Bekijk originele versie : Mijn marokkaanse vriendin geilt alleen op me geld denk ik!
Scheit....ik krijg toch sex...Ik dump haar nog wel! :D Heeft iemand anders goede tips? :rolleyes:.
karima84
18-07-2003, 01:04
ben je nou stoer of zo??????
karima84
18-07-2003, 01:06
Origineel gepost door temsamni
:giechel: :giechel:
E3la reacties! :D
wat verwachte je dan??????
karima84
18-07-2003, 01:12
Ik verwachte dat geldg.eile marokkaanse meisjes deze reacties zouden plaatsen! Heb dus toch me zin gehad! :D
jij wil hier zehma zehma stoer overkomen, nou jongen ik moet je teleurstellen, ik zou mannen als jou dus NOOIT willen!!!!!!! je bent hier dus bij het verkeerde eind, en die vriendin die je hebt zehma is niet slim genoeg, ik zou het anders aangepakt hebben, als ik op jouw geld zou willen zou ik het anders spelen, waar ik dus niet voor uit de kleren ga, NOOIT, NIMMER!!!!!!!!
karima84
18-07-2003, 01:15
En je locatie zegt genoeg over jouw!!!!!!!
dat verklaart een boel, voor mij dan!!!!
karima84
18-07-2003, 01:17
waar slaat dat nou in godsnaam op??????? ik herhaal meisjes die geen greintje hersens hebben en geen zelfrespect die willen mannen zoals jullie!!!!!!!!
karima84
18-07-2003, 01:19
talenten zehma????
nou als jij talenten hebt zou je hier niet zo'n sexistische topic openen
karima84
18-07-2003, 01:23
ik weet inderdaad niet wie jij bent, en eerlijk gezegd interesseert me dat ook niet!!!!!! ik weet zo wel genoeg over jouw
karima84
18-07-2003, 01:33
hhahaaha ik zeg toch dat ik van jongens als jouw niets moet, dus waarom zou ik nog de moeite nemen om een magazine te kopen om meer over jouw te weten????? je voelt je heel wat he!!
karima84
18-07-2003, 01:56
Origineel gepost door JANACHMED
heeeeeeeee :kwaad:
schilderswijk noemen 'ze' ook achterstandswijk.....
maar ik heb havo en goed werk... :)
duss wat bedoel je nou :confused:
lieve karima?
daar heb ik het niet over jouw jongen dus voel je niet aangevallen ja
was alleen bedoelt om hem dwars te zitten, als je begrijpt wat ik bedoel
thallah karima
KadourSnorfiets
18-07-2003, 02:13
AAAAAAAACCHHH HED LQLAWIE
WAT IS ER MET DEZE 5 STERREN MONGOOL 3AWED.
LUISTER VRIEND STEEK VINGER IN JE **** EN RUIK ERAAN.
ZE3MA AANDACHT TREKKEN DAT IK VRIENDIN HEB.
KARIMA MET ZO'N STINKERT MOET JE NIET EENS DE AANDACHT GEVEN.
MONGOOLTJE VAN DE SCHILDERSWIJK
TAZZZZZZZZZZZZZZ 3LA JOU SOORT KINDERBIJSLAG
just_fouad
18-07-2003, 08:20
:lol:
LOEIENDE STOEIENDE KOEIEN
Miss_Banana
18-07-2003, 08:21
Bla...bla...bla...! :giechel:
Alle meisjes willen een man als mij...en anders ben je lesbo! :D
LESBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D
Liever een pot zijn dan een kerel als jij hebben... :lekkerpuh (dat was gewoon ff een inkoppertje :D)
MOEHIM... ik zou gewoon de geldkraan dichtdraaien en haar gewoon gebruiken voor wat ze is. Als ze er toch geen moeite mee heeft om gebruikt te worden...
nour_el_3oejoen
18-07-2003, 08:34
..ik begrijp niet waarom mensen zich druk maken...als temsamni behoefte heeft om zulke topics te openen laat hem gewoon zn gang gaan...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.