Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar knippen in laagjes(krullen)?

Pagina's : [1] 2

sweetysma
11-11-2006, 12:57

Hey Hey Wie is hier kappster, of heeft er verstand van haren knippen?? Wie knipt der eigen haar meestal zelf? Ik wil namelijk mn haar in laagjes knippen,zodat mn haar voller lijkt. Ik heb zelf krullend haar van boven iets minder krullen dan onder. Maar ik ben al vaak genoeg naar kappers gegaan of mensen die het goed kunnen...maar nu wil ik het eens zelf doen. Wie weet hoe ik het moet doen??..Plaatjes..Tips?? Inshallah kan iemand me helpen

mevr0uwtjelief
11-11-2006, 13:03
als je je haar in laagjes knipt bij krullend haar. wordt het minder krullend.Maar het is wel mooi. Als je meer krullen wilt moet je je haar gwn korter knippen

sweetysma
11-11-2006, 13:06
als je je haar in laagjes knipt bij krullend haar. wordt het minder krullend.Maar het is wel mooi. Als je meer krullen wilt moet je je haar gwn korter knippen Ze zeggen juist dat als je je haar in laagjes knipt...je haar voller lijkt..en dus meer krullen lijkt?? En ik heb meer krullen onder dan boven..want heb namelijk een pony... Maar wie weet of het je haar nou voller maakt..of juist dun

SweetySaloua
11-11-2006, 13:09
Voller toch!?:confused: Ik heb ook krullen, als ik mijn haar bijknip, wordt het voller..Heb mijn pony een aantal dagen geleden laten bijknippen, nu mijn haar nog!! Btw: Pm hbilaatje, mijn nicht. Die heeft daar verstand van. :kus:

sweetysma
11-11-2006, 13:11

Voller toch!?:confused: Ik heb ook krullen, als ik mijn haar bijknip, wordt het voller..Heb mijn pony een aantal dagen gelijk bijgeknipt, nu mijn haar nog!! Juist..hoorde ik ook. Dinsdag ga ik door een kappster mn pony laten knippen want mn pony kan nu gwn achter mn oren...soms is het mooie maar soms niet. En dinsdag inshallah gaat ze het zo knippen dat het een beetje bij mn ogen hangt. Dus nu wil ik mn haar nat maken en dan helemaal uitkammen en dus in laagjes knippen. Toen mn nicht het voor me deed moest ik em haar naar voren gooien en bukken en knipde ze plukje voor plukje steeds de ene iets lager dan de andere..en de pluk in de midden het langste...zoiets toch maar kan niemand een goeie beschrijvingn plaatsen

sweetysma
11-11-2006, 13:13
Ja, ik kan het ook zo door mn nicht laten doen maar haha wil het namelijk nu doen en als ik iets wil doe...wil ik het gelijk doen hahaha zo eigenwijs ben ik:hihi: En de laaste keer dat mn nicht het deed was het best kort geknipt helaas...dus wil het het liefst zelf doen dan hoef ik ook niemand te beschuldigen

SweetySaloua
11-11-2006, 13:15
Ja, bedoel ook dat mijn nicht misschien een beschrijving voor je wil uittypen..:hihi: Ik zal anders even googlen voor je! :kus:

sweetysma
11-11-2006, 13:15
Ja, bedoel ook dat mijn nicht misschien een beschrijving voor je wil uittypen..:hihi: Ik zal anders even googlen voor je! :kus: Aagh wat lief voor je..ik ga ook even mee googlen hahah suxxes!

SweetySaloua
11-11-2006, 13:18
Haha Im back. Kan niets vinden, jij!? :hihi:

sweetysma
11-11-2006, 13:19
nee hahaha zie alleen forummen net als marokko.nl

fatja
11-11-2006, 14:46
Ze zeggen juist dat als je je haar in laagjes knipt...je haar voller lijkt..en dus meer krullen lijkt?? En ik heb meer krullen onder dan boven..want heb namelijk een pony... Maar wie weet of het je haar nou voller maakt..of juist dun is waar meid, ik heb ook echte kleine krulletjes maar echte krulletjes van wortel tot onderaan mn haar en heb die ook in lagen en het is voller van toen ik maar een lengte had, maar raad je aan als je ziet dat het bovenaan wat platter wordt om terug naar de kapper te gaan kan na een jaar zijn wat bij mij nu is dus volgdende week ga ik weer zodat er weer volume in komt isn'hallah.. wa salaam,...

MaroccanDiamond
11-11-2006, 14:54
Wat de meeste meiden doen als ze hun haar zelf knippen in laagjes is hun hoofd omlaag houden goed uitkammen en dan recht knippen en als je je hoofd weer naar achteren doet valt het in laagjes... Heb het zelf nog nooit gedaan dus ik raad je gewoon aan om het door een kapster te laten doen... :goedzo: -xxx-

mevr0uwtjelief
11-11-2006, 14:56
Ze zeggen juist dat als je je haar in laagjes knipt...je haar voller lijkt..en dus meer krullen lijkt?? En ik heb meer krullen onder dan boven..want heb namelijk een pony... Maar wie weet of het je haar nou voller maakt..of juist dun Ik heb het vorig jaar in laagjes geknipt. Het was wel voller. Maar het was meer golvend. Maja het ligt denk ik aan het type haar.:confused:

sweetysma
11-11-2006, 15:15
Nou ik heb net mn haar geknipt... En ik deed het pluk voor pluk..hele kleine plukjes. Tot mn zus me kwam helpen deed ze harstikke grote plukken Nu is mn haar onzettendddddddd kort net over mn schouder... Terwijl ik lang haar had...! Nu is mn haar nog nat zie je niet echt mn krullen Hopelijk inshallah gaat mn haar weer der eigen krullen terug krijgen Want vind het niet leuk echt waar ik doe het nooit meer zelf beter naar de kapper gaan...en als mn haar inshallah groeit...ga ik naar de kapper laat ik het wel door hun doen mevrouwtjelief bij mij lijkt het nu ook meer golvend dan krullen :( en fatja bij mij heb kj uist geen krullen van wortel tot onder...boven wat minder dan onder

mevr0uwtjelief
11-11-2006, 15:21

Nou ik heb net mn haar geknipt... En ik deed het pluk voor pluk..hele kleine plukjes. Tot mn zus me kwam helpen deed ze harstikke grote plukken Nu is mn haar onzettendddddddd kort net over mn schouder... Terwijl ik lang haar had...! Nu is mn haar nog nat zie je niet echt mn krullen Hopelijk inshallah gaat mn haar weer der eigen krullen terug krijgen Want vind het niet leuk echt waar ik doe het nooit meer zelf beter naar de kapper gaan...en als mn haar inshallah groeit...ga ik naar de kapper laat ik het wel door hun doen mevrouwtjelief bij mij lijkt het nu ook meer golvend dan krullen :( en fatja bij mij heb kj uist geen krullen van wortel tot onder...boven wat minder dan onder Jammer joh:( Je had beter naar de kapper kunnen gaan. Ik had ook een keer me haar geknipt geloof me ik heb zelfs gehuilt had het echt verpest gwn! Maja,Ik hoop dat het meer krullend word. Het ligt net aan het type haar dat je hebt. kan je ff een before en after plaatsen

Pagina's : [1] 2