Bekijk originele versie : ik zat net......
mocro4life16
18-07-2003, 11:55
ik zat net de wedstrijd van 4 jaar geleden, toen Marokko met 2-1 van Nederland had gewonnen te kijkenm :D ik had het opgenomen, maar was vergeten dat ik het nog thuis had ;) maar die wedstrijd was dodelijk!! hoor die presentator aan het einde van die wedstijd, toen alle megharba op die veld gingen rennen: alle microfoons rondom het veld zijn opeens verdwenen, een schade van 10.000 gulden!! ik moest helemaal stuk!! :zwaai:
Sweetmarocia
18-07-2003, 11:56
WAJOW DAT WAS ECHT GATAAR JA :D
sweet_karima
18-07-2003, 11:57
nooit gezien die match...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
2Smart4u
18-07-2003, 12:12
Origineel gepost door mocro4life16
ik zat net de wedstrijd van 4 jaar geleden, toen Marokko met 2-1 van Nederland had gewonnen te kijkenm :D ik had het opgenomen, maar was vergeten dat ik het nog thuis had ;) maar die wedstrijd was dodelijk!! hoor die presentator aan het einde van die wedstijd, toen alle megharba op die veld gingen rennen: alle microfoons rondom het veld zijn opeens verdwenen, een schade van 10.000 gulden!! ik moest helemaal stuk!! :zwaai:
OW JA!! die was wreed!! :D
winnen we...............vernielen we
verliezen we............vernielen we
I love Being a MOCRO!! :D
mocro4life16
18-07-2003, 12:17
Origineel gepost door bent_souani
OW JA!! die was wreed!! :D
winnen we...............vernielen we
verliezen we............vernielen we
I love Being a MOCRO!! :D
hahahahahahahha , helemaal mee eens!!
i :Iluvu: to be a MOCRO!!
2Smart4u
18-07-2003, 12:19
hahahahahahahha , helemaal mee eens!!
i :Iluvu: to be a MOCRO!!
JIPPIE!! nog een trotse Marokkaan!! :D
agi..stel we waren geboren als HOLLANDIEN :(
alhaaaaamdolilah, anders zou je piet heten of zo....en sprak je maar een taal...enz..
wow....I'm happy!! :D
BENTGHATAR
18-07-2003, 12:20
Die wedstijd was echt goed............:Iluve:..........Ik was eindelijk trots opmezelf dat ik een Marokkaan ben........:D:D:D
diesel49
18-07-2003, 12:30
http://www.telegraaf.nl/krant/actueel/wk98/fotos/wk.bra-mar.jpg
De Marokkaanse coach Henri Michel vergeleek zijn tegenstander terecht met de 'Mount Everest' van het voetbal. Desondanks speelden de Leeuwen van de Atlas dapper offensief, maar ze kwamen tegen de viervoudig wereldkampioen simpelweg kwaliteit te kort.
Brazilië - Marokko 3-0 (2-0). 9. Ronaldo 1-0, 45. Rivaldo 2-0, 50. Bebeto 3-0. Scheidsrechter: Levnikov (Rus). Toeschouwers: 38.500. Gele kaart: Sampaio, Baiano (Bra), Hadda, Chiba (Mar).
Brazilië: Taffarel; Cafu, Aldair, Baiano en Roberto Carlos; Sampaio (67. Doriva), Dunga, Leonardo en Rivaldo (87. Denilson); Bebeto (71. Edmundo) en Ronaldo.
Marokko: Bezekri; Saber (76. Abrami), Rossi, Naybet en El Hadrioui; Chippo, Hadji, El Khalej en Chiba (76. Amzine); Hadda (88. El Khattabi) en Bassir.
:zwaai:
die wedstrijd was doodelijk....:bril:
die nederlanders die hard riepen dat nederland ging winnen
kregen op school het zwaar te verduuren :hihi:
=emsoem=
mocro4life16
18-07-2003, 12:35
Origineel gepost door diesel49
http://www.telegraaf.nl/krant/actueel/wk98/fotos/wk.bra-mar.jpg
De Marokkaanse coach Henri Michel vergeleek zijn tegenstander terecht met de 'Mount Everest' van het voetbal. Desondanks speelden de Leeuwen van de Atlas dapper offensief, maar ze kwamen tegen de viervoudig wereldkampioen simpelweg kwaliteit te kort.
Brazilië - Marokko 3-0 (2-0). 9. Ronaldo 1-0, 45. Rivaldo 2-0, 50. Bebeto 3-0. Scheidsrechter: Levnikov (Rus). Toeschouwers: 38.500. Gele kaart: Sampaio, Baiano (Bra), Hadda, Chiba (Mar).
Brazilië: Taffarel; Cafu, Aldair, Baiano en Roberto Carlos; Sampaio (67. Doriva), Dunga, Leonardo en Rivaldo (87. Denilson); Bebeto (71. Edmundo) en Ronaldo.
Marokko: Bezekri; Saber (76. Abrami), Rossi, Naybet en El Hadrioui; Chippo, Hadji, El Khalej en Chiba (76. Amzine); Hadda (88. El Khattabi) en Bassir.
:zwaai:
die keeper van Marokko heet trouwens Benzekri met een N en niet Bezekri. die keeper was de grappigste die marokko ooit heeft gekend :D :zwaai:
mocro_souhaila
18-07-2003, 12:38
ik had het ook opgenomen....ga het denk ik binnekort ook weer kijken:D..lijkt me lache
BENTGHATAR
18-07-2003, 12:40
Benzekri.....:giechel:
HIj vangt de bal altijd meters voor de doel.........hij heeft zeker niet geleerd om in zijn doel te blijven.en wachten totdat ze bal naar hem toe komt. HIj ging er altijd zelf naartoe..............
xxSAMIRxx
18-07-2003, 12:45
Ik was naaaaar die wedstrijdddd, was echt beste wedstrijd die ik heb gezien
Saidat0en
18-07-2003, 13:28
Tja, mocro's he..:D
Maar wat ik wel zielig vond, is dat ze de hele tijd boe riepen als Bousetta de bal kreeg omdat hij een marokkaan was en hij speelde voor nederland..:(
xxSAMIRxx
18-07-2003, 13:30
had ie maar voor marokko moeten spelen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.