Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goedemorgen laddies

Pagina's : [1] 2 3 4 5

tara28
11-11-2006, 08:32

het is weer WEEKEND:banana: Wie heeft er nog leuke plannen vandaag? Mijn dag ziet vandaag zo uit schoonmaken :moe: naar de kapper winkelen en vanavond naar BORAT :maf: Ben benieuwd of jullie spannende dingen gaan doen :confused:

Marisah
11-11-2006, 08:38
het is weer WEEKEND:banana: Wie heeft er nog leuke plannen vandaag? Mijn dag ziet vandaag zo uit schoonmaken :moe: naar de kapper winkelen en vanavond naar BORAT :maf: Ben benieuwd of jullie spannende dingen gaan doen :confused: Wilde gaan wandelen, maar het regent ieuwwww... Zit nu nog koffie te leuten hihi... in mijn ochtendjas.

ladyq
11-11-2006, 08:39
vandaag ga ik eerst samen met gezin onbijten, dan naar de markt en ff winkelen, koken vanavond naar film met mijn man morgen naar beverwijk

moroccan_angel
11-11-2006, 08:40
Tara klinkt interessant! Marisah wandelen gaat vandaag denk ik niet lukken :) Ik heb 2 weken geleden foto's laten maken van Rayan in een fotostudio.. die moet ik vandaag gaan ophalen.. dat is alles.. maar het weer stimuleert me ook niet naar buiten te gaan!

blauwtje2
11-11-2006, 08:51

werken :moe:

oemtarik
11-11-2006, 08:51
goede morgen dames heb net met mijn mannen ontbijten, mijn man is al naar school en mijn 2 kleine mannen, lopen nog in hun pyjama`s ga zo beginnen met opruimen en fiets alvast(jaaaaaaaaaah wel op mijn nieuwe fietskar nog wel:ego:) en even winkelen voor de kids als we terug zijn dan is mijn terug van school en dan samen eten ik denk dat we dan richting schoonma gaan verder lekker uitrusten en niks doen lekker saai he:maf2:

oemtarik
11-11-2006, 08:52
werken :moe: dat is minder tot hoelaat moet je werken:goedzo:

blauwtje2
11-11-2006, 08:53
dat is minder tot hoelaat moet je werken:goedzo: :kwaad: van 15.30 uur tot 23.00 uur:nerd:

oemtarik
11-11-2006, 08:57
:kwaad: van 15.30 uur tot 23.00 uur:nerd: werkse:kus: ben je zondag wel vrij dan

noona
11-11-2006, 09:04
ik lig nu nog in bed maar ga zometeen lekker lang in bad liggen, uitrusten van de afgelopen week. daarna uitgebreid ontbijten met afgebakken broodjes, mmmmm maar de kids zullen nu elk moment wel rond gaan spoken dan moet ik eerst een flesje maken voor ze. ik ben llluuuuiiii!!!!

boyengirl
11-11-2006, 09:05
goede morgen dames ben al weer eventjes wakker mijn mannetje licht nog op bed hij werkt veel over de laatse tijd dus heb hem laten liggen wij hebben al onbeeten alle 3 lekker tostie met kaas en hun thee ik koffie hihihih gaa straks bootschappen doen krijg ik vizte van een colega van mijn man die komt met zijn vrouw en kinderen morgen gaat mijn man naar voetbal en ik ga naar zijn zusje

tara28
11-11-2006, 09:05
goede morgen dames heb net met mijn mannen ontbijten, mijn man is al naar school en mijn 2 kleine mannen, lopen nog in hun pyjama`s ga zo beginnen met opruimen en fiets alvast(jaaaaaaaaaah wel op mijn nieuwe fietskar nog wel:ego:) en even winkelen voor de kids als we terug zijn dan is mijn terug van school en dan samen eten ik denk dat we dan richting schoonma gaan verder lekker uitrusten en niks doen lekker saai he:maf2: heb jij ook een fietskar:maf:

tara28
11-11-2006, 09:06
Wilde gaan wandelen, maar het regent ieuwwww... Zit nu nog koffie te leuten hihi... in mijn ochtendjas. :sjans: Ik heb je echt lang niet gesproken:o

oemtarik
11-11-2006, 09:08
heb jij ook een fietskar:maf: jaaaaaaaaaah:banana: en hij is stoer mijn kinderen willen niet meer met de auto als we fietsen zit tarik heeel hard te zingen, iedereen kijken en zwaaien:hihi:

tara28
11-11-2006, 09:08

ik lig nu nog in bed maar ga zometeen lekker lang in bad liggen, uitrusten van de afgelopen week. daarna uitgebreid ontbijten met afgebakken broodjes, mmmmm maar de kids zullen nu elk moment wel rond gaan spoken dan moet ik eerst een flesje maken voor ze. ik ben llluuuuiiii!!!! Ik heb keelonsteking, maar geen koorts...ik moet nu ook in bed liggen :o Maar ik heb een pilletje geslikt en ik voel me ineens kiplekker:confused: dus op naar de kapper :banana:

Pagina's : [1] 2 3 4 5