Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hittegolf telefoontje

haileselassie
18-07-2003, 00:04

Ik kreeg net een call uit marokko; vandaag 45 graden, niet leuk meer, zeien ze, (kennissen van mij). Als je je bed uitkomt ben je al moe, en plak je, was het verhaal; boffen wij even!

haileselassie
18-07-2003, 00:24
pech gehad, yahya; maak van aluminium-folie een Hijab, blijf je lekker koel, vooral als je wat ijsklontjes in plestiek eronder op je hoofd bewaart! Sukses meid, en niet in bikini op het strand, he, want dan verbrand je huid hier al op aarde!!!! ( geintje!)

K_Prone
18-07-2003, 00:45
Origineel gepost door haileselassie pech gehad, yahya; maak van aluminium-folie een Hijab, blijf je lekker koel, vooral als je wat ijsklontjes in plestiek eronder op je hoofd bewaart! Sukses meid, en niet in bikini op het strand, he, want dan verbrand je huid hier al op aarde!!!! ( geintje!) Als je imaan sterk genoeg is voel je niks van die warmte je leeft er mee of niet ;)

haileselassie
18-07-2003, 01:07
daarom blijf jij zeker hier, misa, om nog wat imaan te verzamelen, in deze gematigde gebieden, in meer dan 1 betekenis van het woord.

K_Prone
18-07-2003, 11:29

Origineel gepost door haileselassie daarom blijf jij zeker hier, misa, om nog wat imaan te verzamelen, in deze gematigde gebieden, in meer dan 1 betekenis van het woord. Wat blijft het fantastisch wanneer andere mensen voor je gaan denken. Ik heb zo mijn redenen dat ik niet ga. Niet iedereen gaat elk jaar op vakantie ik ga insha Allah volgend jaar. Maar ik het maakt me niks uit in welk gebied ik mijn imaan versterk hier of daar de zon doet me niks en net zo min de kou ;)

Willemien
18-07-2003, 16:14
Origineel gepost door haileselassie Ik kreeg net een call uit marokko; vandaag 45 graden, niet leuk meer, zeien ze, (kennissen van mij). Als je je bed uitkomt ben je al moe, en plak je, was het verhaal; boffen wij even! .. als ik nu in Marokko zou zittten ... kregen ze me voor geen goud het binnenland in, zette ik m'n tentje op in Agadir of Essouira, en dan gewoon de hele dag in de oceaan gaan zitten ... :cool: 's avonds rondje lopen, visje eten ... wheeeeh, ik wil OOK vakantie !!!