Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Website hosting gezocht?

Pagina's : [1] 2

Prince_Charme
10-11-2006, 23:06

Kent er iemand een betrouwebare hostingbedrijf, ik wil namelijk mijn dpf voor school online zetten. Ik ben student dus hou rekening met de prijzen!

mr_mohand
11-11-2006, 00:52
check op www.one.com ;)

Gmilio
11-11-2006, 19:55
www.b-one.net

troubleMan
11-11-2006, 20:32
Ik zit zelf op www.topservers.nl. Top bedrijf, goedkope paketten. 24/7 service en nooit klachten gehad.

FouNasty
13-11-2006, 23:13

Kijk maar op: www.hostingvoorstudenten.nl Ik zit er al ruim 2 jaar op! Werkt prima en heel goedkoop, vooral voor studenten die het krap hebben.

UG.
13-11-2006, 23:14
www.pcextreme.nl

Narutard
13-11-2006, 23:21
www.hosting2go.nl

Prince_Charme
13-11-2006, 23:40
Bedankt gasten! Mijn keuze gaat uit naar www.hostingvoorstudenten.nl Bedankt voor jullie reacties.

Narutard
13-11-2006, 23:49
hostingvoorstudenten heeft weinig webspace en weinig dataverkeer. voor 6 euro meer perjaar heb je veel en veel meer bij hosting2go

Prince_Charme
14-11-2006, 19:06
hostingvoorstudenten heeft weinig webspace en weinig dataverkeer. voor 6 euro meer perjaar heb je veel en veel meer bij hosting2go Waarom zou ik meer moeten betalen voor iets wat ik toch niet nodig heb? Bij het kiezen van een hosting heb ik voornamelijk mijn eigen behoeftes voorop gezet. Waarom zou ik meer betalen voor iets wat ik toch niet ga gebruiken. En bij die hosting2go van jou worden er ook nog btw kosten doorberekend.

Narutard
14-11-2006, 19:13
ja dat is ook zo... ik weet ook iet waarvoor je het wil gebruiken... als je bestanden ervan wil downloaden dan is 20 gig dataverkeer ideaal :p en het is maar 50 cent meer per maand d8 ik

troubleMan
14-11-2006, 20:22