Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reda lahishafik

doc25
18-07-2003, 16:27

ik heb hem gisteren gezien, met hem en zijn vader gepraat. Het is een mentaal sterke jongen, en hij heeft geluk dat hij zulke ouders heeft. Lahishafik a sa7bie ! ik heb een traan in mijn rechter oog gehad toen ik wegging (niet gehuild, alleen maar die ene traan) :(

SOFIA_JLO
18-07-2003, 16:45
meskien wel erg. Allah hi chafik.

NOURD1N
18-07-2003, 17:16
:( ken je beetje vertellen hoe het met hem gaat eiglijk ik ken hem niet maar ik hoor veel mensen over hem praten :(

doc25
18-07-2003, 17:22
hij kan nu zijn armen optillen en bewegen. Niet helemaal optimaal, maar veel beter dan 2 weken terug. En hij heeft een beetje gevoel in zijn linker been gekregen.

mocromagic
18-07-2003, 17:27

ik was maandag bij hem en toen tilde zn moeder het bed voor hem op zodat hij met me kon praten....toen kreeg hij een reflex!! zn linkerbeen ging omhoog!!! ik was echt superblij(en hun ook trouwens!!) ik hoop met heel me hart dat hij weer de oude wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOURD1N
18-07-2003, 17:27
incha allah word hij weer de oude allah i3awen

mocromagic
18-07-2003, 17:28
Origineel gepost door NOURD1N incha allah word hij weer de oude allah i3awen Ya Rabbi AMIN!!!!

doc25
19-07-2003, 16:58
inshallah rab al3alamine

tachelhit102
19-07-2003, 16:58
Origineel gepost door doc25 hij kan nu zijn armen optillen en bewegen. Niet helemaal optimaal, maar veel beter dan 2 weken terug. En hij heeft een beetje gevoel in zijn linker been gekregen. Alhamdoulillah.. Hoop dat het allemaal goed komt inshaALlah..

2Smart4u
19-07-2003, 17:08
Origineel gepost door doc25 hij kan nu zijn armen optillen en bewegen. Niet helemaal optimaal, maar veel beter dan 2 weken terug. En hij heeft een beetje gevoel in zijn linker been gekregen. gaat het echt beter?? ow ik hoop het zo erg he....serieus, ik stort bijna in. Toen ik m zag voelde ik de wereld om me heen draaien...hoe hij was...en hoe hij nu is....maar hij is STERK!! elmoehiem..ik kan uren doorgaan, maar ik denk dat als het niet goed komt met hem...dat het ook niet goed komt met mij. Het is zo erg dat ik niet eens langs durf te gaan...bang dat ik het niet aankan, maar dat is natuurlijk stom, want hij kan het wel aan.....en wie ben ik?? trouwens...ik ben zo erg met m bezig, dat ik heb gedroomt dat hij weer kon lopen en zo. Dat hij er fysiek bovenop was, maar hij was niet vrolijk in die droom.....IK HOOP DAT HET BETER MET M GAAT (zal gaan) en ik blijf voor m bidden!!

saidaaatje
20-07-2003, 01:16
reda....allah shafiek