Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Vinden Jullie????

vis_meisje
11-11-2006, 11:53

[salaam Damens, Ik Zit Met Iets En Ik Wil Graag Weten Wat Jullie Zouden Doen. Ik Ben Afgelopen Zomer Getrouw In Marokko Met Een Jongen. Allemaal Leuk En Aardig Maar Ik Zit Met Iets. In Precipe Mag Ik ''alles'' Nu Met Hem Doen Want We Zijn Op De Islamitise Wet Getrouwd. Alleen Ik Wil Dat Niet. Dat Flikflooien En Dat Geraak Dat Wil Ik Niet. Ik Heb Zoiets Van We Hebben Nog Geen Feest Gegeven Dus Ik Ga Gewoon Niet Te Ver Met Hem. Ik Weet Dat Een Feest Niks Uitmaakt En Dat De Zoehzija Telt Maar Toch Voor Mijn Gevoel Niet. Ik Voel Me Er Niet Prettig Bij. Hij Is Weer Juist Het Tegenovergestelde. Volgens Hem Mag Hij Raken En Kijken Maar Hij Zal Zama Niet Te Ver Gaan! Ik Weet Niet Wat Ik Moet Doen,,,,als Ik Het Hem Verbied Dan Voel Ik Me Schuldig Maar Als Ik Hem Ze Gang Laat Gaan Dan Voel Ik Me Ook Weer Schuldig! We Hebben Dus Nog Geen Feest Gegeven En Hij Wil Gewoon Voelen Enz Dus Het Niet 'doen'' Wat Zouden Jullie Doen???

dolfijn1977
11-11-2006, 11:58
Hij wil te snel.. Is niet goed !! Luister naar je hart..

Samira222
11-11-2006, 12:26
dolfijn heeft gelijk

mevr0uwtjelief
11-11-2006, 12:50
gwn doen wat je hart zegt.

Zaroka
11-11-2006, 14:03

is hij nu hier? Of zit je in marokko?

Yasmina1
11-11-2006, 14:10
het is niet toegestaan je man te weigeren in deze kwestie aangezien jullie wettig voor elkaar zijn. je man heeft verlangens die jij kan bevredigen en een feest is iets dat altijd kan maar zeker geen vereiste! jullie zijn elkaars hoeders en moeten evoor waken dat ieder krijgt wat hij/zij nodig heeft. succes met je keuze

MiSsOuJDiA
11-11-2006, 17:09
Als je er klaar voor bent moet je het doen, anders laten praten!! Je moet je niet schuldig voelen jongens zijn in dat opzichte heel egoistisch vind ik

vis_meisje
13-11-2006, 18:29
ik weet niet hoe mijn omgeving zou reageren, ik weet wel dat mijn moeder het echt niet zo accepteren. kijk ik heb zoiets van het kan altijd fout gaan. inschallah gaat dat niet maar toch. ik voel me er gewoon niet lekker bij. of overdrijf ik nu gewoon? en moet ik niet zoveel zeuren????

LaLa_SoFiA
13-11-2006, 18:51
ik weet niet hoe mijn omgeving zou reageren, ik weet wel dat mijn moeder het echt niet zo accepteren. kijk ik heb zoiets van het kan altijd fout gaan. inschallah gaat dat niet maar toch. ik voel me er gewoon niet lekker bij. of overdrijf ik nu gewoon? en moet ik niet zoveel zeuren???? Waarom niet? De trouwakte is toch ondertekent? Je moeder heeft er dan toch niks meer over te zeggen? Je bent officieel zijn vrouw.

Moltje
13-11-2006, 19:11
ik weet niet hoe mijn omgeving zou reageren, ik weet wel dat mijn moeder het echt niet zo accepteren. kijk ik heb zoiets van het kan altijd fout gaan. inschallah gaat dat niet maar toch. ik voel me er gewoon niet lekker bij. of overdrijf ik nu gewoon? en moet ik niet zoveel zeuren???? Je voelt er niet lekker bij zeg je zelf. Niet omdat hij zegt ik wil het doen dat je maar JA moet knikken. Je kunt toch niet met hem de bed delen tegen je zin? Wacht tot je huwelijksnacht . je hebt zovele jaren gewacht dus dat 1,2 jaar wachten kan er nog bij. Stel dat het fout loopt of hij zegt nadien ik wil je niet je bent TE gemakkelijk. Gebruik je verstand meid. Hoeveel meide zijn de bed ingedoken en nadien zijn ze mooi afgezet bij hun ouders ze is te gemakkelijk je bent dit en dat Je overdrijft niet meid de meeste zeg maar allemaal bijna wachten mooi tot hun huwelijksnacht. Laat hem maar zeuren en klagen.

Moltje
13-11-2006, 19:13
Waarom niet? De trouwakte is toch ondertekent? Je moeder heeft er dan toch niks meer over te zeggen? Je bent officieel zijn vrouw. Omdat ze zich er niet lekker bij voelt dat zeg al genoeg:rolleyes:

Yasmina1
13-11-2006, 20:11
ik weet niet hoe mijn omgeving zou reageren, ik weet wel dat mijn moeder het echt niet zo accepteren. kijk ik heb zoiets van het kan altijd fout gaan. inschallah gaat dat niet maar toch. ik voel me er gewoon niet lekker bij. of overdrijf ik nu gewoon? en moet ik niet zoveel zeuren???? lieverd, wat kan er fout gaan dan? je bent getrouwd en dus zijn jullie hala voor elkaar!!! Jullie hebben rechten en plichten tegenover elkaar en je moeder staat aar buiten. het feest is iets dat mensen erbij hebben verzonnen want islamitisch gezien is het bter een klein feestje te houden....maar dan nog hoeft je niet te wachten hierop.....het kan zelf seenscheiding veroorzaken als je je man niet zijn rechten geeft ik begrijp dat je bang bent voor de eerte keer maar dat veranderd niet als je nu langer wacht....prbeer je van het idee af te zettendat je een dochter bent van je moeder, je bent nu ook een vrouw van een man de contracten zijn ondertekent dus je kunt nu genieten en alles delen met elkaar

Yasmina1
13-11-2006, 21:01
Je bent vandaag getrouwd en over een maand kun je al gescheiden zijn door omstandigheden. Alles kan foutlopen je weet niet wat de toekomst brengt zeg nooit nooit dus??? moet je man dan eindeloos wachten? terwijl hij er nu recht op heeft? tuurlijk kanm het fout gaan, maar dat wil niet zeggen dat je alles moet uitstellen wie zegt dat je uberhaupt nog leeft tegen de tijd dat dat feest er eindelijk is je praat hier over langer dan een jaar wachten, das haast onmogelijk voor een man die getrouwd is.....klinkt mss overdreven maar zo komt het VAAK ,niet altijd, dat mannen vreemd gaan geef niet de traditie van het feest de voorkeur maar de Islam....maar dat is mijn visie hierop!

SAMIRA49
13-11-2006, 22:37
Waarom niet wachten ik bedoel je kon er voor ook wachten, dus nu ook:s