Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Volgende Week Spannendddd..........

magrebgirl87
11-11-2006, 18:59

hey dames ja ja het is zover volgende week komt manlief mij hand vragen.. vol stress en zenuwen maar 1 ding zit me dwars: WEET NIET WAT IK AAN MOET DOEN :( kan iemand mij helpen tips:goedzo: dank jullie wel kusjessss

AyourInou.
11-11-2006, 19:03
Moge Allah swt jou huwelijk zegenen Insha'Allah... Van harte gefeliciteerd. Iets wits aandoen is mooi, combineren met iets langs of dergelijke... Geniet ervan Ma3a Salama,

Tiew
11-11-2006, 19:32
juist wel een kaftan of jabador aantrekken!!! Dat hij je om je hand komt vragen is een traditioneel,cultureel, gelovig iets... dan moet je niet in een broek en trui rondlopen... dan hoort er ook iets traditioneels bij!!! Dit zijn van die weinige momenten... so why the hell not!.. Gewoon niet te... een mooie simpele kaftan of jabador... ( niet te veel tiralatein.) je haren leuk doen of je hoofddoek ... en klaar...en inchallah gaat het dan helemaal goed komen!! lah kemel koulchi bekhir ou salamma...

Mabrouka86
11-11-2006, 19:32
azinn benzo blij voor je. doe gewoon een leuke tuniek aan ofso anders een jabador

badgirl
11-11-2006, 19:36

Ohhhh wat enig!!! Ben helemaal blij voor je lieferd. Moge allah jullie huwelijk zegenen en inshallah een gelukkig islamitisch leven samen leiden. Wat je aanmoet doen: Ik zelff zou gewoon simpel een leuke outfit aandoen, leuke rok met een leuke truitje heel simpel houden.. Nogmaala Van Harte Gefeliciteerd!!!

gekkerdje87
11-11-2006, 19:47
allah ie kemel bigair meid... inderdaad iets simpels ik zou geen kaftan of takshita aan doen. ik zou eerder aan een jabador denken en als je dat niet hebt een leuk outfit.. veel succes ermee

magrebgirl87
12-11-2006, 15:08
ben van plan om en jellaba/kaftan aan te doen.... dank jullie wel meiden wat moet ik zonder jullie :sjans: