Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag over Marokkaanse/Arabische zitkamer.

MoslimBroeder
11-11-2006, 14:31

Assalamoe alaikoem, ik wist niet waar ik mijn vraag anders moest plaatsen, maar misschien dat iemand mij kan helpen insha`allah. Ik wil graag een Marokkaanse/Arabische zitkamer maken en ik zoek een bepaalde stijl; een Yemenitische stijl. Ik wil inplaats van de normale Marokkaanse zitplaatsen, zitplaatsen op de grond met kussens, etc. Weet iemand waar ik zo iets kan vinden? En zijn er ook foto`s te vinden op het internet? Ik heb me suf gezocht maar helaas niets. Alvast bedankt wassalamoe alaikoem.

moslima_soenia
11-11-2006, 15:59
Salaam ma3lekom warahmatOeh allahi wa baraktOeh... 'k ging net ff zOeken voor je brOeder alleen ik kon niets vinden Gaireincha'allah... Salaam ma3lekom warahmatOeh allahi wa baraktOeh...

MoslimBroeder
11-11-2006, 16:55
Barakallahoe fikie voor de moeite. Misschien dat iemand anders wil iets kan vinden?

Dell
11-11-2006, 17:03
salaam oe3alaikoem, er is hier een lid, die dat als ondertekening heeft. Ze rouleert vaak hier onder de rubriek trouwpartijen!! ik weet niet hoe ze heeft anders had ik het wel aangegeven! zodra ik het zie zal ik het hier posten!! Veel succes verder! ma3a salama

MoslimBroeder
12-11-2006, 23:18

Barkallahoe fikie bedankt voor de moeite.

tempted_2_touch
12-11-2006, 23:20
www.richbond.nl