Bekijk originele versie : PFF !! hij zit bij me op school !!
k_zinake
12-11-2006, 00:06
heey,
ik heb namelijk een klein probleempje,
khoop da jullie me daarbij kunne helpe maar 't zit dus zo,
kzit dus namelijk in een school in Antwerpen , want ik zelf kom dus van België.
maar mouhim , dus ...
op School zijn er niet zo'n knappe gasten
maar er is er wel ééntje die me best wel aanspreekt.
Hij vroeg men nummer en we hadden dan zon tijdje contact..
kheb hem natuurlijk beter leren kennen enzo dus ik begon ook wel iets te voelen voor hem, en Hij ook voor mij.
hij vroeg me dan om verkering.
Maar ik durfde niet te antwoorden.
kzei of ik er een tijdje over mocht nadenken,
hij ging akkoord en jah.
daar zit ik dan !!
Ik moet hem dus men antwoord geven, maar durf het niet !!
niet dat er nog nooit iemand me om verkering vroeg,
maar hij zit op men school!! 't is best wel moeilijk om met je eigen vriendje op school te zitte.
ben gwn bang dat er dan roddels gaan komen over ons, dat ik hem dan beu word,...
niet dat het me allemaal interreseert ofzow
maar ik sta niet graag bekend!
heb liever dat niemand het weet dat er iets is tussen ons.
maar als ik hem dat vertel dan denk ik wel dat hij verkeerd gaat denken, dat hij dan mss gaat denken dat ik me schaam voor hem ofzo
Maar ik wil niet dat hij zoiets denkt !
dus jah ,
dat is nu eigenlijk men probleem
kunnen jullie me mss wat raad geven??
mouhim al vast bedankt é !! Dikke boessa!!!
Mlika_Jblia
12-11-2006, 00:23
Je moet het hem gewoon duidelijk zeggen wat je ervan vind en liever niet wilt dat iedereen het weet .. en dan ook uitleggen dat ie niet gelijk verkeerd moet denken maar dat jij geen zin in roddels hebt :o !
k_zinake
12-11-2006, 00:32
oow, Maar het probleem is
HOE moet ik et hem gaan vertellen
ik durf het eigenlijk niet ras fe ras te zegge
CraZy_WaZy
12-11-2006, 09:25
uhm laat hem jou bellen.
en leg hem alles uit
da is toch niet echt ras fer ras he
wnt jullie doen het via de telefoon.
xxx
Nou meid ik begrijp je hellemaal en ik voel met je mee had nammelijk de zelfde probleem alleen ik heb het anders aan gepakt ik had hem gewoon uit gelegt voor zijn neus dat ik wel met je wil nemen alleen ik wil dan dat er niemand achter komt opschool hij vroeg waarom heb je broers op school of ik zei nee dat is het niet alleen deze mensen opschool die roddelen veelste veel hij is nammelijk niet hij wist het nog niet zo goed.
hij bgreep me en hij zei is goed wat jij wilt en tot nu toe weet niemand het alleen zijn beste vriend maar die vertrouw ik echt een sgat en me beste vriendinen natuurlijk .
maar goed ik heb net begrepen van jou dat je het niet voor zijn neus wilt vertellen nou k zineke zegt via de tel nou dat kan ook alleen ik heb wat beters denk ik als je zijn msn hebt stuur hem dan een mailtje is veel beter en dan kan je het ook nog lezen wat je allemaal zegt dat lijkt me veelste veel beter ;) mohiem dat is mijn einige advies die ik je kan geven en wens je veel sterkte ;) boesaaaaaaaaaaa
Mlika_Jblia
12-11-2006, 14:05
Jaa via tel kan het ook ! maar misschien snapt ie het juist beter als je het wel ras fe ras zegtt !
baby_style
12-11-2006, 14:59
ge zegt dat ge iets voelt voor hem..
Als dat echt zo is ..Moet ge er gewoon voor gaan.. Echte liefde verdwijnt niet ;). Ga gewoon praten met hem en vertel dat je niet zou willen dat ze roddelen over jullie.. En zeggen dat jullie het een beetje stiekem moeten houden.. Als hij ermee akkoord gaat is er toch geen probleem
k_zinake
12-11-2006, 15:42
jah dat kan ik idd wel doen,
't is wel een hele moeilijke beslissing zeg,
maar echt bedankt voor jullie advies enzo
jullie zijn echte schatten !!!
Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt ?
alleen ik deed er niet zo moeilijk mee ik wist gewoon op dat moment wat ik moest doen ik had het hem verteld ras fe ras
k_zinake
12-11-2006, 16:41
ewa das goed e
bedankt voor u advies enzo
doei xx
Magrabia01
12-11-2006, 19:08
Neeh meid bega geen zonde!
Realties zijn haram allah soubhna wa thalla heeft het ons verbode. Omdat hij weet wat van relatie's kan komen
zeg nee voor je iegen best wil:kus:
_Lady_widjan_
12-11-2006, 19:38
waar heb jij deze topic niet geplaatst??:confused:
k_zinake
12-11-2006, 19:40
ja bedankt meid xx
parfumgirl
12-11-2006, 19:54
heey,
ik heb namelijk een klein probleempje,
khoop da jullie me daarbij kunne helpe maar 't zit dus zo,
kzit dus namelijk in een school in Antwerpen , want ik zelf kom dus van België.
maar mouhim , dus ...
op School zijn er niet zo'n knappe gasten
maar er is er wel ééntje die me best wel aanspreekt.
Hij vroeg men nummer en we hadden dan zon tijdje contact..
kheb hem natuurlijk beter leren kennen enzo dus ik begon ook wel iets te voelen voor hem, en Hij ook voor mij.
hij vroeg me dan om verkering.
Maar ik durfde niet te antwoorden.
kzei of ik er een tijdje over mocht nadenken,
hij ging akkoord en jah.
daar zit ik dan !!
Ik moet hem dus men antwoord geven, maar durf het niet !!
niet dat er nog nooit iemand me om verkering vroeg,
maar hij zit op men school!! 't is best wel moeilijk om met je eigen vriendje op school te zitte.
ben gwn bang dat er dan roddels gaan komen over ons, dat ik hem dan beu word,...
niet dat het me allemaal interreseert ofzow
maar ik sta niet graag bekend!
heb liever dat niemand het weet dat er iets is tussen ons.
maar als ik hem dat vertel dan denk ik wel dat hij verkeerd gaat denken, dat hij dan mss gaat denken dat ik me schaam voor hem ofzo
Maar ik wil niet dat hij zoiets denkt !
dus jah ,
dat is nu eigenlijk men probleem
kunnen jullie me mss wat raad geven??
mouhim al vast bedankt é !! Dikke boessa!!!
Asalam eleykom wa arahmatoe Allah:)
Ik hoop dat alles goed gaat?
Jij bent volgens mij nog té jong,maar lieverd Allah swt heeft het niet voor niets verboden is.
Van het een komt het ander & de meeste meisjes zijn het slachtoffer van.
Liefde is iets dat over gaat,kijk wat je allemaal hebt je famillie school vriendinnen en natuurlijk het belangrijkste Allah swt.
Is deze jongen mee\r waard als diegene die jou gemaakt heeft?
Allah swt wilt je alleen beschermen & dat wil ik als zuster ook!
Want ik weet hier de nadellen van,zeg mij als jij niet voor 100% weet dat je er geen spijt van zult krijgen.3lasch te3mielie sciehascha lie hiya hram!
Kijk om je heen en zeg Al hamdoelilah,houd je bezig met je dien en Allah swt geeft je veeeeeeelllll en veeeeeeeeeeellllllll meer en beter!
Wanneer jij iets heel kleins inlevert bij Allah zoals deze jongen,zal Hij ik weet het zeker je iets geven wat veeeeeeellllll meer waarde heeft.
vertrouw op Allah swt en leg de jongen goed uit waarom je het niet wilt.
geloof mij deze jongen zal alleen respect voor je hebben & als hij echt van je houd en dit dus ziet zal die misschien alleen maar meer van je houden & misschien later om je hand komen vragen.
Nogmaals vertrouw op Allah swt,HIj zal je beter geven ook al is het moeilijke op deze manier.
Ik ben zelf nog 15 jaar & ben vaak in deze situatie terecht gekomen.
Soms is het moeilijker als de de andere keren,maar alle keren hebben mij weeeeerrrr en weeeerr sterker gemaakt.
Wa asalam eleykom je zuster Parfumgirl & als je vragen hebt ben je bij mij altijd welkom:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.