Bekijk originele versie : Sinds mijn zwangerschap.......
powerfull
11-11-2006, 13:56
komt er een wit achtige korrel naar boven en voel hem in mijn keel en ineens voel ik deze in mijn mond.
deze heb ik regelmatig uit mijn mond moeten halen en blijkt dat het een zachte wit kleurige korrel is, die hard aanvoeld, maar eigenlijk zacht is, deze kan je gemakkelijk pletten, tevens stinkt het heel erg. Dan merk ik dat ik enorm uit mijn mond stink.
Wie heeft dit meegemaakt.
Ik vind het zo vies.
Ik doe er alles aan niets helpt, qua stank, bah gewoon.
Khaltoum
dit heb ik nou nog nooooiiiit gehoord!!
ik ouz de huisarts opzoeken meid, want dit heb ik nog nooit gehoord... zal insha allah niks zijn ;)
KoezKoez
11-11-2006, 13:59
Klinkt wel heel vies!!
powerfull
11-11-2006, 14:01
dit is ook heel vies
heel raar gewoon
ik schaam mij dood hiervoor, alleen het feit al dat ik dit hier vermeld
maar het is en kan er niet omheen
heb er ook nooit last van gehad in mijn leven
kan het de overtollige vetten zijn denk ik dan, omdat ik aangekomen ben:confused:
powerfull
11-11-2006, 14:03
dit heb ik nou nog nooooiiiit gehoord!!
inderdaad, daarom kan ik er met niemand hier over praten, omdat ik met niemand hiermee kan verenigen.
is wel heel erg vervelen, omdat het stinkt
soms zit het zo in mijn mond en dan moet ik hem in het openbaar uit mijn mond halen en weggooien, klinkt raar:hihi: maar mijn vingers stinken er na
wordt er al naar van, als ik het er over heb.
een_marokkaanse
11-11-2006, 14:03
komt er een wit achtige korrel naar boven en voel hem in mijn keel en ineens voel ik deze in mijn mond.
deze heb ik regelmatig uit mijn mond moeten halen en blijkt dat het een zachte wit kleurige korrel is, die hard aanvoeld, maar eigenlijk zacht is, deze kan je gemakkelijk pletten, tevens stinkt het heel erg. Dan merk ik dat ik enorm uit mijn mond stink.
Wie heeft dit meegemaakt.
Ik vind het zo vies.
Ik doe er alles aan niets helpt, qua stank, bah gewoon.
Khaltoum
Subhana-allah dit heb ik ook gehad. Mijn tandarts zei toen dat ik veel zuivelproducten eet. Nu heb ik het al een hele tijd niet meer gehad. Het is inderdaad smerig en het stinkt ontzettend.
powerfull
11-11-2006, 14:06
Subhana-allah dit heb ik ook gehad. Mijn tandarts zei toen dat ik veel zuivelproducten eet. Nu heb ik het al een hele tijd niet meer gehad. Het is inderdaad smerig en het stinkt ontzettend.
weet je hoe blij ik ben dat ik dit hoor en met iemand kan verenigen.
ik drink en eet inderdaad veel zuivelprodukten
1: omdat het lekker is
2: voor ons baby'tje
maar ik kan de stank niet uitstaan
had jij dit ook tijdens je zwangerschap of of of, wat heb je er tegen gedaan
waarom de tandarts, hij is geen dokter
een_marokkaanse
11-11-2006, 14:09
weet je hoe blij ik ben dat ik dit hoor en met iemand kan verenigen.
ik drink en eet inderdaad veel zuivelprodukten
1: omdat het lekker is
2: voor ons baby'tje
maar ik kan de stank niet uitstaan
had jij dit ook tijdens je zwangerschap of of of, wat heb je er tegen gedaan
waarom de tandarts, hij is geen dokter
Ik had het wel tijdens mijn zwangerschap, maar eerlijk gezegd weet ik niet meer wanneer het is gestop al een tijdje. Ik eet niet meer zoveel zuivelproducten. Maar ik heb ook ontzettend veel last van tandvleesontstekingen gehad vandaar dat ik het aan de tandarts vroeg. Bij mij zat het meestal verstopt in een klier in mijn mond. Heel gek eigenlijk!
ik ook!!!!!!!!!!! Maar ben niet zwanger geweest ofzo maar ik krijg het eens in de zoveeel tijd maar het stinkt niet (ik vind het zelfs lekker) Krijg ik opeeens een korreltje in mn keel en vooor ik hetw eeet in mn mond het lijkt op een rijskorreltje niet waar? Of misschien is dat van mij wat anders, maar ik heb r geen last van, sterker nog ik kijk er naar uit. Soms voel ik wat in mn keel denk ik zal dat het zijn. Hahah nu klink ik echt gek!!!
Als je er echt last van hebt zou ik naar de dokter gaan!!
een_marokkaanse
11-11-2006, 14:11
ik ook!!!!!!!!!!! Maar ben niet zwanger geweest ofzo maar ik krijg het eens in de zoveeel tijd maar het stinkt niet (ik vind het zelfs lekker) Krijg ik opeeens een korreltje in mn keel en vooor ik hetw eeet in mn mond het lijkt op een rijskorreltje niet waar? Of misschien is dat van mij wat anders, maar ik heb r geen last van, sterker nog ik kijk er naar uit. Soms voel ik wat in mn keel denk ik zal dat het zijn. Hahah nu klink ik echt gek!!!
:hihi: nee denk niet dat het dat is, want het stinkt ontzettend. Het lijkt mij niet logische dat er iemand op deze wereld het lekker vind ruiken hahaha.
powerfull
11-11-2006, 14:12
het is inderdaad als een kleine rijst korrel vormige witte spul, je voelt hem inderdaad in je keel opkomen en vervolgens voel je hem in je mond.
bah het stinkt dat vind ik het ergst, dat die van jou niet stinkt :( dat begrijp ik niet
last is het niet, de stank wel
teletubbie
11-11-2006, 14:25
Dat zijn resten van melk, karnemelk of kaas, die in jou maag zich verdikken en tijdens het boeren of iets anders, om hoog komen.
En die resten plakken zich aan je keel, en gaat het zuren door bacterie, met als gevolg stank.
Door het hoesten of zomaar komen die omhoog.
Je kan magere produckten kopen of minder zuivel drinken!
powerfull
11-11-2006, 14:27
Dat zijn resten van melk, karnemelk of kaas, die in jou maag zich verdikken en tijdens het boeren of iets anders, om hoog komen.
En die resten plakken zich aan je keel, en gaat het zuren door bacterie, met als gevolg stank.
Door het hoesten of zomaar komen die omhoog.
Je kan magere produckten kopen of minder zuivel drinken!
is er hier een benaming voor en heb jij dit ook meegemaakt, en waar heb je de info van
teletubbie
11-11-2006, 14:52
is er hier een benaming voor en heb jij dit ook meegemaakt, en waar heb je de info van
Dit heb ik ook meegemaakt, alleen bij mij waren dat kleine bolletjes.
sinds ik minder zuivel ben gaan drinken heb ik geen last meer van!
Dit heb ik via via gehoord!
Ik heb ook geen idee hoe het heet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.