Bekijk originele versie : hoelang duurt het voordat jij je vriend /vriendin vertrouwt
hoelang duurt het wanneer jij je vriend/vriendin vertrouwt.
ik denk dat het per persoon verschillend is, iemand moet je vertrouwen winnen... en de een is goedgelovig en weer een ander is wantrouwend van aard
ik vind wel dat je hem/haar een kans moet geven.. en niet van te voeren gaat denken: Hij/Zij zal wel......
Liefs Safia
RitaMaria
18-07-2003, 13:09
Origineel gepost door sisteract
hoelang duurt het wanneer jij je vriend/vriendin vertrouwt
als je zelf te vertrouwen bent, niet lang denk ik..
wanneer je een slechte ervaring heb gehad met je partner
dan zal je denk ik wel altijd sceptisch blijven...
Ik probeer altijd iedereen te vertrouwen tot dat het tegendeel bewezen is.
Helaas spelen mijn vooroordelen wel eens op, en dan lukt het niet helemaal. Maar ik probeer het wel altijd.
[QUOTE]Origineel gepost door Safia21
ik denk dat het per persoon verschillend is, iemand moet je vertrouwen winnen... en de een is goedgelovig en weer een ander is wantrouwend van aard
ik vind wel dat je hem/haar een kans moet geven.. en niet van te voeren gaat denken: Hij/Zij zal wel......
Liefs Safia [/QUOT
dat vindt ik nou echt een goeie opmerking van jou maar het is gewoon harstikke moeilijk tegenwoordig om mensen te vertrouwen en als je ze die kans geeft ,krijg je daar later spijt maar goed je hebt gelijk ieder mens is een ander persoon
Ik kan begrijpen dat je dat moeilijk vind, maar je moet gewoon op je hoede blijven en niet te vlug toegeven aan iemans "praatjes"
Liefs safia
Origineel gepost door Safia21
iemans= iemands
Safia, links onderin zit een knopje 'wijzig' als je hier op drukt kan je fouten verbeteren die achteraf in je bijdrage gevonden hebt.
Tevens heb je in dat scherm ook een mogelijkheid om een bijdrage te wissen.
Origineel gepost door rnaj
Safia, links onderin zit een knopje 'wijzig' als je hier op drukt kan je fouten verbeteren die achteraf in je bijdrage gevonden hebt.
Tevens heb je in dat scherm ook een mogelijkheid om een bijdrage te wissen.
Bedankt voor de tip Rnaj :zwaai:
Willemien
18-07-2003, 16:01
hoelang duurt het wanneer jij je vriend/vriendin vertrouwt
ik zie het als een keuze ... wat vind je erger achteraf ... dat je jevriend(in) ten onrechte NIET vertrouwde, of je vriend(in) ten onrechte wel vertrouwde ...
Ik schenk liever al snel teveel vertrouwen dan te weinig, maar misschien ben ik soms te naief in de ogen van anderen.
lahcen_29
18-07-2003, 16:02
Levenslang ofso ...............?
Origineel gepost door lahcen_29
Levenslang ofso ...............?
Guilty until proven Yek??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.