Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : met wat vertraging eindelijk morgen naar marokko

Pagina's : [1] 2 3

beppie_truus
18-07-2003, 00:35

na wat problemen met mijn auto kan ik morgen inshallah eindelijk op vakantie. dus ik wil bij deze alvast van iedereen afscheid nemen en tot sinas :D :D :zwaai: :zwaai:

beppie_truus
18-07-2003, 00:39
Origineel gepost door Angel_eyz Beslama en have a lot of fun in Taza (toch) Trek slama choukran a zin :blauwkus: en inderdaad richting taza waar ik samen met minous de boel op stelten ga zetten :D

_MaJesTeiT_
18-07-2003, 00:43
Origineel gepost door beppie_truus na wat problemen met mijn auto kan ik morgen inshallah eindelijk op vakantie. dus ik wil bij deze alvast van iedereen afscheid nemen en tot sinas :D :D :zwaai: :zwaai: Ik wens je alvast een goedereis en ik hoop dat je goed en veilig thuis aankomt..... ;) Ik ga je missen en wel snel terugkomen he...... :D :zwaai: treq salama liefs van mij :zwaai: :Iluvu:

saidaaatje
18-07-2003, 00:47
trike salame meid:zwaai: zet de boel daar maar flink op stelten...

celine_4ever
18-07-2003, 00:47

:hoera::hoera::hoera: veel plezier schat..... love ya..... :D

beppie_truus
18-07-2003, 00:49
Origineel gepost door Saida Ik wens je alvast een goedereis en ik hoop dat je goed en veilig thuis aankomt..... ;) Ik ga je missen en wel snel terugkomen he...... :D :zwaai: treq salama liefs van mij :zwaai: :Iluvu: CHOUKRAN hartstikke bedankt liefie :blauwkus: ga je ook missen :( zal aan je denken :D kusjes en groetjes van moi :zwaai:

beppie_truus
18-07-2003, 00:51
Origineel gepost door saidaaatje trike salame meid:zwaai: zet de boel daar maar flink op stelten... dat is 1 belofte die ik zeker na kan komen :hihi:

beppie_truus
18-07-2003, 00:52
Origineel gepost door celine_4ever :hoera::hoera::hoera: veel plezier schat..... love ya..... :D dank je wel a hbieba :blauwkus: love you 2 zal aan je denken :zwaai:

celine_4ever
18-07-2003, 00:53
Origineel gepost door beppie_truus dank je wel a hbieba :blauwkus: love you 2 zal aan je denken :zwaai: thanks me 2.... doe de groetjes aan marocco voor me.... :( zeg maar volgende jaar als het moet kom ik met een ezel.... volgende jaar potverdorrie ga ik, dan is het 6 jaar geleden.... :kwaad:

LadyLo
18-07-2003, 00:58
IK GA MORGEN OOK!!!! :BOOGIE:

beppie_truus
18-07-2003, 00:59
Origineel gepost door celine_4ever thanks me 2.... doe de groetjes aan marocco voor me.... :( zeg maar volgende jaar als het moet kom ik met een ezel.... volgende jaar potverdorrie ga ik, dan is het 6 jaar geleden.... :kwaad: ik zal marokko de groeten doen van jou en toezeggen dat je volgend jaar inshallah gaat komen op een ezel als het moet anders op de fiets :hihi:

celine_4ever
18-07-2003, 01:01
Origineel gepost door beppie_truus ik zal marokko de groeten doen van jou en toezeggen dat je volgend jaar inshallah gaat komen op een ezel als het moet anders op de fiets :hihi: OF ME MOTOR BIKE.....:hihi:

beppie_truus
18-07-2003, 01:05
Origineel gepost door ITHRANE HEEEEEEEEEY meisje ik vertrek morgen ook. Veel plezier in marokko en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :stout: wens je een fijne reis toe :zwaai: :blauwkus: jij ook trik selema :zwaai: en ik zal geen dingen doen die jij ook niet zou doen :stout: p.s waar in marokko woon jij???

KadourSnorfiets
18-07-2003, 02:16
TRIEK SALAMA INSHA ALLAH AJUS MEID LAH I3AWEN

beppie_truus
18-07-2003, 15:22

Origineel gepost door KadourSnorfiets TRIEK SALAMA INSHA ALLAH AJUS MEID LAH I3AWEN choukran :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3