Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Verlegen Jonge Man

Pagina's : [1] 2 3 4

camjo
30-06-2002, 21:14

Salaam.. Een meisje laat meestal het initiatief over aan de jongen..om de eerste stappen tot toenadering te zetten.. Stel..dat het nu om een zeer verlegen jongen gaat..en het meisje heeft een oog op hem..wat nu.. Wat zou jij doen..als je in de plaats van het meisje zou zijn..maar niets weet van de verlegenheid van de jongen.. Is dit een onmogelijke situatie...of toch niet

SweetRose
30-06-2002, 21:17
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam.. Een meisje laat meestal het initiatief over aan de jongen..om de eerste stappen tot toenadering te zetten.. Stel..dat het nu om een zeer verlegen jongen gaat..en het meisje heeft een oog op hem..wat nu.. Wat zou jij doen..als je in de plaats van het meisje zou zijn..maar niets weet van de verlegenheid van de jongen.. Is dit een onmogelijke situatie...of toch niet Niets....gewoon verliefd zijn...kzou NOOIT naar 'm toestappen..NOOIT... xxx

Dida
30-06-2002, 21:20
ik hou van stille jongens.. die zo verlegen zijn.. dat is vind ik pas interessant.. maar wat zou ik dan doen.. hmm ik zou wel wat proberen.. de eerste stap nemen ofzo.. Ciao BAby ;)

camjo
30-06-2002, 21:21
Origineel gepost door zin 'n midar Niets....gewoon verliefd zijn...kzou NOOIT naar 'm toestappen..NOOIT... xxx Waarom niet

zinalady
30-06-2002, 21:23

jah in dat geval zou ik het niet weten.....ik zelf ben eigelijk zelf nooit verlegen maar toen ik echt verliefd werd was ik inneens pats boom een chikken!!!!! ik durfde niet eens een praatje met hem te maken terwijl ik normaal gesproken iedereen de oren van hun hoofd ***......dus ik begrijp de situatie best goed....maar toch zou ik niet op hem afstappen!!!!! Ik vind het mag best van 2 kanten komen dat je elkaar leuk vind enz maar ik zelf zou b.v nooit aan een jongen vragen ofzo ik bedoel ik wil best laten blijken dat ik hem leuk vind maar meer ook niet!!!! dusssss ja dat zou dan een moeilijke situatie worden!!! beslama

SweetRose
30-06-2002, 21:27
Origineel gepost door elmarocani nou...nou...nou....als je echt verliefd wordt!!! dan ga je echt wel naar hem toestappen!!!!!!!!!!!!!!!! ;) neen hooor..ik zou gewoon van 'm genieten...gewoon zo zien en genieten safi..zo ben ik...ik zou dus nooit het initiatief nemen punt uit haha ik ben ook zelf op dat vlak zzzzzzeeer verlegen en stil...ik durf ook dan niet....never....haha xxx

camjo
30-06-2002, 21:29
Origineel gepost door Crazy_Baby ik hou van stille jongens.. die zo verlegen zijn.. dat is vind ik pas interessant.. maar wat zou ik dan doen.. hmm ik zou wel wat proberen.. de eerste stap nemen ofzo.. Ciao BAby ;) Stille jongens..die max. 2 woorden per uur kunnen uitpraten..bij een gesprek met een meisje.. Of zeer verlegen jongens..die zelfs als je langsloopt en even kucht, dat ze spontaan beginnen te blozen.. Of jongens die spontaan beginnen te beven en te trillen als een meisje eventjes in hun richting kijkt.. Baby..hou jij van deze jongens

Dida
30-06-2002, 21:31
Origineel gepost door Mohammed Justice Stille jongens..die max. 2 woorden per uur kunnen uitpraten..bij een gesprek met een meisje.. Of zeer verlegen jongens..die zelfs als je langsloopt en even kucht, dat ze spontaan beginnen te blozen.. Of jongens die spontaan beginnen te beven en te trillen als een meisje eventjes in hun richting kijkt.. Baby..hou jij van deze jongens kijk weet je wat het is.. als een jongen dan zo is dan smelt ik gewoon ik weet niet maar het is zo een gevoel.. dat een jongen dan zo is..dat maak ik dan niet zo vaak mee snap je.. En als een jongen ook zo is..Dan vraag ik me af hoe die jongen is? Waarom hij neit zoveel praat..? Hoe hij in elkaar zit waar hij van houd..enz En dat maakt het interessant ..!!!! Eigenlijk past er een jongen beter bij me die volop veel praat..en lacht en grappen met me maakt.. maar ja die verlegen jongens is ook niet erg.. dan realiseer je je hoe echt dol verliefd hij wel op je is... Ciao Baby ;)

SweetRose
30-06-2002, 21:40
Origineel gepost door elmarocani hoelang kun je dat dan volhouden ???????????? :D Zolang ik leef waarschijnlijk.....zodra een jongen naar me ziet...dan kijk ik naar de grond...dus laat staan dat ik er naartoe stap of knipoog ofzo...dan bloos ik tot en met...dus ik denk dat ik dat heeeeeeeeeeel lang zal volhouden... :D xxx

Najib26
30-06-2002, 21:44
Leuk, een topic over mij haha.

SweetRose
30-06-2002, 21:46
Origineel gepost door elmarocani hmmm.....zodra een jongen naar me kijkt ...dan kijk ik naar de grond???????????????? hhmmmmm.........zo een indruk had ik niet over jou!!!!!!!!!!!! :D duuuzzzzz....je bent heeeeeel anders dan hoe jij hier bent heeeeeee???? ;) :zwaai: Vertel me dan eens wat voor indruk je had over mij...maar wees plzz eerlijk hé xxx

camjo
30-06-2002, 21:53
Origineel gepost door Najib26 Leuk, een topic over mij haha. Hoezo Najib..leg uit please

ZiLaaL
30-06-2002, 21:55
EEEY!!! HEEFT IEMAND DAN MISSCHIEN TIPS HOE JE HET BIJ EEN VERLEGEN JONGEN MOET AANPAKKEN?? Want Wat Als jullie beiden geen stap durven te nemen???

SweetRose
30-06-2002, 21:57
Origineel gepost door elmarocani hahahahha...neeeeeeeee doe ik lekker nieeeeeeet!!!!!!!!! :lekkerpuh http://www.metliefs.nl/ecards/pix/liefde/4.jpg allé zeg het eens :D xxx

ZiLaaL
30-06-2002, 21:59

Origineel gepost door elmarocani dan heb jullie pech!!!!!!!!!!!!! :D So it must be... Illa ken mektab :D

Pagina's : [1] 2 3 4