Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een probleem...

BentDagilia
18-07-2003, 01:51

Hey mensen, Ik heb een probleem waar ik maar niet af kan komen...Als ik bid dan probeer ik aan iets te denken wat met Allah te maken heeft... Maar dan opeens denk ik weer aan school of aan me werk ofzo... Het gaat echt van het ene seconde op de andere dat ik opeens aan iets anders denk... Ik vind dit ech erug frustrerend omdat ik er gewoon 100 % met me gedachte bij wil zijn.... Waaraan denken jullie als jullie bidden en hebben jullie er ook zo last van dat je opeens aan iets anders denkt of zo??? En weten jullie misschien wat ik kan doen om alleen me Gedachte bij Allah te houden tijden het bidden.... Alvast bedankt, Bent Dagilia :zwaai:

BentDagilia
18-07-2003, 02:09
Niet allemaal tegelijk reageren!!! strax ligt de hele internetverbinding van Nederland plat omdat jullie massaal reageren :rolleyes:

diesel49
18-07-2003, 02:10
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey mensen, Ik heb een probleem waar ik maar niet af kan komen...Als ik bid dan probeer ik aan iets te denken wat met Allah te maken heeft... Maar dan opeens denk ik weer aan school of aan me werk ofzo... Het gaat echt van het ene seconde op de andere dat ik opeens aan iets anders denk... Ik vind dit ech erug frustrerend omdat ik er gewoon 100 % met me gedachte bij wil zijn.... Waaraan denken jullie als jullie bidden en hebben jullie er ook zo last van dat je opeens aan iets anders denkt of zo??? En weten jullie misschien wat ik kan doen om alleen me Gedachte bij Allah te houden tijden het bidden.... Alvast bedankt, Bent Dagilia :zwaai: http://www.candost.org/s6/ALLAH1.jpg klik hier op http://www.candost.org/s6/allah.html :zwaai:

Oem_Lena
18-07-2003, 02:13
dat heeft iedereen wel Een dienaar dienst zichzelf te concentreren, en de Satan te verzetten Othman ibn Abie Abou Al 3as (Allah's welbehagen zij met hem) hebben gezegd: "O boodschapper van Allah, de Satan komt tussen mij en het gebed, en brengt mijn Qor-aanrecitatie in de war" De boodschapper van Allah zei:"Dat is een satan die Khinzab wordt genoemd. Als je voelt dat hij in je gebed komt, zoek toevlucht bij Allah tegen hem (zeg dus A3oedoe biellahie miena Ashaytanie aradjiem), en spuug drie maal aan je linkerzijde", hij (de metgezel) zei:"Ik deed wat de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) mij opdroeg en Allah verwijderde de satan van mijn gebed" Moesliem en Ahmed. Opmerking: Spugen hier is attafl, zo weinig mogelijk spuug uit de mond laten komen vergezeld met lucht die men uit de mond blaast.

BentDagilia
18-07-2003, 02:20

Diesel bedankt voor je link maar ME IS NO TURKISHLAN so ME NO UNDERSTAND TURKISH :D En lala Amira echt heel hartelijk dank ik zal het voortaan doen :blauwkus:

Oem_Lena
18-07-2003, 02:27
Origineel gepost door Bent Dagilia Diesel bedankt voor je link maar ME IS NO TURKISHLAN so ME NO UNDERSTAND TURKISH :D En lala Amira echt heel hartelijk dank ik zal het voortaan doen :blauwkus: :blauwkus:

diesel49
18-07-2003, 02:37
Origineel gepost door lala_amira2 :blauwkus: heb je geen geluidsboxen aan je computer?

Oem_Lena
18-07-2003, 02:39
Origineel gepost door diesel49 heb je geen geluidsboxen aan je computer? natuurlijk wel,hoezo dat

diesel49
18-07-2003, 03:06
Origineel gepost door lala_amira2 natuurlijk wel,hoezo dat doe ze dan aan!

Oem_Lena
18-07-2003, 03:15
Origineel gepost door diesel49 doe ze dan aan! staan aan?hoezo dat