Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Website hosting gezocht?

Pagina's : [1] 2

Prince_Charme
10-11-2006, 23:06

Kent er iemand een betrouwebare hostingbedrijf, ik wil namelijk mijn dpf voor school online zetten. Ik ben student dus hou rekening met de prijzen!

mr_mohand
11-11-2006, 00:52
check op www.one.com ;)

Gmilio
11-11-2006, 19:55
www.b-one.net

troubleMan
11-11-2006, 20:32
Ik zit zelf op www.topservers.nl. Top bedrijf, goedkope paketten. 24/7 service en nooit klachten gehad.

FouNasty
13-11-2006, 23:13

Kijk maar op: www.hostingvoorstudenten.nl Ik zit er al ruim 2 jaar op! Werkt prima en heel goedkoop, vooral voor studenten die het krap hebben.

UG.
13-11-2006, 23:14
www.pcextreme.nl

Narutard
13-11-2006, 23:21
www.hosting2go.nl

Prince_Charme
13-11-2006, 23:40
Bedankt gasten! Mijn keuze gaat uit naar www.hostingvoorstudenten.nl Bedankt voor jullie reacties.

Narutard
13-11-2006, 23:49
hostingvoorstudenten heeft weinig webspace en weinig dataverkeer. voor 6 euro meer perjaar heb je veel en veel meer bij hosting2go

Prince_Charme
14-11-2006, 19:06
hostingvoorstudenten heeft weinig webspace en weinig dataverkeer. voor 6 euro meer perjaar heb je veel en veel meer bij hosting2go Waarom zou ik meer moeten betalen voor iets wat ik toch niet nodig heb? Bij het kiezen van een hosting heb ik voornamelijk mijn eigen behoeftes voorop gezet. Waarom zou ik meer betalen voor iets wat ik toch niet ga gebruiken. En bij die hosting2go van jou worden er ook nog btw kosten doorberekend.

Narutard
14-11-2006, 19:13
ja dat is ook zo... ik weet ook iet waarvoor je het wil gebruiken... als je bestanden ervan wil downloaden dan is 20 gig dataverkeer ideaal :p en het is maar 50 cent meer per maand d8 ik

troubleMan
14-11-2006, 20:22
Wat! http://www.hostingvoorstudenten.nl/hosting/start.html Nader uitgewerkt: -50 MB schijfruimte -1 GB dataverkeer per maand -1 POP3 email-adres; -Statistieken -FrontPage extensies -1 MySQL databases -Onbeperkt aantal mailinglijsten -Onbeperkt aantal email-aliassen -Webmail -Geen setup kosten -Kosten: € 18,- per jaar zonder btw __________________________________________________ _ http://topservers.nl/index.php?p=2# * 600 Mb schijfruimte * 10 GB dataverkeer Per Maand * 10 MySQL Database's * * Gratis NL domeinnaam! * Klik hier voor de pakketdetails.. Onbeperkte POP3 email adressen Onbeperkte email forwardings Onbeperkte email autoresponders Onbeperkte email mailinglists Onbeperkte subdomeinen PHP/MySQL/Perl/CGI Frontpage ondersteuning Incl.Webmail + Spam en Virus Filter. Incl. Gratis 24/7 Support Incl. Direct Admin / PHPMyAdmin Incl. Uitgebreide Webstatistieken Incl. FTP Account + Beheer Kosten: € 18,- per jaar Zonder btw ________________________________________ Zoek het verschil.:nerd:

Narutard
14-11-2006, 20:44
idd dat het speciaal voor studenten is wil niet zeggen dat het goedkoop is.

Prince_Charme
14-11-2006, 21:52
Wat! http://www.hostingvoorstudenten.nl/hosting/start.html Nader uitgewerkt: -50 MB schijfruimte -1 GB dataverkeer per maand -1 POP3 email-adres; -Statistieken -FrontPage extensies -1 MySQL databases -Onbeperkt aantal mailinglijsten -Onbeperkt aantal email-aliassen -Webmail -Geen setup kosten -Kosten: € 18,- per jaar zonder btw __________________________________________________ _ http://topservers.nl/index.php?p=2# * 600 Mb schijfruimte * 10 GB dataverkeer Per Maand * 10 MySQL Database's * * Gratis NL domeinnaam! * Klik hier voor de pakketdetails.. Onbeperkte POP3 email adressen Onbeperkte email forwardings Onbeperkte email autoresponders Onbeperkte email mailinglists Onbeperkte subdomeinen PHP/MySQL/Perl/CGI Frontpage ondersteuning Incl.Webmail + Spam en Virus Filter. Incl. Gratis 24/7 Support Incl. Direct Admin / PHPMyAdmin Incl. Uitgebreide Webstatistieken Incl. FTP Account + Beheer Kosten: € 18,- per jaar Zonder btw ________________________________________ Zoek het verschil.:nerd: Goed lezen, het is inclusief BTW. En wat heb ik aan databases en al die extra's als ik ze toch niet gebruik. Ik vertrouw die topserver gedoe niet echt, als je teniminste de berichten mag geloven op tal van hosting fora's. Ik ben blij met mijn keuze en voor de rest vindt ik de vergelijkingen wel erg omslagtig als je het mij vraagt. Gr. F.

troubleMan
14-11-2006, 21:59

Goed lezen, het is inclusief BTW. En wat heb ik aan databases en al die extra's als ik ze toch niet gebruik. Ik vertrouw die topserver gedoe niet echt, als je teniminste de berichten mag geloven op tal van hosting fora's. Ik ben blij met mijn keuze en voor de rest vindt ik de vergelijkingen wel erg omslagtig als je het mij vraagt. Gr. F. ik betaal 1,25 per maand bij topservers met al die functies. Je kan beter meer hebben voor dezelfde prijs dan zo een magere host voor studenten.:) Topservers is te vertrouwen ik en tientallen leraren op mijn school hebben daar een host.:) Gr, Mr Atlas

Pagina's : [1] 2