Bekijk originele versie : Boyfriend en Zin 'n midar...
SweetRose
30-06-2002, 21:11
Mensen....eerst en vooral willen wij...Boyfriend en ik...al diegene die een goed hart hadden, bedanken om dat die ons zo mooi hadden gefeliciteerd...
maar echt waar...ik en boyfriend hebben ons kapot moeten gieren...niet om jullie hé...maar gewoon...alleen al om het voorstel dat wij zouden trouwen hahahahaha ik ben net 18...haha ikke nu trouwen...hahaha neen hoor..belange nog niet
maar eerlijk...boyfriend is een goede vriend van me...een hele lieve begripvolle jongeman!!
dus der is echt niets tussen ons...alleen vriendschap... :D
ik hoop dat jullie niet kwaad zijn of..zo...want dat was onze bedoeling ook weer niet hé
lmohim...no more verloving...no more trouwen..ik ben vrij en boyfriend is vrij...dus beste liefste meiden...pak je kans...echt een lieve toffe jongen
ik dank voor jullie begrip...
:zwaai:
xxx
tha_lady
30-06-2002, 21:12
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :huil: :huil: :huil:
laterZ :blauwkus:
SweetRose
30-06-2002, 21:14
Origineel gepost door tha_lady
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :huil: laterZ :blauwkus:
JAWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL.......... :D :D .
xxx
tha_lady
30-06-2002, 21:20
Origineel gepost door zin 'n midar
JAWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL.......... :D :D .
xxx
maar wat moet ik nu met die mooie roze/groene/rooie/paarse jurk dan ???
SweetRose
30-06-2002, 21:24
maar wat moet ik nu met die mooie roze/groene/rooie/paarse jurk dan ???
euhm.....oké ik weet het....berg die nog effe op in je kast...maar zodra ik me verloof (wat dus nog jaaaaaren kan duren) ben jij de eerste die ik uitnodig ...beloofd oké
xxx
Boyfriend
30-06-2002, 21:26
ELABAAAAAAAAAAAA DAS NIET WAAR OFWAA TUSSEN BOYFRIEND EN TUSSEN JOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
:D grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tha_lady
30-06-2002, 21:29
Origineel gepost door zin 'n midar
euhm.....oké ik weet het....berg die nog effe op in je kast...maar zodra ik me verloof (wat dus nog jaaaaaren kan duren) ben jij de eerste die ik uitnodig ...beloofd oké
xxx
ow oke wel bellen he ??
Hahahahaahah BOYFRIEND!! GET UR BUT OVER HERE NOW!!! & Zin 'n Midar :D Waggaa 3lik hahahahaha :D Was Goeie en LAng Volgehouden Joke :D hahaah MAAR wie Weet he... Ooit.. Jullie 2-tjes :D
SweetRose
30-06-2002, 21:30
Origineel gepost door Boyfriend
ELABAAAAAAAAAAAA DAS NIET WAAR OFWAA TUSSEN BOYFRIEND EN TUSSEN JOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
:D grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ewaaa we gaan niet moeilijk doen hé.... :D
miss you .......bye lieverdje
xxx
SweetRose
30-06-2002, 21:31
ow oke wel bellen he ??
Bellen....van antwerpen naar den haag...ik schijt geen geld hoor...email is goedkoper haha
xxx
SweetRose
30-06-2002, 21:32
Origineel gepost door Kenitrya
Hahahahaahah BOYFRIEND!! GET UR BUT OVER HERE NOW!!! & Zin 'n Midar :D Waggaa 3lik hahahahaha :D Was Goeie en LAng Volgehouden Joke :D hahaah MAAR wie Weet he... Ooit.. Jullie 2-tjes :D
Vrienden zijn we ZEKER....maar liefde...euhm...who knows..??
maybe...ooit
SweetRose
30-06-2002, 22:27
Origineel gepost door angel20
ANGEL KAN HET MAAR NIET GELOVEN!!!!!!! IK HAD AL PLANNEN GEMAAKT, WAT IK AAN ZOU TREKKEN EN NU LEES IK DAT HET NIET DOORGAAT!!!!!
VOOR NIKS ZOVEEL GEDANST ER KOMT HELEMAAL GEEN FEEST!!!! :huil:
:schrik2: :kwaad:
meskinaaaaa ewaa trouw jij dan hé...dan heb jij nog eens een feest...dageeen achtereen :D
xxx
Hindaatje
30-06-2002, 22:28
HAHAHAHA...WEL GOEIE MOET IK ZEGGEN...HAHAHAHA
EN WIE WEET BLOEIT ER OOIT WEL WAT MOOIS TUSSEN JULLIE:)
BISsOUS HINDAATJE
SweetRose
30-06-2002, 22:31
Origineel gepost door angel20
* angel20 zegt dat haar vriendje nog neit wil trouwen, de relatie is nog niet zo lang aan de gang dus ja :(
* angel20 is ook nog jong, nog tijd zat!!!!
/me zegt dat incha allah alles wel in orde komt...gewoon positief blijven denken meid... :D
xxx
Boyfriend
30-06-2002, 22:52
WOELAH SCHATJEEE I WILL ALWAYS LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :Iluvu:
BYE BYE MY SWEATHEART !!!!!!!!!!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.