Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De beste en mooiste Trouwfeesten...pffff

Pagina's : [1] 2 3

mohamedsaid
11-11-2006, 19:36

beste mede marokkanen, Ik kijk tegenwoordig om me heen en zie iedereen concurreren in trouwfeesten. IK heb het over de dames. Trouwfeesten moeten tegenwoordig alles hebben, anders trouwen de mooie bruidjes niet. Ik vind dit ongelooflijk. Het is zooo vies van marokkaanse meiden. Er moet een band zijn en ketering, een koets, het moet gemengd zijn, er moet gezongen worden, ze moeten 10 jurken hebben en het moet de grootste zaal zijn. Ik als man wil eigenlijk niet eens met zo'n materialistische persoon trouwen. De meiden vergeten waar ze vandaan zijn gekomen en wie hun voorouders waren. waar is het bruiloft gebleven dat thuis werd gehouden en erg besloten en waarom, waarom moet het tegenwoordig zoooo hollywood. ik kan me juist de bruiloften herinneren die vroeger in marokko werden gehouden, waarbij de dames tegen de mannen battle-den(izren)

Fatima_24
11-11-2006, 19:37
Ergens heb je wel gelijk maar het is zo dat elke meid naar een andere meid kijkt en het ook wil.

Nadoria22_
11-11-2006, 19:37
laat me raden je bent heeeel erg arm je weet dat je dus nooooooit kan trouwen................zieliggg mensen die het geld hebben of gaan lenen moeten zelf weten wat ze ermee doen, jij bent typisch zo een marokkaanse jongen die wil zeggen marokkaanse meiden zijn vies. Drop Dead!

amira00
11-11-2006, 19:39
Nou hiereen die gewoon uit huis zal gaan trouwen!! Ik wil expresse geen zaal.. dat allemaal erom heen hoeft voor mij niet!!! geldverspilling noem ik dit! Ik houd mn trouw hamdoulliah thuis.. ik nodig mijn fam plus vriendinnen uit en gaan een gezellig trouw van maken.. incha allah! Wat betreft die materialistische dames..???????? Ach ja.. moeten ze zelf toch??????? Maar geloof mij maar zat mieden die het simpel houden.. :) doeg :zwaai:

mohamedsaid
11-11-2006, 19:43

Ergens heb je wel gelijk maar het is zo dat elke meid naar een andere meid kijkt en het ook wil. vind je niet dat je dit doet denken aan honden, die blaffen ook als ze elkaar zien, deze dieren kunnen elkaar niet uitstaan. ik kan hier echt van walgen. er zijn zo veel armen in de wereld, in plaats iemand anders gelukkig maken, maken de de marokaan hier in ned lekker met een beetje muziek op een trouwfeestje

mohamedsaid
11-11-2006, 19:47
Nou hiereen die gewoon uit huis zal gaan trouwen!! Ik wil expresse geen zaal.. dat allemaal erom heen hoeft voor mij niet!!! geldverspilling noem ik dit! Ik houd mn trouw hamdoulliah thuis.. ik nodig mijn fam plus vriendinnen uit en gaan een gezellig trouw van maken.. incha allah! Wat betreft die materialistische dames..???????? Ach ja.. moeten ze zelf toch??????? Maar geloof mij maar zat mieden die het simpel houden.. :) doeg :zwaai: ik zie net een dom meisje boven jou antwoorden dat ik geen geld heb, ewa jah, zij moet echt meedoen aan dom, dommer, domst, zal ze nr 1 zijn. ik hoop inshallah dat alles goed voor je zal gaan, weet je wat ik nou echt fijn vind, velen zeuren altijd dat huizen te klein zijn, vandaar zalen, aar ze vergeten dat: door die kleine ruimtes, iedereen op elkaar zit en het persoonlijk is tussen iedereen en nog gezelliger

Nadoria22_
11-11-2006, 19:52
ik zie net een dom meisje boven jou antwoorden dat ik geen geld heb, ewa jah, zij moet echt meedoen aan dom, dommer, domst, zal ze nr 1 zijn. ik hoop inshallah dat alles goed voor je zal gaan, weet je wat ik nou echt fijn vind, velen zeuren altijd dat huizen te klein zijn, vandaar zalen, aar ze vergeten dat: door die kleine ruimtes, iedereen op elkaar zit en het persoonlijk is tussen iedereen en nog gezelliger geef gewoon toe dat je het niet kan, en je gaat hier alle dames over 1 kam scheren ze3ma materealistisch. Iedereen die daarover begint dan weet je gewoon die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft het NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIet jaloers zijn dat andere mensen het wel hebben. Ga jij lekker thuis trouwen met die amiro samen lekker thuis!!!:banana:

mohamedsaid
11-11-2006, 19:55
geef gewoon toe dat je het niet kan, en je gaat hier alle dames over 1 kam scheren ze3ma materealistisch. Iedereen die daarover begint dan weet je gewoon die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft het NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIet jaloers zijn dat andere mensen het wel hebben. Ga jij lekker thuis trouwen met die amiro samen lekker thuis!!!:banana: kinderachtig, wanneer wordt je volwassen

Nadoria22_
11-11-2006, 20:00
Ik ben zeer volwassen mohamedsaid die helaas aan de armoedegrens leeft!

Ahlem_19_84
11-11-2006, 20:01
Toen ik je berichtje las, dacht ik eerst Macha Allah, goede instelling, maar toen zag ik dit: "ik kan me juist de bruiloften herinneren die vroeger in marokko werden gehouden, waarbij de dames tegen de mannen battle-den(izren)" Ik vind het jammer dat je dan alsnog gaat voor de haram bruiloft... Ik vraag me dan af wie er beter bezig is, het meisje met de 10 jurken of de jongens en meiden die met elkaar gaan zingen... Het eerste is geldverspilling: Allah swt is niet tevreden met geldverspilling. Het tweede is de fitna opzoeken: HARAM!!! Waarom kiezen mensen voor duiveltjes op hun bruiloften terwijl zij ook heel gemakkelijk engelen op bezoek kunnen krijgen...

mohamedsaid
11-11-2006, 20:02
Ik ben zeer volwassen mohamedsaid die helaas aan de armoedegrens leeft! iemand die hoogmoedig, zal het paradijs nooit zien, ga vooral zo door

moslima_bouchra
11-11-2006, 20:05
kinderachtig, wanneer wordt je volwassen Salaam oe 3alaikoemis this you ? :P http://loserpictures4you.info/losers.php?photo33.jpg , Ben het eens met deze broeder!! je kan idd vinden wat je vindt, maar hoeft toch niet op zo een manier.....denk dat je juist hiermee bevestigd met wat je net zei:maf2: ...gair inshAllah

moslima_bouchra
11-11-2006, 20:07
Toen ik je berichtje las, dacht ik eerst Macha Allah, goede instelling, maar toen zag ik dit: "ik kan me juist de bruiloften herinneren die vroeger in marokko werden gehouden, waarbij de dames tegen de mannen battle-den(izren)" Ik vind het jammer dat je dan alsnog gaat voor de haram bruiloft... Ik vraag me dan af wie er beter bezig is, het meisje met de 10 jurken of de jongens en meiden die met elkaar gaan zingen... Het eerste is geldverspilling: Allah swt is niet tevreden met geldverspilling. Het tweede is de fitna opzoeken: HARAM!!! Waarom kiezen mensen voor duiveltjes op hun bruiloften terwijl zij ook heel gemakkelijk engelen op bezoek kunnen krijgen... MashAllah...niks aan toe te voegen. Djazaka Allah oe ghairan oegtie

Ahlem_19_84
11-11-2006, 20:10
MashAllah...niks aan toe te voegen. Djazaka Allah oe ghairan oegtie :o

Haarverlies
11-11-2006, 20:24

laat me raden je bent heeeel erg arm je weet dat je dus nooooooit kan trouwen................zieliggg mensen die het geld hebben of gaan lenen moeten zelf weten wat ze ermee doen, jij bent typisch zo een marokkaanse jongen die wil zeggen marokkaanse meiden zijn vies. Drop Dead! Als mensen de islam erbij betrekken! Als mensen de anderen de waarheid onder ogen laten zien! Dan gaan de tegenstanders van deze mensen altijd jaloers reageren! Reageren met woorden die nergens opslaan. Woorden die ze grbuiken om er onderuit te komen! Terwijl jij weet dat het niet zo hoort! Ga nou niet zeggen: 'Ja, jij bent dus ook zo!'. Doe je ogen open! Wil jij na de dood verder leven in de hel ga gerust verder geld verspillen voor HARAM-dingen, zoals voor muziek! Vooral door blijven gaan...

Pagina's : [1] 2 3