Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Meisje of Jongen die Praatziek is..wat nu ?

Pagina's : [1] 2

camjo
30-06-2002, 21:50

Salaam.. Je leert iemand kennen..en wat blijkt, deze persoon is praatziek..praat uren en uren aan één stuk..alleen als deze persoon slaapt is het stil.. Je krijgt hoofdpijn van..je hebt het zelf ook gezegd tegen deze persoon dat het wat stil moet..tevergeefs, het is een soort ziekte die moeilijk of zelfs helemaal niet te genezen is.. Wat nu..met je relatie..want buiten dat gepraat, is het een engel van een persoon..

ZiLaaL
30-06-2002, 21:53
Is dat serieus een ziekte? Als het gewoon veel gekwebbel is zou ik onopvallend de opmerking laten vallen dat ik VAAK geniet van de stilte. Maar als dat serieus bestaat zo een ziekte, dan zou ik er met hem over praten. misschien zou daar een therapie voor zijn om het te beheersen. That's what I think... :zwaai:

camjo
30-06-2002, 22:02
Origineel gepost door Kenitrya Is dat serieus een ziekte? Als het gewoon veel gekwebbel is zou ik onopvallend de opmerking laten vallen dat ik VAAK geniet van de stilte. Maar als dat serieus bestaat zo een ziekte, dan zou ik er met hem over praten. misschien zou daar een therapie voor zijn om het te beheersen. That's what I think... :zwaai: Laat ons zeggen..dat de persoon er niet van af kan..en zo in elkaar zit..hij of zij praat veel te graag, dat het een obsessie (bijna ziekelijke drang) wordt om te praten.. Deze mensen bestaan..en ze plakken soms aan mensen die ze maar af en toe zien..in plaats van goedendag te zeggen en verder door te stappen..blijven ze vertellen en vertellen..totdat de ander letterlijk wegloopt..

Dida
30-06-2002, 22:05
Nou ik zou het er met hem over hebben. Er rustig over praten en ervoor zorgen dat we er samen uitkomen.Eventueel psychiatrische hulp ofso..dat gaat niet 1,2,3 dat hij er aan mee wilt doen.Want zoiets erkennen ze niet gelijk dat ze een praatziekte hebben.Maar ik zou hem helpen tot hij die hulp accepteert en zelf in ziet dat hij een praatziekte heeft ! Ciao Baby ;)

NoreJihan
30-06-2002, 22:12

hahaha mohammed_justice Als hij teveel praat dan hang ik op vooral als ik aan de tel zit En ik zeg erbij, ik krijg van je slaap van je praatjes voral als hij/zij saai is snap je dan is het minder leuk Maar als iemand veel praat en soms wat zinnige/nuttige dingen heeft te melden kan het wel leuk zijn snap je en vooral als hij gevoel voor humor heeft! Het ligt eraan hoe zo'n persoon is en op wat voor manier hij praat en hoe hij/zij dat doet weet je waar ik een hekel aan hebt als iemand praat en continue aan je zit of diep in je ogen aankijkt of zo dicht bij zit dat je snakt naar adem Dat is wat ik eigenlijk vervelend vind

SweetRose
30-06-2002, 22:14
als die praatziek is?? watjes kopen en dan doen alsof je luistert...hahaha :D xxx

tha_lady
30-06-2002, 22:15
nou ik weet de perfecte oplossing: meer praten dan je vriend/vriendin, zo veel mogelijk zodat je vriend/vriendin niet de kans heeft om te praten. laterZ :blauwkus:

NoreJihan
30-06-2002, 22:18
ik had ook zo'n vriendin waarvan d'r vriend echt veel praat en hij bele hij haar altijd laat snap je soms ging ze gewoon weg naar de douce kwam ze terug en dan praatte hij nog steeds hahahaahah of ging ze gewoon slapen! of elke keer jajajaj zeggen terwijl ze met iets anders bezig was hahahahahahahahhauhuuhu

camjo
30-06-2002, 22:18
Origineel gepost door Crazy_Baby Nou ik zou het er met hem over hebben. Er rustig over praten en ervoor zorgen dat we er samen uitkomen.Eventueel psychiatrische hulp ofso..dat gaat niet 1,2,3 dat hij er aan mee wilt doen.Want zoiets erkennen ze niet gelijk dat ze een praatziekte hebben.Maar ik zou hem helpen tot hij die hulp accepteert en zelf in ziet dat hij een praatziekte heeft ! Ciao Baby ;) baby..als je hem psychiatrisch gaat behandelen..kan het zijn dat hij nooit meer een woord zegt..dat is niet de bedoeling denk ik.. Want hij zou kunnen redeneren dat hij een last is..en wat hij zegt je niet intreseert..

tha_lady
30-06-2002, 22:19
volgens mij heb ik die ziekte trouwens ook. laterZ :blauwkus:

NoreJihan
30-06-2002, 22:20
Die jongen/man denkt gelijk dat hij gek is alleen omdat hij praat je weet wel marokkanen denken gelijk dat ze gek zijn als ze van therapie horen!!! hahahahah dat raad ik je echt niet aan!!!!

Dida
30-06-2002, 22:29
Origineel gepost door Mohammed Justice baby..als je hem psychiatrisch gaat behandelen..kan het zijn dat hij nooit meer een woord zegt..dat is niet de bedoeling denk ik.. Want hij zou kunnen redeneren dat hij een last is..en wat hij zegt je niet intreseert.. nee ik denk niet dat hij daardoor minder gaat praten.Als hij psychriatische hulp heeft dan kan hij er mischien ook wel achterkomen hoe het komt dat hij zoveel praat. En ik zou hem er wel bij helpen en steunen.En natuurlijk zeggen dat ik van hem houd ook al praat hij zoveel.Ik zou hem nooit het gevoel geven dat hij dan beter is als hij minder praat Ciao Baby ;)

tha_lady
30-06-2002, 22:32
Origineel gepost door elmarocani dan worden jullie gelijk gedwongen opgenomen!!!!!!!! :D :zwaai: hahah dan praten we samen de oren van hun hoofd af in die inrichting laterZ :blauwkus:

igzeneej
30-06-2002, 22:33
Ik zou het niet erg vinden ik praat zelf toch niet zoveel ! ...dus dan zit er toch nogh een evenwichtigelijn in !

camjo
30-06-2002, 22:35

Origineel gepost door Crazy_Baby nee ik denk niet dat hij daardoor minder gaat praten.Als hij psychriatische hulp heeft dan kan hij er mischien ook wel achterkomen hoe het komt dat hij zoveel praat. En ik zou hem er wel bij helpen en steunen.En natuurlijk zeggen dat ik van hem houd ook al praat hij zoveel.Ik zou hem nooit het gevoel geven dat hij dan beter is als hij minder praat Ciao Baby ;) :goedzo:

Pagina's : [1] 2