30-06-2002, 22:20
Origineel gepost door blijfjezelf Ik moet wel zeggen dat de Marokkaanse meiden zich de laatste paar jaren goed kleden, zich goed verzorgen. De meeste hebben een rijbewijs een leuk autootje , maar .................................................. .. .................................................. .................................................. .................................................. ..... helaas ook meer Kapsones. ( Sorry ben zelf een meid, maar het is waar!!!) maar wat wil je als je er uit ziet zoals mij :ego: laterZ :blauwkus:

NoreJihan
30-06-2002, 22:25
Ze zijn gewoon de mooiste ,de leukste Maar dat geldt ook voor de heren Wij zijn het mooiste volk En we kunnen ook lekker koken en verzorgen onze kinderen goed,we geven genoeg eten (te veel soms) we zijn gastvrij we zijn gevuld op de juiste plekken en slank op de juiste plekken we hbben de mooiste ogen enz enz enz enz

Sarahsalima
30-06-2002, 22:25
Ze zijn zo extrovert als maar kan ! . . . . . . . . . positief bedoeld

saidaaatje
30-06-2002, 23:06
hmmmmmmmm we zijn niet op onze mondje gevallen we kunnen goed poetsen en koken hmmmmmmmm we kunnen feeste zonder drank te benuttigen als we feesten dan gaan we compleet uit ons dakkie we geve niet snel op

True_angel
30-06-2002, 23:08
Origineel gepost door elmarocani geef mij maar een lelijke meid :D die wel normaal gedraagt!!! die irritante mooie meiden mag je ze van mij houden!!!! :D ;) (een grapje maar!!)..........maar ik meen het wel een beetje hoor!!! :D en wat meen jij dan??????????? :d :d

Dida
30-06-2002, 23:31

haast alleen meisjes reageren..wij hebben kapsones..:hihi: Ciao Baby ;)

Pagina's : [1] 2 3