Bekijk originele versie : waarom altijd huwlijksnacht
ik bedoel je mag toch ook op je huwlijksdag krikken :maf2:
Ze gaan ervan uit dat je meteen na het feest ........
Arabian_Pearl
18-07-2003, 13:45
ik zal zo moe zijn van al dat gefeest dat ik dan gewoon slaapje ga doen ja. :hihi:
't zal Mornings*ks worden vrees ik. :stout:
just_fouad
18-07-2003, 13:51
je word wakker
kijk wat er naast je ligt
:Iluvu:
boxer uit
en douwen maar
:stout:
Arabian_Pearl
18-07-2003, 13:54
amai fouad!! eerst knuffelen he!
You must first heat up the oven before you put in the turkey. :stout:
Origineel gepost door Arabian_Pearl
ik zal zo moe zijn van al dat gefeest dat ik dan gewoon slaapje ga doen ja. :hihi:
't zal Mornings*ks worden vrees ik. :stout:
Ik dacht ook moe te zijn na het feest... maar toen we thuis waren... begon EINDELIJK het feest :Iluvu:
LIefs Safia
Origineel gepost door Safia21
Ik dacht ook moe te zijn na het feest... maar toen we thuis waren... begon EINDELIJK het feest :Iluvu:
LIefs Safia
:haha: :hihi: :haha:
Origineel gepost door NOURD1N
:haha: :hihi: :haha:
Ja toch!!! ;)
Saidat0en
18-07-2003, 15:07
Origineel gepost door Arabian_Pearl
amai fouad!! eerst knuffelen he!
You must first heat up the oven before you put in the turkey. :stout:
:stout:
MariamaMslma
18-07-2003, 15:08
Origineel gepost door NOURD1N
ik bedoel je mag toch ook op je huwlijksdag krikken :maf2:
Wat dacht je van direct als je uit de consulaat komt(als je tenminste hebt getekend ;) )
Meeste hebben al lang getekend voor de bruiloft, dus jongen.....hou je vooral niet in, tekenen en doen wat je moet doen :stout:
Saidat0en
18-07-2003, 15:08
Origineel gepost door Safia21
LIefs Safia
:hihi:
OKE IK GA UITLEGGEN DAN GAAT DE SCHROEF IN DE MOER, DE AUTO IN DE GARAGE, DE STEKKER IN HET STOPCONTACT MOET IK NOG VERDER GAAN?
arabchrstn
18-07-2003, 15:09
Om een geslaagde huwelijksnacht te hebben kan je volgens mij beter tevoren ff oefenen. Het is toch een feestdag, het lijkt mij dan beter om ook feest in bed te hebben. En zeg me, de eerste keer is altijd geklungel. Dus voor een feest in bed... ff weten hoe het allemaal in elkaar steekt ;)
Origineel gepost door arabchrstn
Om een geslaagde huwelijksnacht te hebben kan je volgens mij beter tevoren ff oefenen. Het is toch een feestdag, het lijkt mij dan beter om ook feest in bed te hebben. En zeg me, de eerste keer is altijd geklungel. Dus voor een feest in bed... ff weten hoe het allemaal in elkaar steekt ;)
eerste keer hoeft helemaal geen geklungel te zijn :D
Origineel gepost door MariamaMslma
Wat dacht je van direct als je uit de consulaat komt(als je tenminste hebt getekend ;) )
Meeste hebben al lang getekend voor de bruiloft, dus jongen.....hou je vooral niet in, tekenen en doen wat je moet doen :stout:
op de wc van het consulaat :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.