Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : temsammi is bang voor zn huwelijksnacht ik ook eigenlijk

Pagina's : [1] 2 3

just_fouad
18-07-2003, 12:08

de mijne is te klein denk ik ze gaat me zo uitlachen ----------> :giechel: :schrik: ik kan er niks aan doen tog?? wat moet ik doen??? helppppppppp :verdriet:

2Smart4u
18-07-2003, 12:09
Doe gewoon hetzelfde als Tems. Een bezoekkie aan de plastische chirurg :D (worden jullie niet moe van deze gekke topics? :( )

karima84
18-07-2003, 12:11
Origineel gepost door just_fouad de mijne is te klein denk ik ze gaat me zo uitlachen ----------> :giechel: :schrik: ik kan er niks aan doen tog?? wat moet ik doen??? helppppppppp :verdriet: jongen er is niets aan te doen, ooh ja vraag anders aan temsamni of je wat van hem mag, hij heeft zehma een grote!! probleem opgelost toch?????? thallah

just_fouad
18-07-2003, 12:11
:o nee geen verlengstuk is te duur ;) wat moet ik doen helpppppppppppppppp

MaRoC_BoYs
18-07-2003, 12:12

Origineel gepost door just_fouad de mijne is te klein denk ik ze gaat me zo uitlachen ----------> :giechel: :schrik: ik kan er niks aan doen tog?? wat moet ik doen??? helppppppppp :verdriet: Vergeet partner ruil maar ;) Ga maar eerst laten uitrekken bij de dokter

karima84
18-07-2003, 12:14
hahahahaha er is geen ander oplossing dus veel keus heb je niet

MaRoC_BoYs
18-07-2003, 12:19
Origineel gepost door just_fouad de mijne is te klein denk ik ze gaat me zo uitlachen ----------> :giechel: :schrik: ik kan er niks aan doen tog?? wat moet ik doen??? helppppppppp :verdriet: Ewa tomb raider zal het vast niet erg vinden zij is toch jouw chickie?

NOURD1N
18-07-2003, 12:37
Origineel gepost door just_fouad de mijne is te klein denk ik ze gaat me zo uitlachen ----------> :giechel: :schrik: ik kan er niks aan doen tog?? wat moet ik doen??? helppppppppp :verdriet: meer paga doen boy rekt hij van zelf wel ;)

just_fouad
18-07-2003, 12:58
Origineel gepost door MaRoC_BoYs Ewa tomb raider zal het vast niet erg vinden zij is toch jouw chickie? ze is op vakantie naar berkane ik ga ook naar marokko volgende week ga ik haar opzoeken tussen de sinaasappelen en de geiten :D

MaRoC_BoYs
18-07-2003, 13:03
Origineel gepost door just_fouad ze is op vakantie naar berkane ik ga ook naar marokko volgende week ga ik haar opzoeken tussen de sinaasappelen en de geiten :D Pas op dat je niet een geit tegenkomt dat lekkere sinasappelen heeft :D

MissChica
18-07-2003, 13:08
just_fouad zal ik je helpen met een grotere te krijgen :stout: EN WIE ZEGT DAT BERKANE ALLEENMAAR UIT SINASAPPELEN EN GEITEN BESTAAT ? :boos: :kwaad:

MaRoC_BoYs
18-07-2003, 13:12
just_fouad ik hoor net van een collega dat ie gaat groeien als je het vaak doet, dus aan de slag jongen!!!

Saidat0en
18-07-2003, 13:15
Origineel gepost door just_fouad de mijne is te klein denk ik ze gaat me zo uitlachen ----------> :giechel: :schrik: ik kan er niks aan doen tog?? wat moet ik doen??? helppppppppp :verdriet: :giechel: Faya, :hihi:

just_fouad
18-07-2003, 13:22
Origineel gepost door MissChica just_fouad zal ik je helpen met een grotere te krijgen :stout: EN WIE ZEGT DAT BERKANE ALLEENMAAR UIT SINASAPPELEN EN GEITEN BESTAAT ? :boos: :kwaad: eindelijk krijg ik hulp :jeweetog:

Saidat0en
18-07-2003, 13:24

Origineel gepost door just_fouad eindelijk krijg ik hulp :jeweetog: :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3